• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Isabella Elizabeth Espinoza : KaoruKun
    Rosalia Fandiño-Pasión : Paintball
    Julia Smythe : MissStoran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:44 ]


    El Diablo.

    Finn

    Ik voelde de frisse wind langs mijn huid gaan en genoot er van, meteen keek ik Sebastian aan. '100 procent zeker,' zei ik gemeend. 'Ik ben helemaal klaar met haar, ze zoekt het maar uit.' zei ik naar waarheid.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [her name is Julia]
    Julia
    Samen met mijn vriend Brath liepen we de club in. IK hoopte dat een van mijn broers ook zou komen, dit was van Sebas zijn favo club wist ik. Inmiddels gingen Brath en ik er bijna elke week heen. Ik wist dat ze nu weer in Spanje waren en dat voor een maand. Tuurlijk had Damon trainingen maar dan kon ik weer eens met Sebas kletsen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik knik, en parkeer dan voor de club.
    'Welkom bij the beachhouse' grijns ik, en wijs naar de club..


    El Diablo.

    Julia
    Je had vanaf de dansvloer mooi uitzicht op het strand, ik hield van Spanje.
    Ik gooide mijn armen om Brath heen en begon hem te zoenen. Hij drukte me tegen hem aan en zoende me terug. Daar stonden we half dansend en zoenend op de vloer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik bekeek de club, het zag er in ieder geval goed uit. Ik kreeg meteen veel meer zin om naar binnen te gaan. 'Ziet er goed uit,' zei ik met een glimlach, en liep met Sebastian naar binnen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik werd meteen door alle werknemers herkend, niet gek natuurlijk.
    Toen ik nog echt hier woonde kwam ik hier vaak.
    'Wil je wat drinken?' vraag ik aan Finn..


    El Diablo.

    Finn

    'Is goed,' zei ik tegen Sebastian. 'Doe maar hetzelfde als wat jij neemt.' zei ik en keek even rond binnen. Sebastian werd door iedereen herkend, en de club zag er vanbinnen helemaal gezellig uit. Dit ging een leuke avond worden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Julia
    Er kwam een soort schuifelnummertje en gelijk gingen er heel wat mensen van de vloer. Ik grijnsde even en legde mijn hoofd op brath zijn schouder. Hij glimlachte ÿou look beautyfull" fluisterd hij en ik glimlach. Hij wist dat ik mijn outfit speciaal gekocht had


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik knik, en bestel snel wat.
    Ik heb het al snel en geef een glas aan Finn.
    'Icy blue beach, Malibu en tequila en maar 5% alcohol.' zeg ik.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 15:13 ]


    El Diablo.

    [trolol julia staat met brath te schuifelen gehheeh end dat drankje ziet er giftig uit net als blauw marsepein]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Thanks, mate,' glimlachte ik en nam een slok, het smaakte echt heel erg goed. Ik ging sowieso niet teveel drinken op deze avond. Maar een beetje maakte toch niet zoveel uit.

    Rosalia

    'Cecilia? Sarah?' riep ik door de muziek heen, terwijl ik zoekend om me heen keek of ik mijn vriendinnen ergens zag. Ik was mijn vriendengroep kwijt geraakt, en had al aardig wat op. Ik botste bijna tegen een stelletje op dat aan het schuifelen was. 'Sorry,' zei ik waarna ik verder liep. Ineens zag ik twee jongens samen iets drinken. Ik bekeek de ene jongen, hij was lang, had een vriendelijk gezicht en was niet echt verkeerd. Maar sowieso geen date materiaal. Toen vielen mijn ogen ineens op de andere jongen. Ongelofelijk knap, precies goed lichaam, een knap gezicht. Wauw, het was lang geleden dat ik zo'n knappe jongen zag hier in deze club. Ik besloot er maar op af te stappen. Ze waren volgens mij niet Spaans, dus ik besloot om Engels te praten. 'Hi, ik ben Rosalia,' stelde ik mezelf charmant voor aan de knappe jongen en stak mijn hand naar hem uit. 'Ik ben mijn vriendinnen kwijt, dus hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik jullie gezelschap kom houden.' glimlachte ik zelfverzekerd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Julia
    Een dronken meisje botst tegen ons op "kijk uit " roep ik haar achterna.
    Ik hoor Brath lachen "zullen we wat drinken halen en ik knik.
    Bij de bar aangekomen nam ik een Malibu. Die waren zo verschrikkelijk lekker. Lachend toostte Brath en ik op ons.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik kijk op, en grijns breed.
    Nog een leuk ding aan deze clubs, de knappe meiden.
    'Sebastian.' grijns ik, 'en dat is Finn' zeg ik en geef een knikje richting Finn..


    El Diablo.

    Julia
    Ik kijk even rond en ineens zie ik wel een heel bekend gezicht.
    Ik trek Brath mee. Zodra ik bij Sebas ben omhels ik hem "heey broer" glimlach ik naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rosalia

    Ik schudde ook mijn hand met Finn en stelde mezelf vriendelijk voor, maar al gauw keek ik weer snel naar Sebastian. Hij kwam me op één of andere manier bekend voor, maar ik kon niet bedenken waarvan. Net toen ik mijn mond wilde openen liep het meisje van net naar Sebastian toe en omhelsde hem. 'Heey broer.' hoorde ik haar zeggen.

    Finn

    Nadat ik mezelf had voorgesteld aan Rosalia, kwam er een ander meisje naar Sebastian toe, gevolgd door een jongen. 'Heb je ook nog een zusje, Sebas?' vroeg ik verbaasd. Hoeveel broers en zussen had hij wel niet?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.