• Hooi,

    Ja dit viel mij opeens op! Heel veel mensjes hier op Q hebben opeens een eenhoorn achtige little pony iets als profiel foto hebben O.O valt alleen mij dat op? of hebben de eenhoorns echt Q overgenomen? O;

    Sorry als mensen dit zien als een 'off-toppic.'

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 22:25 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Hahahahahaha. Sorry, maar jij komt heeeel veel achter :p
    Dat is een tijdje zo hoor. Zie het brony-rekruteringstopic maar..
    En het zijn ponies, geen eenhoorns

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 22:26 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    pony's _O_


    Shoganai i ne~

    Negligible schreef:
    Hahahahahaha. Sorry, maar jij komt heeeel veel achter :p
    Dat is een tijdje zo hoor. Zie het brony-rekruteringstopic maar..
    En het zijn ponies, geen eenhoorns


    Ja sorry $: mijn computer is een aand gecrasht geweest en toen moest ik leven op mijn ipod ^-^
    ik neem even een kijkje.
    Bedankt,


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    AppleCider schreef:
    pony's _O_



    AAh, daar heb je er een! haha nee hoor. ik vind die beestjes wel schattig >.<


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ponies *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Ja sorry $: mijn computer is een aand gecrasht geweest en toen moest ik leven op mijn ipod ^-^
    ik neem even een kijkje.
    Bedankt,

    Van mij ook sorry, mijn reactie was een beetje overdreven :p
    Ik ben gewoon moe en een beetje simpel en dan ga ik zo reageren :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oud nieuws (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Kill 'em with fire

    Hahaa, dat is al een tijdje zo hoor :'DD.


    i put the fun in funeral

    Negligible schreef:
    (...)
    Van mij ook sorry, mijn reactie was een beetje overdreven :p
    Ik ben gewoon moe en een beetje simpel en dan ga ik zo reageren :'D


    Dat hebben we allemaal wel eens (;


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    PinkiePie schreef:
    Hahaa, dat is al een tijdje zo hoor :'DD.


    Ja ik begrijp het al een beetje...
    dus zijn er nog plaatsen vrij :33


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Madara schreef:
    Kill 'em with fire


    O.O


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik hou niet zo van die Ponybronies. In fact I hate them and we should kill 'em all with fire, but if I do so, a certain female pony will rape me so I don't say that out loud publically.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Ik hou niet zo van die Ponybronies. In fact I hate them and we should kill 'em all with fire, but if I do so, a certain female pony will rape me so I don't say that out loud publically.


    Ik heb niks gehoord X: (;


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Ja ik begrijp het al een beetje...
    dus zijn er nog plaatsen vrij :33


    Maar natuurlijk :3
    Moet je even overleggen met Alwin (rainbowdash). Ik moet je wel zeggen dat de meningen over ponies erg verdeeld zijn hier op Q.


    i put the fun in funeral