• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Isabella Elizabeth Espinoza : KaoruKun
    Rosalia Fandiño-Pasión : Paintball
    Julia Smythe : MissStoran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:44 ]


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Dankje, Finn' zeg ik verlegen en hou de vest stevig tegen mijn lichaam om zo geen kou te krijgen. Finn was echt lief. Hij was ook behoorlijk knap, met zijn zwarte haar en bruine ogen. 'Ben je hier ook voor vakantie?' vraag ik om de stilte wat te verbreken en kijk hem vragend aan.

    Blaine Anderson:

    Ik sla mijn armen weer om hem heen en genoot met hem samen van dit moment. Dit was geweldig en ik had het echt gemist. Even rust van alles, dat deed voor mij goed, maar ook voor Kurt. Het was abnormaal veel drama tussen ons en tussen andere gekomen. Ik snapte niet waarom, maar wat mensen zeggen, na regen komt zonneschijn. Misschien moest het zo gebeuren en dat het straks allemaal goed komt en geen drama tussen ons zal komen. Dat dit gewoon op de proef gingen stellen, hoeveel we van elkaar hielden. Nou, één ding wist ik zeker. Ik hield van Kurt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebastian

    'Dan ben je de eerste' grinnik ik.
    'Daarom word ik ook wel de mysterieuze genoemd' grijns ik..


    El Diablo.

    Finn

    'Ja, een vriend heeft ons meegenomen hier naar toe.' vertelde ik, ik liet het maar even achterwegen wie die vriend was, omdat ik er niet graag te koop mee liep. 'Dus we zijn hier met een hele vriendengroep van school,' vertelde ik aan haar. 'Het is echt een mooi land, ik weet zeker dat ik nu al vaker ga terug komen.' glimlachte ik.

    Kurt

    Ik strekte mijn lichaam even uit in het bad en was weer helemaal ontspannen. Van zo'n heerlijk, warm bad kwam je echt bij. Maar waardoor ik nog het meeste bij kwam was Blaine's aanwezigheid. Zijn aanrakingen en zijn woorden. Na een tijdje had ik alweer genoeg van al dat water en keek ik Blaine aan. 'Zullen we er maar weer uitgaan?' vroeg ik aan hem, ik kon het niet laten om hem een klein kusje te geven op zijn kin en glimlachte speels.

    Rosalia

    'Ik hou van mysterieus,' zei ik gemeend en keek hem met stralende ogen aan. Zijn broer was natuurlijk ook wel leuk, maar toch had Sebastian iets wat ik nóg leuker vond aan hem. 'Ik vind mysterieuze jongens alleen nog maar aantrekkelijker.' glimlachte ik.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 0:09 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    'Dat is dan mooi' grinnik ik.
    Ik neem nog een slok van de cocktail, en kijk rond..


    El Diablo.

    Rosalia

    Ik grijnsde en keek weer even rond. 'Ja toch,' zei ik grijnzend. 'Dus, aangezien ik jou zo interessant vindt, zou ik graag wat meer over je willen weten.' glimlachte ik. 'Wat doe je zoal in je vrije tijd? Ook voetbal?' vroeg ik belangstellend aan hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    'Mwah, soms.' zeg ik.
    'Ben meer van het zingen, dansen' grijns ik.


    El Diablo.

    Rachel
    In je eentje was de stad best snel saai.
    Na een halfuur liep ik weer richting huis.
    In de keuken pakte ik wat fruit.
    Ik liep richting de tuin en ging weer in de stoel liggen.

    Julia.
    Ik merkte dat het echt tijd was om te gaan. Ik zag Sebas natuurlijk weer met een meisje bezig.
    Grijnzend liep ik erop af.
    " broertje k ga nu naar mijn lessen, je weet waar je morgen moet zijn?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    We stapten uit bad en kleedden ons om. Ik trok een shirt van Blaine aan, omdat het shirt wat ik net aan had onder het drankje van Rachel zat. En mijn kleding in mijn eigen kamer lag. Het zag er zó anders uit, maar voor het eerst kon me dat even niets schelen. Vervolgens ging ik naar beneden om wat drinken te halen voor Blaine en mij. Ik had best dorst gekregen, en ik haalde maar meteen iets voor ons beiden. Mijn blik gleed naar de tuin, waar ik Rachel zag liggen in de stoel. Ik voelde woede opwaaien en liep weer naar haar toe. 'Je begint al echt het niveau te krijgen van je vriendje, door met drankjes te gooien.' zei ik boos. 'Weet je wel hoelang het duurde voordat het uit mijn haar was?' vroeg ik melodramatisch. Eigenlijk duurde het helemaal niet zolang, maar ik hield van overdrijven.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 10:23 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [asfwassen+
    rachel
    Ik kijkj naar Kurt "na mooi toch dan mactchen we goed" uitdagend kijk ik hem aan. "ooit gehoord van shamppoo"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Oh, dus je gaat me op een dag ook bekogelen met eieren?' vroeg ik woedend aan haar, serieus als ze aan mijn kleding en haar kwamen kon ik flink pissig worden. 'Wat laag ben jij gezonken, zeg.' zei ik woedend. 'Lieverd, je hoeft mij niets leren over haarproducten,' zei ik pissig. 'Jij moet misschien meer haarmaskertjes gebruiken, aangezien je gespleten haarpunten hebt.' siste ik boos naar haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jesse St. James:
    Ik ga naast Rachel liggen op een stoel en pak teder haar hand
    en luister naar de 'bitchfight' tussen Rachel en Kurt..


    Music is my life

    brb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik grinnik even "nee ik zou wel iets beters verzinnen en ik heb al genoeg eideen" ik grijns even anar jesse

    brb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St. James:
    'wij hebben al genoeg ideeën' grijns ik mee met rachel
    'eieren zijn niet orgineel meer
    dus we hebben binnenkort iets leukers in petto' zeg ik


    Music is my life

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Door zijn glimlach, begon ik ook te glimlachen. 'Als je wilt en als je tijd hebt. Zal ik je anders de leuke plekjes laten zien?' vraag ik verlegen. 'Maar dat is heel leuk als je met een groep op vakantie bent' zeg ik glimlachend en kijk naar de zee. Ik hield de vest nog steeds stevig tegen me aan, omdat ik nog steeds koud had.

    Blaine Anderson:

    We kwamen uit bad en kleedden ons aan. Ik lachte zachtjes om Kurt, vanwege dat hij mijn shirt aan had, wat toch wat groter was dan hijzelf. Hij ging drinken halen en ik knikte in mezelf, waarnaar ik naar de spiegel loop en mijn haar een beetje fantsoenlijk deed. Vervolgens liet ik op mijn bed vallen en zuchte zachtjes.


    One Who Travels A Higher Path.