• Ik was dus gisteren mijn slangen aan het voeren. Een muisje had mijn witte slang al, maar mijn bruine wilt het andere muisje blijkbaar niet. Nu begin ik dit heel zielig te vinden want het muisje zit al sinds gisteren middag in het terrarium, en het is nu heel erg gestresst. Ik probeer hem eruit te pakken (of eigenlijk eruit te scheppen met mijn handen) maar het muisje is ook nog eens hardstikke eigenwijs en springt de hele tijd uit mijn handen.

    Muisje, ik probeer je leven te redden, begrijp dat dan!


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Daarom zou ik dus nooit slangen willen, het idee alleen al dat ik ze met een levend muisje zou moeten voeden brrrr


    The soul needs autumn.

    Saorsa schreef:
    Daarom zou ik dus nooit slangen willen, het idee alleen al dat ik ze met een levend muisje zou moeten voeden brrrr


    "Ignite, my love. Ignite."

    Saorsa schreef:
    Daarom zou ik dus nooit slangen willen, het idee alleen al dat ik ze met een levend muisje zou moeten voeden brrrr


    Tja ik weet het, maarja. Ik vind slangen erg mooie en leuke dieren en ze hebben ook voedsel nodig. Maar soms heb ik wel medelijden hoor.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ohh arm muisje. (Dit doet me denken aan een aflevering van Hallo k3 :') )
    Maar wat eet je bruine slang nu dan? Heeft hij geen honger?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ohh arm muisje. (Dit doet me denken aan een aflevering van Hallo k3 :') )
    Maar wat eet je bruine slang nu dan? Heeft hij geen honger?


    Als hij honger had dan at hij het muisje wel op. Soms ruikt de slang even en het lijkt dan net alsof hij de muis een zoen geeft. Daarna springt de muis snel weg. Mijn slang doet niet eens zijn best, want hij zou 10x sneller moeten zijn.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Darcia schreef:
    (...)

    Als hij honger had dan at hij het muisje wel op. Soms ruikt de slang even en het lijkt dan net alsof hij de muis een zoen geeft. Daarna springt de muis snel weg. Mijn slang doet niet eens zijn best, want hij zou 10x sneller moeten zijn.


    Ohh wauw haha. Is je slang dan niet ziek?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ohh arm muisje. (Dit doet me denken aan een aflevering van Hallo k3 :') )


    Haha ik dacht daar ook aan :')


    I wanna be a wizard!

    Saorsa schreef:
    Daarom zou ik dus nooit slangen willen, het idee alleen al dat ik ze met een levend muisje zou moeten voeden brrrr


    soul made of stardust and chaos.

    Mijn hart zou het niet aankunnen om dat arme beestje levend te voeren. Nee echt niet.

    Hoe kom je aan die muisjes dan? En eet de slang nog iets anders?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Asher schreef:
    Hoe kom je aan die muisjes dan? En eet de slang nog iets anders?


    De dierenwinkel verkoopt voer muisjes. En nee, de slang eet geen andere dingen. Misschien een kikker of vogel maar ik kan hem dan beter een muis voeren.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ohh wauw haha. Is je slang dan niet ziek?


    Hij heeft volgens mij gewoon geen honger.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Lijkt erop dat je slang inderdaad geen honger heeft, wanneer heeft hij voor het laatst gegeten?
    Ik heb twee jaar gewerkt in Speciaalzaak voor reptielen en daar moesten we de muizen/ratten dezelfde dag nog uit het terrarium halen als deze niet opgegeten werden omdat deze in sommige gevallen ook weleens aan de slang konden gaan zitten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Arme muis :C

    Deryth schreef:
    Lijkt erop dat je slang inderdaad geen honger heeft, wanneer heeft hij voor het laatst gegeten?
    Ik heb twee jaar gewerkt in Speciaalzaak voor reptielen en daar moesten we de muizen/ratten dezelfde dag nog uit het terrarium halen als deze niet opgegeten werden omdat deze in sommige gevallen ook weleens aan de slang konden gaan zitten.


    Ik voer mijn slangen elke vrijdag. Mijn vader heeft al meer dan 20 jaar slangen.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.