• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!





    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.



    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

    Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

    - Topic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 23:50 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [I'm back]


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    [I'm back ^^
    ...oh neeeee, ik kwam er net pas achter dat Felan, mijn tribuutje van 12, dus ook Fayan als stylist heeft. Dat wordt nog wat, want mijn Felan is nogal een pessimist. D:]

    Felan - Tribuut District 12
    Seamus, Primrose en ik waren naar een kamer geleidt helemaal bovenin het gebouw. Op de deur was heel groot aangegeven dat deze ruimte voor "District 12" was. Seamus had ons kort een paar dingen uitgelegd over wat er hier zou gaan gebeuren - hij leek nog steeds een beetje pissig van wat er in trein gebeurd was, en ik had er vaagjes van afgeleid dat we hier gestyled zouden worden. Het moedeloze gevoel van eerder die dag had me weer bekropen, want niet alleen moest ik nu in één ruimte met Primrose zitten, ik hield er ook nog niet eens van als mensen de hele tijd aan mijn haren en kleding zaten te frummelen. En dat was nu duidelijk wat er zou gaan gebeuren.
    Gelukkig was de stylist nog niet aanwezig. Ik ging op het einde van de bank zitten dat zo ver mogelijk van Primrose verwijderd werd, steunde mijn hoofd in mijn handen en zuchtte nog maar eens diep.

    [Zijn er btw ook mensjes van District 1 online nu? Anders zit Aralys een beetje werkeloos te wezen...]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Parsel schreef:
    [Wie is zo vriendelijk om me te vertellen waar we zijn, ik was er gisteren niet :'P]

    [Ik weet zelf niet eens zo goed waar we zijn 8D]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Elaine
    Ik trok mijn wenkbrauw op naar de suikerspin die kwam binnengewandeld. ''Geweldig. We hebben ook namen hoor.'' Mompelde ik met een Capitools accent, bestraffend, en pakte Percy's hand nog steviger vast. Hij geloofde toch niet dat hij mij ooit in al die rare fratsels kon krijgen? Een roze pruik bijvoorbeeld.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Uhm, Reachell, Percy, elaine en Fayand e Stylist stuiterbal zijn op etage 3, en elk tribuut is momenteel in eht trainingcentrum.

    Hierna komt normaal toch de openigns ceremony?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Parsel schreef:
    [Wie is zo vriendelijk om me te vertellen waar we zijn, ik was er gisteren niet :'P]


    [Alle tributen zijn met de trein naar het trainingscentrum gegaan, en nu worden ze mishandeld aangekleed door de stylisten]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist D12 & 3
    "Kom op, niet zo verlegen! Wie zijn jullie tweetjes?" spoorde ik ze aan. Volgens mij waren ze een beetje overdonderd door mijn kleurige verschijning. Goh, ik had weer eens een knallende entree gemaakt! Geweldig!
    "Is zij je assistente?" vroeg de jongen opeens en hij wees naar iemand achter me. Ik draaide me om en zag een meisje staan.
    Ik zwaaide met mijn vingers. "Hoi."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Aha, oké. Trainingscentrum dus :'3]

    Alyda Alma
    Haar smaragdgroene ogen gingen bedenkelijk over de ruimte, waar de tributen te vinden waren. Het probleem was echter dat ze geen idee had waar, en noch waar haar districtgenoot en mentor rond dwaalden. Het moment wat ze zo lang mogelijk wilde uitstellen - haar stylist ontmoeten - leek ook succesvol te gaan, maar langzamerhand begon het aardig saai te worden.


    -

    Fauvism schreef:
    (...)

    [Alle tributen zijn met de trein naar het trainingscentrum gegaan, en nu worden ze mishandeld aangekleed door de stylisten]

    [en die van mij zoekt naar een vermiste slachtoffer op Verdieping 3 :'D]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Felan en Fayan... twee tegenpolen. Ik heb er nu al zin in :'DD Don't worry, als ik zo klaar ben met District 3 kom ik naar hem toe (wbw)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [@Parsel, ik zal zo een stukje schrijven voor Cathal anders, je mede-tribuut]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fauvism schreef:
    (...)

    [Alle tributen zijn met de trein naar het trainingscentrum gegaan, en nu worden ze mishandeld aangekleed door de stylisten]

    [Dank u :'3 Ik heb allee geen idee wie de stylist voor District 5 is, haha]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 18:33 ]


    -

    Percy
    'Erm, ik ben Percy.' zei ik. Dit was ozne stylist? Serieus? -ik hield Elaine's hand wat steviger vast. Het meisje dat achter Fayan stond liep de kamer in.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Parsel schreef:
    (...)
    [Dank u :'3 Ik heb allee geen idee wie de stylist voor District 5 is, haha]


    als er nog geen een is kan Maeleena dat wel doen. (joehoe) De stylisten hebbe meerdere districten dit jaar]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Bij mijn laaste zin klopte ik aan bij een deur en zei iemand Binnen*hint hint hint *]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor