• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!





    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.



    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

    Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

    - Topic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 23:50 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - Tribuut district 9
    Ik wil eigenlijk wanhopig zuchten, maar ik ben live op alle TV's in Panem. Dus ik leg een zelfverzekerd lachje op mijn lippen en zwaai naar de juichende menigte. God, dit kan niet wáár zijn. Van alle mensen in district negen! Ik voel dat ik op het punt van instorten sta, dus verban ik alle gedachten aan thuis uit mijn hoofd. Dat komt later wel. Als ik mijn hoofd onder een stel dekens kan verstoppen, bijvoorbeeld.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Percy - District 3
    Ik leun tegen de deurpost en luister stilletjes naar het verhaal van eht meisje. Ze was geen tribuut, maar ozne mentor. Ik ben ook zo langzaam soms. Ik zien hoe tranen over elaine's wangen lopen, en moet mezelf tegen houden om haar niet te gaan troosten. Een antwoord op het verhaal van ozne mentor heb ik niet. Wat zou ze zich verschikkelijk hebben gevoeld...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [@StoryBelle, Jaa :)]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist District 12
    Ik knik. "Oké, dan doen we dat." Ik loop de lift in samen met Maeleena en denk terug aan hoe ik vorig jaar mijn tributen ontmoette.
    "Vorig jaar knalde ik tegen ze op en vielen we alle drie op de grond. Was een leuke kennismaken." zei ik droogjes en ik drukte op de knop met 7, want Maeleena moest er eerder uit dan ik.

    [Krijgen er nog meer mensen last van Fayan, muwhaha (wbw)
    Maar dat vind ik ook wel goed, als stylist zijnde 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Yay *O* Fayan, je amg District 3 wel hebben (wbw)]

    Maeleena - Styliste
    Fayan drukte op numemr 7, maar de lfit was eht er neit mee eens. we stotpe op etage 1, waar een van de spelmakers stond. hij glimlachte beleefd, alsof hij ons verwacht had.
    'Ah,'zegt hij. 'De laatste twee stylisten, mooi.' Ik kijk snel naar Fayan, meestal zagen we de spelmakers neit meer na de speach.

    [@Fae, ik zal zo typen voor Cathal en Cassie]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    Ik knipper de tranen snel weg en zucht. ''Gaan jullie je maar omkleden voor het diner met alle andere tributen. Ik blijf liever hier.'' Keayleigh glimlacht, en ploft weer neer op de bank. Ik verlaat de woonkamer, en kijk even kort op naar Percy. ''Ga je mee kleding passen?'' Lachte ik zacht, en liep de andere kamer in. Ze had niet overdreven. Aan paspoppen hingen de mooiste creaties. Uiteindelijk zag ik een wit, elegant jurkje. Hij sloot precies om het figuur heen, en liet daarna een beetje soepeler. Aan de achterkant waren gele draden geregen in de vorm van een soort corset, maar dat voor de show. Al begreep ik nu wel waarom hij zo mooi elegant viel. Ik legde mijn kleding maar op een stapeltje, en trok de jurk vluchtig aan. ''Eh, wil jij de touwtjes vastmaken? Ik kan er niet bij.'' Glimlachte ik flauw, en hielp mezelf ondertussen in de gele pumps die erbij hoorden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cathal - District 5
    Na een lange treinreis sta ik heir eindelijk. Mijn mentor laat me achetr in eht trainingcentrum, en neemt mijn prachtige mede-tribuut mee, zodat ze gestyled kan worden. en ik? Ik loop op de eerste persoon af die ik zie.
    'Hey,' zeg ik tegen één van de meisjes.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Oke, dan ga ik lekker een stylist bedenken. Ghehe.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Lol, er is al een stukje xD
    Dan komt mijn stylist zo wel]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Jaaaaaaaa, mag dat? :'D Dan wil District 3 ook wel -Kun je dat wel aan, zoveel Fayan? (wbw)]

    Fayan - Stylist District 12
    Ik beet op mijn lip om niet als een idioot rondjes te stuiteren in de lift met die Spelmaker nu zo dichtbij. Hij had een pak aan, keek ontzettend streng en netjes en ik kreeg er de rillingen van. Ik groette hem halfjes, door mijn hand op te steken en keek toen maar weer weg omdat ik een lachbui voelde opkomen.
    Fayan. Waag het niet. Stil zijn. Denk aan dingen die niet grappig zijn!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Reachell - District 11
    Ik sliep (waarschijnlijk als 1 van de weinige triburten) 's nachts goed.Ik was zelf eerder wakker en ging voor de lol alle knopjes proberen in de Douche. Bij 1 knopje kreeg ik een ijs koude straal over me heen.Ik had de andere Tributen nog niet onmoet, expres zodat ze niet wisten hoe ik was.Al wilde ik wel een iemand samen in de spelen zijn. Aan Ryan had ik niks.Een meisje uit district leek me wel wat. Ze was jong maar leek al goed te weten hoe ze moet jagen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Evan, stylist district 2

    Bijna alle stylisten waren op zoek naar hun tributen dus besloot ik dat ook maar te doen. Ik slofte naar de lift, het duurde eeuwen voor er een lift kwam maar stapte toen in. Een verdieping hoger, ging ik op zoek naar hun kamers.
    Ik hoorde geluiden komen vanuit een kamer en ging daar naarbinnen. Een jongen zat voor de tv te kijken naar de boetes, duidelijk mijn tribuut.
    "heey", zei ik. De jongen merkte me op en begroette me. "Ik ben je stylist, ik heet Evan."


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Reachell - District 11.
    De Grote dag was aangebroken. We moeten naar onze Stylisten. Ik had geen flauw idee wie het was dus ging ik maar in het kamertje zitten.Na een kwartier kam er iemand binnen , een vrouw van min 1.80 lang.'
    'Hai, ik ben Eva je nieuwe Slyliste.'
    'Hai ik ben Reachell. Hoezo nieuwe?'
    'Heb je de oude dan nog niet ontmoet.'
    'Nee, ik heb had nog bijna niemand ontmoet.'
    'Oke, nou ik pak daarlijk je jurk maar eerst gaan we wat aan je haar en gezicht doen.'
    Ze pakte wat spullen uit haar tas. Eerst bekeek ze mijn wenkbrauwen .'Daar hoeven we niks aan te veranderen.'Ze kamde mijn haren en deed ze in een vlecht. Ze deed er wat veren in mijn haar. Mijn make-up was donker.Mijn hoofd leek bijna op die van een vogel. Ze haalde mijn jurk te voor schijn. Én wat vind je er van?'Vroeg ze.
    'Hij is prachtig.' en ik liegde niet want hij was echt prachtig.Het was een spotgaai

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 16:35 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jill, District 2

    Ze keek me raar aan toen ik zei dat ik uit district 2 kwam. Ik zei haar gedag en liep toen weg, op zoek naar mijn kamer in het trainingscentrum. Op de tweede verdieping ging ik een kamer in en zag daar Jack staan met een andere man die zich voorstelde als onze stylist. We liepen naar een omkleedruimte en de stylist (Evan) liet zijn ideeën aan ons zien. Het was prachtig.
    Het officiëlle uniform van de vredesbewakers waren stijlvol verbouwd tot twee mooie kostuums.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    [Oh god, ik zal nog eens de was gaan doen o.o wacht, even bijlezen en antwoorden]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.