• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!





    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.



    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

    Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

    - Topic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 23:50 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Parsel schreef:
    (...)
    [District 5 denk ik o.o]


    [Nuh, die is van Maeleena (no_chears)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Evan doet alleen district 2, als stylist]


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    [Is 11 nog wel vrij? Want volgens mij zijn er ook wel een paar mensjes die een tribuut van 11 spelen...]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    [Nuh, die is van Maeleena (no_chears)]

    [Haha, sorry. Ik ben nu pas net begonnen aan het bijvoegen van de nieuwe rollen in de story, dus wist het niet zeker]


    -

    Fauvism schreef:
    [Is 11 nog wel vrij? Want volgens mij zijn er ook wel een paar mensjes die een tribuut van 11 spelen...]

    [*is als enige*]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Percy
    ik knikte bedachtzaam. 'Ik weet het niet, hoe ziet hij er uit? hij kan toch niet zomaar verdwenen zijn?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [@StoryBelle
    Kom ees op met die Cathal *O*]


    -

    [I'm writing! *O* Geef me een minuutje]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aguamenti schreef:
    (...)
    [*is als enige*]


    [Nou ja, dan neem ik 11 er ook nog maar bij, 'kay? 1 en 11 heb ik dan nu...]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Reachell
    'lang, mager, Totaal niet sterk , onhandig.Hij heeft bruin haar en blauwe ogen. Draagt een grijs T-shirt met een zwarte broek.'Zei ik terug


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Elaine
    Ik knipperde een paar keer met mijn ogen, en liet Percy los. ''Ik voel me niet zo lekker.'' Murmelde ik vluchtig, en rende naar de andere kant van de gang, mijn kamer volgens Keayleigh. Ze had gelijk. Ik sloot de deur achter me en plofte neer op bed.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fauvism schreef:
    (...)

    [Nou ja, dan neem ik 11 er ook nog maar bij, 'kay? 1 en 11 heb ik dan nu...]

    [Yeah :'D]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cathal
    Geïrriteerd wist ik de styliste te ontsnappen. Ik zette mijn masker weer over de helft van mijn gezicht en ging opzoek naar Alyda, mijn mede-tribuut. ik herinner me haar nog glashelder, za was zo prachtig geweest op dat podium.
    ik was zo verzonken in mijn gedachten over haar, dat ik het neit eens merkte toen ik tegen haar opliep.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [I'm back. IK moest boodschappen doen, schoonmaken en al die andere dingen]
    Primrose
    Mijn glimlach verdwijnt als ik hoor dat Jill uit district 2 komt.
    "District 2 heeft mijn zus vermoordt." Jammer ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Mag ik een samenvatting, want ik heb veel gemist?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.