• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!





    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.



    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

    Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

    - Topic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 23:50 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    {Wat heb ik gemist]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Reachell - District 11
    We moesten naar het avond eten komen samen met de andere Tributen.Ik deed een jurk aan die ik veel te kort vond.Ik pakte mijn blauwe lint van mijn jurk die ik droeg bij de boete en bond hem om mijn arm.Dat was het enige nog dat ik van thuis had.We kregen heel veel eten. Het eerste gerecht was een soort varkens vlees.Ze noemde het bacon.Er zat ook een meloen bij.Het was echt heerlijk. Ik keek naar de andere Tributen.De broeps, die als gewoonlijk er bij liepen of ze dit echt wilde en de andere districten . Je kon de pijn in hun ogen zien. Maar mijn ogen vielen op District 12 naar Een vrij jong meisje


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Oke ik ben nieuw, waar zijn we ongeveer?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Is terug] Uh, alle tributen zijn volgens mij in eht trainigncentrum nu?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    [Is terug] Uh, alle tributen zijn volgens mij in eht trainigncentrum nu?]

    [Ik zit daar nog niet :3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Danku! Dan begin ik daarbij denk ik?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Dag Aralys *zwaait dramatisch na* Fayan gaat je missen D:]

    Fayan - Stylist District 12
    Ik hef mijn hoofd weer op. "Ja!"
    Mijn humeur is meteen weer omhoog gekrikt. De tributen zullen er inmiddels wel zijn, denk ik eerlijk gezegd. Vorig jaar rond deze tijd kwamen ze ook aan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Lalala ik heb stiekem nog nooit eerder forum RPG gedaan :D]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Maeleena - Styliste
    'Mooi, kom op Stui'terbal,' zeg ik met een vage glimlach. Samen met Fayan loop ik de lunchzaal ui. Ik zie al overal kensen, maar de meeste tributen zullen op hun eigen etage zitten.



    [@Augamenti: De meesten dan.. :'D

    @Fae La la, dit is ook mijn allereerste (joehoe) Gewoon inspringen ^^ uhm, welk district ben je?]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 15:59 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [District negen ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Wil je vriendjes worden met Cathal, District 5? (joehoe) dan kan ik je helpen inspringen ^^]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 16:01 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    Keayleigh en ik zaten in een soort woonkamer. Ze gaf me kleine, kortaf gehouden adviezen als altijd naar je stylist luisteren, nooit tegenspreken en dat soort manieren. Ook vroeg ze standaard dingen als waar ik goed in was en wat ik thuis deed. Tot Percy binnenkwam was Keaylee aardig geweest, maar daarna veranderde haar gezichtsuitdrukking weer in steen. ''Er is nog geen stylist gekozen omdat er dit jaar een gebrek aan Capitoolstylisten is. Dus tot die tijd zullen jullie het met mij moeten doen. Hiernaast hangen wel een aantal kledingstukken die zijn gemaakt om er toch fashionable uit te zien. Wees niet te zuinig met glimlachjes want daar zijn mensen dol op. Verder is er niet echt iets boeiends te vinden hier.'' Ze ploft achterover op de bank, en graaide naar de popcorn. ''Waarom ben je zo jong? Ik bedoel, je bent zestien. En je won de Spelen op je twaalfde? Hoe is je dat gelukt?'' Ik klonk oprecht nieuwsgierig, ze zuchtte en ging rechtop zitten. ''Het was de tweede Kwartskwelling. Dus dubbel zoveel Tributen. Ik was twaalf en leidde een rustig leven naast een Elektronicafabriek met mijn moeder en broertje. Ik werd getrokken op mijn twaalfde verjaardag. Samen met een jongen van veertien. En nog een meisje en jongen. Gerrett, Leblosse, Adrew en ik. We sloten een pack en gingen zo de Arena in. De Arena was ijskoud. Overal waren vallen, giftig water. Stuk voor stuk vroren tributen droog. Uiteindelijk werd het vaste land gesplitst in ijsschotsen. Leblosse viel in het water, en vroor direct dood. Daarna werden we opgejaagd door een Beroepstroep. Gerrett en Adres besloten te vechten, maar de wapens waren op. Ik weet niet hoe ze zijn gstorven, maar ze kwamen nooit meer terug. Ik was zo depressief. Ik heb dagen onder een holle boom gezeten en geleefd van een paar nootjes en gesmolten ijs. Ik was over samen met een meisje uit district 9. Mablinne. We wilden niet vechten, zij had haar ribben gebroken en ik was aan het bevriezen. Dus wat deden ze? Ze lieten mutilanten los. We moesten rennen. Mablinne struikelde en bleef liggen zodat ik die godvergeten Spelen won. Ik heb het nooit gewilt. Ik heb iedereen om wie ik gaf zien sterven. Stuk voor stuk.'' Door dat verhaal liepen de tranen over mijn wangen. De Arena was nit zo technisch als ik me had voorgesteld. Het was een Arena vol vrienden. Die je een voor een verloor.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fayan - Stylist District 12
    En opeens waren er nog veel meer mensen in de gang, die net nog leeg was.
    "Wow! Overbevolking! Gezellig! Misschien hadden we een bordje moeten dragen met het District erop." grijns ik. Ik ben weer helemaal in mijn element, ik hou van groepen. Dan val ik niet zo op. Nee oké, ik val altijd op.
    "Moeten we terug naar onze etage, denk je?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [holy O.O *gaat typen*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maeleena - Styliste
    Ik bleef dichtbij Fayan staat, die rond stutierde van plezier. Ik haat grote groepen. ik red eht best als er een paar mensen om me heen zijn, maar dit is gewoon weg irritant. ik knik snel en wijs naar de lift.
    'Ik wacht meestal mijn triobuten op in hun etage,' antwoord ik.


    [als er een stylistent ekort is kunnen we best meerdere districten aan eens tylist geven, of niet? (joehoe)

    *Gaat typen voor Percy*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.