• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Isabella Elizabeth Espinoza : KaoruKun
    Rosalia Fandiño-Pasión : Paintball
    Julia Smythe : MissStoran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:44 ]


    El Diablo.

    Julia
    Ik knik. "wwat ga je naar je middelbare studie doen Finn?: ik kijk hem even aan. Zou hij eeen vriendin hebben? naja nu weet ik gelijk iets wat ik kon doorvertellen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Toen hij klaargekomen was, draaide hij ons om zodat ik onder lag deze keer. Hij plaatste zijn lippen rondom mijn geslachtsdeel en zoog er zachtjes aan en af en toe likte hij. Ik begon nog zwaarder te ademen, en zonder dat ik Blaine nog kon waarschuwen kwam ik luid en schokkend klaar. Ik sloot mijn ogen om bij te komen en genoot nog even na. Terwijl ik dat deed tastte ik blindelings met mijn hand op de grond om te zoeken naar mijn broek.

    Finn

    'Psychologie?' vroeg ik meteen geintereseerd aan Isabella. 'Dat is interessant,' zei ik oprecht waarna ik naar Julia keek. 'Ik weet het nog niet precies. Het ligt eraan of ik vast wordt aangenomen in Real, mocht dat het geval zijn dan blijf ik sowieso voetballen. En anders misschien iets met muziek of Football.' vertelde ik.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 19:00 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Julia
    Ik kniakte en keek op mijn horloge.
    "great of ik moet hier warming up doen of daar maar ik vind het hier te gezellig" grinnik ik.
    Zouden ze dat erg vinden als ik vage dingen moest doen.

    Rachel
    Ik liep naar buiten en zag een lekkere ligstoel. Ik ging erin liggen terwijl ik mijn ipod indeed. Even alleen ik met mijn muziek.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik voelde de goedje in mijn mond komen, waarnaar Kurt luid kreunend klaar kwam. Ik slikte het in en lik nog een beetje af aan zijn geslachtsdeel. Ik ga bij hem liggen en sla mijn armen om hem heen, waarnaar ik een kus gaf op zijn wang. Ik grinnik om Kurt, dat hij zijn broek blindelings zocht. Ik help hem en pak zijn broek en gaf het lief aan Kurt.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik knik naar Finn en glimlach naar hem, waarna ik aandachtig ging luisteren naar zijn zegje. Bewonderend kijk ik naar Finn. Real was een geweldige team en dat hij daar in speelde maakte het wat leuker. Ik vond eerlijk egzegd de jongens zelf niet zo leuk, maar Finn was knap en aardig. Ik kijk met een opgetrokken wenkbrauw Julia aan, waarnaar ze dat zei. 'Waarom moet je een warming up doen?' vroeg ik aandachtig en kijk haar vragend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Julia
    "ik heb straks nog 2 uur les want morgen heb ik 3 optredens met een dans van een half uur dus moeten we even met kleding aan oefenen en de dans doornemen" ik grinnik even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Dankje,' glimlachte ik lief waarna ik hem een kusje gaf op zijn wang. Ik viste mijn mobiel uit mijn broekzak. Ik opende het sms'je en keek er met grote ogen naar. 'Dit is de druppel,' zei ik waarna ik opstond en mezelf aan kleedde. Blaine zou nu ook wel denken, dus ik besloot om mezelf wat meer toe te lichten. 'Dat meisje haar attitude zit me tot hier!' zei ik en hield mijn hand boven mijn hoofd als gebaar dat ik het echt zat was. Ik ging uiteindelijk weer op de rand van het bed zitten, omdat ik het uit ging leggen. 'We zouden eigenlijk naar Broadway gaan voor een auditie,' vertelde ik en zuchtte teleurgesteld. 'Maar dat gaat niet door, en Rachel heeft tegen Finn gezegd dat hij zijn dochter niet mag zien als ze geboren is.' zei ik boos. Dat kon ze toch niet maken. 'Dus, ik ga nu even tegen haar zeggen dat ze normaal moet doen, wees vrij om mee te komen, lieverd.' zei ik boos, maar drukte toch een kus op zijn mond. Vervolgens liep ik met snelle passen naar Rachel toe en ging ik tegenover haar staan. Ik plantte mijn hand in mijn heup en keek haar aan. 'Waar ben je mee bezig?' vroeg ik terwijl ik haar streng aankeek. 'Je kan jouw dochter niet zomaar van haar vader scheidden, dat is verkeerd en dat weet je zelf ook!' riep ik boos tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Finn

    Ik glimlachte lief naar Isabella en luisterde aandachtig naar het gesprek. 'Een danser, dus?' vroeg ik terwijl ik haar aan keek. 'Als er iets is, waar ik slecht ik ben is het wel dansen.' lachte ik en keek ze aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ineens staat er iemand in mijn zon en doe ik mijn zonnebril.
    Ik kijk even naar Kurt "hij vond het niet erg, kijk als ik erover wil praten hoe we dat kunne oplossen en hij alles erbij gaat halen en dom loopt te lullen over mijn vriend terwijl ik allang weet dat ik fout zat zoekt hij het maar uit. Het kon hem niks schelen hij wou geen contact meer met me, nou mooi geregeld hé nu zijn we elkaars vijand maar als ik bij Vocal Adrenaline is zal ik jullie vijand pas echt zijn" rustig schuif ik mijn zonnebril. "mag ik nou weer in de zon zitten?"

    Julia.
    Ik grinnik. "oke let niet op alles" Ik was blij dat we bij een muur stond. Behendig gooide ik mijn recht tegen de muur terwijl ik bij mijn andere been op het puntje van mijn teen ging staan. Verdomme waarom had ik mijn spitzen niet bij.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 19:21 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Nee, en schei uit met dat diva gedrag!' zei ik boos. 'Ik geef hem nog gelijk ook,' zei ik en ging met mijn hand door mijn haar. 'Je hebt die jongen zijn hele leven op zijn kop gezet, logisch dat hij niet genoegen neemt met sorry.' zei ik terwijl ik nog altijd boos was. Ik wist niet waar ik bozer om was, op dat we niet meer naar Broadway gingen, of dat ze dat Finn allemaal aandeed. Normaal gesproken hield ik me altijd buiten hun ruzies, maar dit was iets anders. Bovendien had Finn me ook geholpen om van Steven af te komen, en hij was mijn broer. 'Wat ben jij eigenlijk achterbaks,' zei ik boos, normaal gesproken was ik niet zo, maar ik sprak op dit moment de waarheid. 'Je loopt mij een beetje om te kopen met Broadway, zodat ik Jesse St. Sucks mag, en als alles niet zo loopt als jij wilt ga je liever in je eentje met hem.' zei ik boos. 'Weet je, ik kom heus wel op Broadway zonder jouw hulp of van die smeerlap.' zei ik en zuchtte gefrustreerd. 'Als jij niet gauw tegen Finn zegt dat hij zijn dochter gewoon mag zien, bel ik jouw vaders op.' zei ik bloedserieus. Het klonk nu alsof we in de kleuterklas zaten, maar ik zou het serieus doen. Haar vaders zouden het nooit accepteren als zij Finn verbood om zijn dochter te mogen zien.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijjk hem aan "weetje wat kurt, ga je gang. Mijn leven is toch verpest en naar de klote dus hup waarom dat ook niet. Maar 1 iemand zul je niet van me afpakken en dat is mijn moeder. Zolang hij niet normaal doet tegen mij heeft hij het recht niet om zijn dochter te zien,. Het kan me niet schelen hoe vals of gemeen dat van me is" Chagerijnig sta ik op. Ik loop naar de keuken waar ikd rinken pak.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik luisterde naar Kurt en kijk hem geschrokken aan. Dat kon ze niet maken, het was ook zijn kind. Snel kleede ik me ook aan en liep achter Kurt aan. Waarnaar we beiden door Rachel staan. Ik laat Kurt maar zijn zegje doen en kijk ook redelijk boos naar Rachel. Ik luister maar naar de gesprek. Ik kwam wel voor Kurt op, als er iets was.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik kijk naar Julia's bewegingen en kijk rond. Sommige mensen keken haar raar aan en ik voelde me weer ongemakkelijk. 'Ik ga even drinken voor mezelf halen' mompel ik en ik draai me om naar de bar. Weer struikel ik, aangezien een idioot niet kon uitkijken. Ik zucht gefrustreerd, ik was klein en mensen zagen mijn gewoon niet.


    One Who Travels A Higher Path.

    Julia
    Ik grijns even naar de mensen. Ik liet mijn been weer omlaag en zakte in een split terwijl ik rek en strek dingen deed. Daarna ging ik op mijn handen staan langzaam omhoog en omlaag. Dat was klote geweest om te leren maar het lukte me na 2 maanden en nu ging het juist stik goed.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Stop met het spelen van het slachtoffer, en stop met zelfmedelijden te hebben.' zei ik boos en trok haar de keuken uit. Zodat we weer buiten stonden. Ik wist dat ik haar streng moest toespreken, want anders zou het niet doordringen. 'Je doet het nu allemaal zelf,' zei ik zuchtend. 'Finn is boos, en dat is logisch. Heb daar begrip voor, je hebt het op een vreselijke manier uitgemaakt en hij heeft gewoon het recht om boos te zijn.' zei ik tegen haar. 'Maar je gaat hem niet verbieden om zijn eigen kind te zien.' zei ik en trok haar weer mee naar Blaine.

    Finn

    Ik applaudisseerde luid voor Julia. 'Geweldig,' zei ik enthousiast. 'Geloof me, ik doe het je niet na.' zei ik waarna ik naar Isabella keek. Iemand duwde haar aan de kant waardoor ze struikelde. Ik snelde naar haar toe en hielp haar voorzichtig overeind. 'Ben je oké?' vroeg ik lief aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "laat me verdomme gewoon met rust, jullie denken dat ik hem pijn heb gedaan om daarna vrolijk verder te huppelen nou van binnen heeft het me ook kapot gemaakt om hem zo te zien. Ik had het uitgemaakt omdat ik het niet zeker wist op wie ik nou viel begrijp eens verdomme hoe dit voor mij is " boos door woede gooi ik in een opwinding mijn glas drinken leeg in zijn gezicht.

    Julia
    IK grijns even en steek een hand op. Na een tijdje vind ik het wel genoeg en ga ik weer recht staan. Nog steeds kijken er een paar mensen "het is al klaar, koop morgen maar kaarten voor de show dan zie je meer" ik grijns. Dit zou mijn dansdocent vast nieterg vinden.

    [ik ga zo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik ga eten, kom zo terug!)


    One Who Travels A Higher Path.