• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Isabella Elizabeth Espinoza : KaoruKun
    Rosalia Fandiño-Pasión : Paintball
    Julia Smythe : MissStoran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:44 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik kreun zachtjes en zoen hem liefdevol maar toch ook ruw terug. Mijn handen glijden naar zijn billen en ik druk tegen zijn billen aan, dat hij steviger tegen mijn onderlichaam aankomt. Dat het nog overweldigend is. Verlangend kijk ik hem aan en bijt zachtjes in zijn onderlip. Ik wreef nu best hard tegen zijn onderlichaam, waardoor ik harder kreun en een overweldigend gevoel krijg.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik knikte naar Finn en Julia. 'Aangenaam, kennis te maken met jullie' glimlach ik vriendelijk. 'Ik ben Isabella Elizabeth Espinoza. Maar noem me maar Isabella, Bella of Isa. Mij maakt het niet uit' zeg ik lachend tegen Finn. 'Ja, ik zoek mijn beste vriendin. Alleen ik kan haar niet vinden in deze drukte' verzucht ik en kijk bezorgd om me heen. Dalijk was er iets aan de hand.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rosalia

    'Graag,' glimlachte ik lief naar Sebastian. Tegen een lekkere cocktail zei ik namelijk nooit mee. 'Ik zou graag zoiets proberen wat jij net had.' zei ik liet mijn hand door mijn bruine krullen gaan en keek hem aan met mijn mooiste glimlach.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Julia
    Ik grinnik "studeer je nog of werk je?" ik kon niet inschatten hoe oud ze precies was. En ja ik was nieuwsgierig, ja net mijn broers.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Hij drukte met zijn handen tegen mijn billen zodat onze onderlichamen steviger tegen elkaar kwamen. 'Oh,' kwam uit opgewonden uit mijn mond. Over mijn hele lichaam kreeg ik kippenvel en voelde ik hete tintelingen. Ik wreef nog altijd met hem mee, en begon licht te hijgen. Met mijn hand streelde ik liefdevol over zijn borst, zodat hij ook kippenvel zou krijgen.

    Finn

    'Mooie naam,' glimlachte ik naar haar. Ik merkte dat ze bezorgd was en keek om haar heen. Ik wilde net iets zeggen toen Julia er ineens tussen kwam. 'Studeer je nog of werk je?' vroeg ze aan Isabella. Ik luisterde aandachtig naar het gesprek en dronk mijn drankje helemaal op en zette het lege glas op de tafel. Nu stopte ik met alcohol, want ik wilde morgen gewoon fris en fruitig zijn.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 18:19 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ahah eigenlijk was die vraag voor isa of is finn een meisje]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik knik, en bestel er snel 2.
    Ik wacht kort, en al snel heb ik er weer 2.
    'Asje' grijns ik.


    El Diablo.

    [Oh, ik dacht dat ze het tegen Finn had, omdat ze het toevallig over school hadden. Wacht, ik pas aan. XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ahha vroeg ik haar, ze]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rosalia

    Dankbaar pakte ik mijn cocktail aan en zette ik het glas aan mijn lippen en nam ik een klein slokje. 'Dankje,' bedankte ik hem glimlachend. 'Waar kom je eigenlijk precies vandaan?' vroeg ik belangstellend.

    [Tsja, overheen lezen gebeurt wel eens.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij streelde liefdevol over mijn borst, waardoor ik kippenvel kreeg. Verlangend kijk ik hem aan en kreun opgewonden. 'Kurt, ik wil je' zeg ik zacht hijgend. Waarnaar ik hem wat wilder begon te zoenen. Met mijn handen streelden in zijn onderbuik, terwijl ik nog steeds harder wreef. Het was overweldigend en zo lekker. Ik wou alleen maar hem.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik kijk naar Julia en voelde me wat gemakkelijker. Nog steeds kijk ik haar een beetje onderzoekend aan. Net keek ze arrogant, dus moest ik uitkijken. Ik wou helemaal geen problemen hebben. 'Ik studeer' zeg ik vriendelijk aan Julia. Ik kijk Finn glimlachend aan. Hij was lang en breed. En hij was vriendelijk en aardig.


    One Who Travels A Higher Path.

    Julia
    Ik grinnik als ik merk dat ze oppast voor me door toenet.
    "en wat studeer je en waar, als ik het vragen mag?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Amerika, maar ben eigenlijk Portu' lach ik.
    'En ik neem aan dat jij gewoon Spaans bent?' grijns ik..


    El Diablo.

    Kurt

    Hij begon me vervolgens wilder te zoenen en met zijn handen streelde hij mijn onderbuik waardoor ik nog meer kippenvel kreeg. 'Je hebt me,' fluisterde ik zwoel in zijn oor waarna ik hem kusjes gaf in zijn nek en af en toe zachtjes beet. Ondertussen begon ik ook harder te wrijven en voelde ik dat ik bijna tot mijn hoogte punt kwam. Ik begon zwaarder te ademen terwijl ik hem kuste in zijn nek.

    Rosalia

    'Indrukwekkend,' glimlachte ik zeer onder de indruk van hem. 'Ja, ik ben gewoon Spaans. Ik ben geboren en getogen hier.' vertelde ik terwijl ik mijn jurkje recht streek. Vervolgens nam ik nog een slokje van mijn cocktail en keek ik hem weer aan met mijn mooiste glimlach.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Toen ik klaar was met eten liep ik naar mijn kamer toe.
    Ik besloot even te gaan douchen.
    Ik kleedde me uit en ging onder de warme stralen staan. Ik genoot van de stralen op mijn huid en ik voelde schopjes in mijn buik.
    Mijn trnane begonnen weer te stromen, de laatste keer zat Finn bij me.
    Na een half uur te hebben gedouchte trek ik kleding aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Door zijn handelingen, kwam ik sneller klaar dan verwacht. Schokkend en luid kreunend kwam ik klaar. En hijg zachtjes. Ik draai ons om, zodat Kurt nu onderlig. En ik plaats mijn lippen rondom zijn geslachtsdeel en zuig zachtjes en gaf af en toe likjes eraan.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ik studeer Psychologie en ik doe dat in Amerika' zeg ik vriendelijk en kijk haar aan, vervolgens Finn. 'Ik ben hier op vakantie met mijn vriendin, aangezien we paar maanden vrij mochten nemen' zeg ik blij en kijk Julia dan aan. Toen ik net over haar sprak kreeg ik een smsje. Ik kijk snel erop en zie dat het van haar is. Ik lees het en zucht opgelucht. Ze was dus veilig. Ik sms snel terug en kijk naar Finn en Julia.


    One Who Travels A Higher Path.