• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!





    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.



    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

    Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

    - Topic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 23:50 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Laat Fayan dan Percy en elaine komen pesten :'D Trouwens, ik meot zo even mn kat ophalen, duurt 15 minutjes]

    Percy
    Verbaasd staarde ik naar het blozende meisje tegenover mij. Was ze serieus? Of was het een truc, om onze relatie echt te laten lijken? Ik gaf er niet om. Ik nam haar hand, en glimlachten.
    'Voor mij is het geen act,' zei ik waarheidsgetrouw. Ik kuste schuchter haar blozende wang.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 17:50 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Etenstijd! ^^]


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    [Oh ja! Percy en Elaine zijn van District 3, hè? Pas maar op, dan, Fayan is on his way (wbw)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [mooi (wbw) nu eerst mn kat op halen, ben zo teruuuug <3]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ben ur weer ^-^]

    Elaine
    Ik glimlachte, en bekeek onze handen. ''Geen diner met de rest dan maar?'' Gokte ik met een flauwe glimlach. Zo kon ik mezelf toch niet vertonen bij de rest? Bovendien was dit veel te leuk om te onderbreken. Er zou al snel genoeg een einde aan komen, dus waarom nog niet even genieten?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Reachell
    Ik kreeg op het apparaatje een bericht dat ik terug moest komen.Maar dat wouw ik niet .Ik ging naar de lift toe en drukte nummer 2 in. Kijken of hij daar was


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Percy
    Ik grijnsde en knikte. diner emt elaine zou geweldig zijn.
    'We kunnen desnoods eten bestellen en op mijn kamer eten,'stelde ik voor. We werden odnerbroken door iemand die op de deur klopte.

    (Fayan, you're up]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist District 12 & 3
    Na een halfuur was er nog niemand op komen dagen en werd ik gek van verveling en eenzaamheid. Dan maar naar District 3. Ik was zo hyper dat ik de trap nam in plaats van de lift en zo niet oplettend dat ik pas merkte dat ik veel te laag was toen ik de deuren naar buiten zag.
    Ik rende weer de trappen op naar de derde verdieping en hijgde even uit voor ik op de deur klopte, in afwachting of er überhaupt wel iemand was voor wie ik net als een professioneel atleet had lopen rennen.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 18:15 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Reachell
    Op verdieping 2 was ook niemand.Ik was naar boven gegaan om wat makkelijkere kleren aan te trekken voor het zoeken.Toen ik op afdeling 3 was, zag ik iemand rennen. Waarom had die zo haast?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Elaine
    ''Binnen.'' Glimlachte ik, nog helemaal afwezig van net. ''Ik ben eigenlijk helemaal niet benieuwd naar de rest. Misschien hecht ik me teveel aan ze en.. Dat word in de Arena alleen maar een nadeel.'' Zuchtte ik, en tikte met de hak van mijn karamelgele pumps wat tegen de grond.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Percy
    Ik knikte, nog steeds verdoofd van onze eerdere kus. Vervolgens stuiterde een roze iets de kamer binnen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist D12 & 3
    Ik opende de deur en breed glimlachend huppelde ik bijna de kamer binnen.
    Mijn blik viel op twee jonge mensen, een jongen en een meisje, dus dat moesten mijn aankleedpo-... tributen wel zijn.
    "Goedemiddag, allebei! Ik ben Fayan, jullie stylist!" Ik lachte breed, schudde hen allebei de hand en ging toen voor ze staan, met mijn ene hand in mijn zij en mijn andere in mijn haren, die helemaal door de war lagen door het rennen van net.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Reachell.
    De verdieping voor District 3 zag er heel anders uit.Ik wist dat ik eigenlijk hier niet mocht komen maar toch.Ik zocht een beetje rond.Soms liep ik naar een dood punt toe.Ik ging kloppen op deuren.Bij sommige kregen ik een chagrijnige 'ga weg'. Sommige waren leeg daar kan ik moeilijk een antwoord van krijgen. Ik klopte bij een paarse deur aan. Ik hoorde iemand binnen riept


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Percy
    Ik staarde naar de man voor ons, die enthousiast mijn hand schudde.
    'Uhh,' zei ik. 'Ze zeiden dat er eens tylisten tekort was.' Mijn blik viel op een meisje achter Fayan. 'Is zij je assistente ofzo?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Wie is zo vriendelijk om me te vertellen waar we zijn, ik was er gisteren niet :'P]


    -