• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!





    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.



    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

    Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

    - Topic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 23:50 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cathal
    Ik lachte om haar opmerking en knikte. 'Inderdaad, heb je onze styliste gezien? Met die felblauwe lippen en diamanten in haar huid..' ik schudde mijn hoofd. Doe maar maar gewoon mijn gemakkelijke kleren.
    'Dus, wat was je eigenlijk aan het doen terwijl je je verstopte? ' vroeg ik nieuwschierig. Ik wilde niet dat ze weg zou lopen ofzo.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Percy
    Ik vertelde de stylist dat ik zo terug zo zijn en ging achter Elaine aan. Ze lag neer, met haar ogen dicht. Ze zag er niet erg goed uit.
    'Elaine..? Gaat alles wel goed?'

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 19:12 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ben er weer]

    Felan
    Het toch al troebele beeld buiten het raam wordt nog meer verpest door haar silhouet dat ervoor gaat staan. Ik probeer mijn blik af te wenden, maar het lukt niet.
    "Het spijt me...", mompel ik zachtjes. Godver, ik klink als een wijf nu. Dit is serieus niet de juiste instelling voor de Hongerspelen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [hey *zwaait*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    ''Het gaat. Ik ben gewoon een beetje duizelig.'' Met mijn hand tastte ik af naar mijn nachtkastje, waarvan ik mijn bril griste en opzette. Nu zag ik scherpetr door de hoofdpijn. Normaal had ik er geen nodig, alleen alsi k hoofdpijn had. ''Ik weet dat het heel raar klinkt maar ik zag een beeld van de Spelen.'' Murmelde ik zacht. Niet te hard aangezien hij me misschien voor gek zou verklaren.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Haloow. Er is veel gebeurd, waar zijn we ongeveer?]


    I'd rather die than be famous.

    Fayan - Stylist D12/3
    Ik bleef met open mond achter en begreep er niets meer van. Het meisje dat op zoek was naar haar mede tribuut was weg en de tributen die ik moest aankleden waren ook ineens weg.
    En dus stond ik daar nu, in mijn eentje, mijn tijd te verdoen. Alweer.
    Ik besloot dat ik maar beter naar District 12 kon zei, riep naar de kamer waar de tributen nu waren dat ik straks weer terug zou komen en nam daarna de lift naar verdieping 12.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Karli schreef:
    [Haloow. Er is veel gebeurd, waar zijn we ongeveer?]


    [Alle tributen zijn nu bij de stylisten

    AMFG, al bijna het tweede topic vol...]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Aralys
    Nerveus ijsbeerde ik rond door de ruimte. Er was me verteld dat ik naast district 1, nu ook district 11 zou moeten kleden en ik had geen idee wat ik daarvoor moest doen, dus had ik nog maar snel wat outfitjes geïmproviseerd en stond ik nu handenwringend, met knikkende knieën en klotsende oksels te wachten tot mijn tributen van district 11 eraan zouden komen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Percy
    Ik keek haar verbaasd aan. Ik ging op de grond zitten en nam haar hand.
    'Wat voor beeld?' vroeg ik.

    [god mijn stukjes zijn klein. =_=]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 19:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Karli schreef:
    [Haloow. Er is veel gebeurd, waar zijn we ongeveer?]


    [jij bent District 7? Moet ik Maeleena, je stylist, op je afsturen?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Okédan.]

    Ardina
    Het gebeurde allemaal heel snel, ik had nauwelijks tijd om even rustig te zitten. Ik, in de Hongerspelen. Ik wist niet of ik blij of verdrietig moest zijn. Het leek alsof ik gewoon bevroren was. Ik wist gewoon bijna zeker dat ik het niet ging winnen, maar ik zal door blijven vechten tot het einde. Ik vond de outfit die ik had wel aardig, maar ik had mooier verwacht. God, wat ben ik toch zo'n perfectionist hierin.


    I'd rather die than be famous.

    |Primrose|
    "Waarom spijt het je? Jij hebt geen reden." Zeg ik
    "Je weet toch dat meisje waarmee ik praatte, toen ik uit de trein kwam. Ze bleek uit District 2 te komen." Zeg ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Felan
    "Oh?" District 2 zei me eerst niet veel, behalve dan door het feit dat daar vaak de Beroeps vandaan kwamen, tot ik me realiseerde dat Primrose's zus door iemand uit District 2 was vermoord.
    "Oh", zei ik weer, nu op een lagere toon.

    [Weet je, het heeft me altijd al gewéldig geleken dat nieuwe topic te openen...]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [@Fauvism Dan doe je dat toch? (wbw)]


    Alweer de laatste!? Whats wrong with me?!

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 19:23 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.