• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!





    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.



    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

    Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

    - Topic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 23:50 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Eetse ;d]

    Elaine
    Ik glimlach. ''Ik weet wel wat ik zou doen, en ga doen voor ik die vervloekte Spelen binnenstap.'' Mijn ogen twinkelden lichtjes, terwijl ik zijn woorden over mijn victorie negeerde, en voorover boog. Binnen no time had ik met mijn lippen die van hem gevonden, en kuste die zacht en teder. Mijn buik leek wel te exploderen van alle vlinders die er in rondfladderden. Daarna trok ik me terug, en legde mijn hand op een van mijn knalroze wangen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Reachell - District 11.
    'Draai eens een rondje.'Zei Eva.
    Ik Draaide een rondje. Ik bekeek mezelf in de spiegel. De persoon die ik in de spiegel zag leek totaal niet meer op mij.Het leek net of het iemand anders was.De jurk had geen mouwen en zweefde net boven de grond.Mijn schoenen waren licht bruin met hakken. Gelukkig was mijn evenwicht goed dus ik kon er gewoon op lopen.
    'Prachtig'Zei Eva. 'Nog en paar dingen en dan ben je af.' Ik kreeg wat meer veren in mij haar. Op mijn blote armen kreeg ik ook wat veren . Ik leek sprekend op een Spotgaai. Spotgaaien kwamen bij ons veel voor. Bij ons thuis kwam er altijd de zelfde spotgaai lang.Toen mijn broer en zus nog klein waren zong hij altijd een liedje als ze niet konden slapen.Ik glimlachte bij die gedachten.
    'Je bent klaar voor de opening.Meid je bent echt prachtig. Ik zou zo al me geld op jouw in zetten.'
    'Bedankt. En echt waar het is mooi.'
    'Drink ff wat. Je word zo opgehaald om te gaan.'

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 16:55 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Percy - District 3
    Ik staar als een idioot voor me uit terwijl Elaine haar zachte, lieve lippen op die van mij drukt. Stuntelig zoen ik haar terug, ik hoef er niet eens bij na te denken. Ze blooste net zo hard als ik toen ze haar lippent erug trok. ik glimlachte nerveus. Het voelde alsof er een knoop in mijn tong zat, wat moest ik in hemelsnaam zeggen?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist District 12
    Ik kijk de kamer rond, maar zie niemand.
    "Joehoe?" roep ik zachtjes. Geen antwoord. Waar zijn mijn Tributen heen? Waarom ben ik eenzaam? Ik haat het om alleen te zijn! Moet ik anders eerst naar District 3?
    Nee, ik besluit om nog even te wachten en ga languit op één van de grote, zachte banken liggen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elaine
    Ik zie zijn blik, en slik. ''Sorry.'' Murmel ik zacht, en frunnik wat verlegen een een lok van mijn losse haren. Misschien had ik hem zojuist helemaal dood laten schrikken. Ikzelf kon ook niet bepaald geloven wat ik zélf was begonnen. Maar ik had er geen spijt van.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Reachell - District 11.
    Ik was wat Thee aan het drinken toen er plotseling iemand mijn kamer in kwam stormen. het was Jasper en hij was aan het hijgen .'Jasper wat is er.'
    'Ryan is die hier?'
    'Nee hoezo.'
    'Hij is niet komen opdagen bij de stylist.ik heb al bijna het hele gebouw doorzocht ook zij kamer en het dak. Hij is echt nergens.'
    Ik staarde hem raar aan.Ik stond op. 'Heb je echt overal gezocht?'
    'Niet overal. Zou je willen mee zoeken als het kan in die jurk.'
    'Dat gaat gemakkelijk.'
    Jasper gaf me een soort apparaat. 'Druk de groene knop in als je hem gevonden hem.Als ik heb gevonden heb dan druk ik het groene knop in. Ik zie je over een uur hier weer.'
    'Oke.'
    Het eerste waar ik ging zoeken was zijn kamer.Jasper had daar al gekeken maar je weet maar nooit.Ik keek onder zijn bed (dat was niet gemakkelijk met de jurk) In de douche, kasten echt alle hoeken en gaten. Ik zocht zelf in mijn kamer. Na een uur was hij nog steeds niet terug.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Wij gaan zo eten & wss mag ik daarna niet meer op de computer omdat ik al de hele dag zit(A) ik probeer om nog snel een stukje te schrijven!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Percy
    God wat zag ze er schattig uit, helemaal verlegen. Was dit een deel van haar plan om Panem te overtuigen? Een oefening? Er waren geen camera's dus ik snapte het niet goed. ik glimlachte.
    'Maak je geen zorgen,'stuntelde ik. Verder had ik geen idee wat ik kon zeggen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saffier - Styliste District 9
    Vrolijk huppel ik door mijn werkplaats en werp een laatste blik op mijn ontwerpen. Ik heb drie jurken en twee pakken ontworpen voor vanavond, zodat het goed bij het gezicht van mijn tributen zal passen. Stel je vóór dat de stof niet bij het haar past! Dan zou ik echt nooit een hoog district krijgen...

    [Nou, dat lukte dus. Kijken of ik nog een kan maken ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Ik ga ook ff eten dus Bye ^^!]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cassie - District 9
    Zenuwachtig sta ik in de lift. Wat als mijn stylist een gestoorde freak is? Dan stopt de lift, openen de deuren en loop ik aarzelend naar voren. Drie mensen wachten me op en stellen zichzelf opgewonden voor. De namen vergeet ik echter meteen. De mensen, mijn voorbereidingsteam, brengen me een kamer in en gaan aan de slag. Blijkbaar ben ik smerig, klit mijn haar teveel en zijn mijn nagels prut. Fijn. Ze zijn wel erg blij met mijn huid, die van nature weinig oneffenheden heeft. Als mijn haar uit de klit is vinden ze ook dat geweldig, en toen verloor ik het restje interesse dat ik nog in ze had. Even later zeiden ze me gedag en renden ze de deuren uit. Een halve minuut later kwam door diezelfde deuren mijn stylist binnen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [en nu is het etenstijd. Hierna mag ik indd niet meer, dus tot morgen!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Elaine
    ''Je moet weten dat, dát geen act was. Ik geloofde het zelf niet, dat zoiets mogelijk zou zijn hier, vlak bij de spelen. M-maar ik vind je leuk, denk ik.'' Prevelde ik zacht. Eerlijk. Het was voor mij nooit een act geweest en ik hoopte stiekem voor hem ook niet.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Fayan verveeld zich D: Waar zijn mijn tribuutjes van District 12 heen? D:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Evan

    Ik was echt trots op mezelf, het was stijlvol, casual en toch ook netjes. Plus het paste goed bij het district, ze leken nu echt twee moordmachines. We waren al snel klaar en we gingen samen drinken. Ze vertelde me over hun leven in district 2. Ze waren beide geen beroeps! Dat had ik niet verwacht. Maar Jill zei dat ze stiekem net ging doen alsof en Jack keek me met een nep-glimlach aan. Hij verbergde zeker wat. Het waren twee hartstikke aardige tributen. En niet zo arrogant als die beroeps.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.