• Welkom bij mijn Coverwinkeltje!
    Omdat ik me de laatste tijd nogal verveel en ik graag covers maak, kun je ze hier aanvragen! Vul gewoon even het volgende lijstje in:

    Cover/Banner of achtergrond?:
    Titel?:
    Andere tekst?:
    Afbeeldingen?:

    (Ik zoek zelf maximaal één, de rest moet je zelf aanleveren)
    Sfeer van de cover:
    Beschrijving van de story:
    Welk lettertype?:

    (Het liefst een van dafont.com)
    Username er bij?:
    Andere eisen?:


    Gemaakte covers:
    Voorbeeld 1
    Voorbeeld 2
    Voorbeeld 3
    Voorbeeld 4


    Wachtlijst:
    - ...
    - ...
    - ...

    Gemaakte covers:
    - ...
    - ...
    - ...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb binnenkort een cover nodig, dus ik onthoud dit even. Ik vind ze allemaal al erg mooi.(:
    Het kan dat ik me vergis, maar hoort het niet Lizz' Coverwinkeltje te zijn?:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ik heb binnenkort een cover nodig, dus ik onthoud dit even. Ik vind ze allemaal al erg mooi.(:
    Het kan dat ik me vergis, maar hoort het niet Lizz' Coverwinkeltje te zijn?:3


    Probably... (cat) But it was late and frankly I don't care. :'D Maar bedankt dat je me daar op wijst, anyway, that's nice.

    And thanks for the compliment.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Het was maar een vermoeden.:3
    Ik ga nog even de verhaallijn wat beter uitwerken en dan zal ik een aanvraag plaatsen. (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Het was maar een vermoeden.:3
    Ik ga nog even de verhaallijn wat beter uitwerken en dan zal ik een aanvraag plaatsen. (:


    Okay. ^^



    Small announcement
    Ik ben niet aanwezig op Q vanaf vanavond tot donderdag. Dus alle covers worden gemaakt op Donderdag avond.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 11:18 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    May I put an order here?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    My topicssssss


    Some people are art and do art at the same time

    Cover/Banner of achtergrond?: Cover
    Titel?: The Third Salvatore
    Andere tekst?: -
    Afbeeldingen?:
    Afbeelding 1
    Afbeelding 2
    Afbeelding 3
    Achtergrond
    Sfeer van de cover: Mysterieus
    Beschrijving van de story:

    Een nieuwe bewoonster duikt op in Mystic Falls. Theresa of Tes Salvatore is de zus van Damon en Stefan. De vijandigheid tussen haar broers lijkt in niets op de hechte band die ze zich herinnert. Als ze een oude kennis ontmoet beseft ze zich dat ze nog steeds gevoelens voor Kol Mikaelson heeft.

    Welk lettertype?: Wat er het beste bij past.
    Username er bij?: Nee
    Andere eisen?: -

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 10:08 ]


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    ik heb echt 0,0 verstand van editen en photoshop, dus ik heb het niet heel duidelijk ingevuld volgens mij, kun je hier iets mee?

    Cover/Banner of achtergrond?: Cover
    Titel?: For my little sister
    Andere tekst?: Their sister, their revenge
    Afbeeldingen?: http://3.bp.blogspot.com/-1FD_U27oNgg/ThRvpA3i1-I/AAAAAAAADIc/-BFVZc3TUzI/s1600/4.jpg
    http://www.proud2bme.nl/imgl/hsfile_176674.jpg
    je hoeft ze niet allebei te gebruiken hoor
    Sfeer van de cover: verdrietig, mysterieus
    Beschrijving van de story: Het 4-jarige zusje van de hoofdpersoon word vermoord, en ze gaan op zoek naar de dader.
    Welk lettertype?: http://www.dafont.com/silent-reaction.font
    Username er bij?: Als het mooi staat wel, hoeft niet persé.
    Andere eisen?: nope :)


    Music is life :)

    he , ik heb voor mijn story nog een cover nodig en misschien wilde jij dat voor mij doen? ik heb hier wat afbeeldingen.

    heb je misschien ook enig idee hoelang het gaat duren? xxx











    dit zijn een beetje de afbeeldingen, de laatste wil ik graag als achtergrond en dan de tekst Nightingale in sierlijke letters

    en dan ook deze tekst erin

    I can't sleep tonight, wide awake and so confused
    Everything's in line, but I am bruised
    I need a voice to echo, I need a light to take me home
    I kinda need a hero, is it you?

    alles moet met zachte kleuren, en niet te harde lijnen en sierlijke letters.

    Het is een droevig, en heftig verhaal verhaal dus het moet ook een beetje droefheid uitstralen.
    ik heb niet echt een achtergrond kunnen vinden maar als jij een mooie hebt die je erbij vind passen mag je die
    gebruiken;) een beetje met zalm kleur of zacht roze? zo iets

    heeeeeel erg bedankt!!!
    x nathalie

    deze hoort er ook bij ;)





    xxxxx

    Cover/Banner of achtergrond: Cover please
    Titel: Goddesses of Prophecy
    Andere tekst: Nee
    Afbeeldingen:
    Deze met een draken oog op de achtergrond ofzo? Draken oog
    Und deze met een leeuwen oog op de achtergrond: Lions Eye
    Akatsuki of iets dat Akatsuki afbeeldt, wat het gemakkelijkst is om op de achtergrond of erbij te doen.
    Sfeer van de cover: Licht en donker, fantasy achtig.
    Beschrijving van de story: Tünde & Myrmidon have an amazing gift, and that is the gift to travel into different worlds. But when they end up in a world where they are kidnapped, they find out that there is no way back, unless they follow the prophecy. They have to fight against evil, and deep inside of them old ancient powers are being awoken that can cause the end of mankind. But when the evil desires seduce them into the darkness of Akatsuki, they find out old secrets that they had wished to never have remembered and decide that they do not want to fight any longer. How can they keep going when all they feel is pain? And will their friendship last through the agony and secrets?
    Welk lettertype: Niets te sierlijk
    Username er bij?: Hoeft niet, mag wel
    Andere eisen?: Nopes. Ik hoop dat het niet te moeilijk is, ik heb zelf ook al geprobeerd maar ik kan er niets van, dus misschien kan jij er iets van maken hihi ^^

    - Verkeerd topic-

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 21:10 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Cover/Banner of achtergrond?: Cover.
    Titel?: Tug Of War
    Andere tekst: You will do anything for me.
    Afbeeldingen:
    O1
    O2 of O3
    O4
    Zou jij misschien een plaatje op willen zoeken van Fred en George Weasley, en een foto van Voldemort als het kan. Van Voldemort hoeft niet perse, maar zal wel fijn zijn als het kon (:
    Sfeer van de cover: Liefde, gevaar beschermend
    Beschrijving van de story:

    Ze was verdwenen. Zeiden ze. Totdat de 16 jarige Alexis Potter weer opduikt en de Tweeling George en Fred Wemel haar vinden. Echter weet ze niks van haar verleden en is ze bang om mensen te snel te kunnen vertrouwen. Ze merkt dat ze iets begint te voelen voor de tweeling, vlak voordat ze aan hun school jaar beginnen. Toch staat Alexis voor een keuze. Het Kwaad dringt zich door de muren van Zweinstein en zij en haar broer raken in groot gevaar. Hoe ver zal ze gaan om de waarheid te achter halen om te ontdekken wie ze werkelijk is?

    Welk lettertype?: Krullend, Ouderwets
    Username er bij?: Nee
    Andere Eisen: Ik heb hier een paar voorbeelden hoe het er uit mag zien:
    O1
    O2

    Hier is trouwens een link naar het verhaal (voor een idee) Tug Of War • Fred Wemel.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 19:43 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 12:11 ]

    Cover/Banner of achtergrond?:
    Cover.
    Titel?:
    Pagina drie.
    Andere tekst?:
    /
    Afbeeldingen?:


    Klik.


    Klik.
    [alleen het jongentje]
    - Kan je misschien een plaatje van een meisje voor me zoeken, uiterlijk maakt niet uit, als ze maar 'verdrietig' is. Ik kan geen geschikt plaatje vinden. -
    Sfeer van de cover:
    Mysterieus, horror.
    Beschrijving van de story:
    Pagina drie:

    Ayla en Darryl de Zwart verhuizen naar een enorm herenhuis dat afgesloten is van de buitenwereld. Ayla is hoogbegaafd en kan geesten zien. In het herenhuis ontstaan duistere krachten en op een dag ziet Ayla een zevenjarig jochie; Matt. Hij vertelt haar dat hij een paar jaar geleden is omgekomen bij een enorme slachting. Na een paar dagen ontmoet Ayla ook Matts oudere broer Jordy. Hij is ook omgekomen bij de slachting en vertelt Ayla dat er kinderen in het bos verborgen zijn. Ayla schakelt meteen de politie in maar zij (vind ik hier beter klinken) geloven haar niet. Want wie gelooft nou een helderziend meisje dat beweert dat er kinderen in het bos zijn ontvoerd?

    Welk lettertype?:
    (Het liefst een van dafont.com)
    True lies, of, face your fears. Welke het beste erbij past.
    Username er bij?:
    Ja.
    Andere eisen?:
    Nee, bedankt.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 21:13 ]