• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - Y0L0
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Adesso
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - RememberYoux


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 19:37 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Mijn topics]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    {mon, mon}


    Do what people say you can't.

    (Mijn topics.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    Ik grijns en kijk terug naar Agate als ik voel dat ze in mijn ogen kijkt. Zo brutaal als ik ben kijk ik terug zodat we elkaar in de ogen aanstaren en ik glimlach.
    "Natuurlijk, maar wees erop voorbereid dat je gaat verliezen." antwoord ik plagend, waarna ik haar hand vastpak en nog zonder om te kijken haar meetrek.
    "Wacht! Waar ligt een bal?" vraag ik grinnikend, terwijl ik haar nog steeds vast heb en nog steeds aan het lopen ben. Niet echt slim, Louis...


    Agate Mia Jones
    Half struikelend word ik door Louis meegesleurd. Ik sta stil om zijn ''Waar ligt een bal?'' vraag en grinnik even. Daarna zeg ik:''Nou..Volgens mij ligt er nog wel een bal in de schuur, waar jullie verblijven.'' Ik kijk naar de schuur die een klein stukje verderop nu stond. ''Dus we moeten nu even terug voor de bal. En...'' Ik word heel even stil. ''En gaan wij met z'n tweeën spelen of met teams? En ik ga zooo van jou winnen!''


    Do what people say you can't.

    Harry Styles
    'De slaapplaatsen zijn inderdaad boven' hoor ik Belle zeggen. 'Nou dan ga ik daar maar eens kijken' antwoord ik.
    Ik pak m'n koffer en sleep deze mee de trap op. Wat is dat ding zwaar zeg. Waarom moest ik ook alweer zoveel spullen in mijn koffer proppen? Ik zucht en ben blij als ik eindelijk boven ben. Ik loop verder en zie daar onze bedden. Wow... dit is toch wel wat anders dan een hotel, denk ik bij mijzelf. 'Ach als ik maar kan slapen'. Ik probeer mezelf moed in te praten.
    Ik zet mijn koffer neer en plof op een bed. Ik vraag me af wat dit "plattelandsuitje" me nog meer gaat opleveren.


    We need to start feeling our heart <3

    Louis William Tomlinson.

    Mijn wangen kleuren lichtjes rood als ik hoor dat de bal gewoon in de schuur ligt. "Oh... Dan moeten we terug hè."
    Ik draai een half rondje om mijn eigen as en kijk achterom. "Het ligt eraan of er nog iemand mee wilt doen." antwoord ik, waarna ik wiebel met mijn wenkbrauwen als ze beweert dat ze gaat winnen.
    "Interessant... Zullen we een weddenschap ervan maken?" vraag ik grijnzend.
    Ja, altijd moet ik wel een weddenschap hebben, want dan kan ik iets winnen. Leuk toch? Ik verlies toch -bijna- nooit. Behalve een eetwedstrijd tegen Niall, maar dat lijkt me vrij logisch...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Agate Mia Jones

    Ik knik, ''Een weddenshap is goed. Wat doet de veliezer?'' Ik kijk Louis uitdagend aan. Nog even twijfel ik, misschien verlies ik en dan moet ik iets heel raars gaan doen! Maar ik ze natuurlijk niks tegen hem. Ik pak zijn arm en trek hm mee naar de schuur, om en bal te halen. Ik draai me om als we voord scuur staan. ''Weet jij al iets voor die weddenschap want mijn hoofd is een beetje leeg.'' grinnik ik.


    Do what people say you can't.

    Louis William Tomlinson.

    Ik kijk Agate even grijnzend aan. "Ik zal wel iets verzinnen wat niet te erg is, anders krijg ik medelijden met je." zeg ik.
    Nee, even serieus. Ik ging dat meisje niet voor schut zetten of iets tegen haar zin in laten doen. Dan jaag ik haar al gelijk tegen het harnas aan en ik heb geen zin in ruzie. Ik begin het hier net een beetje leuker te vinden nu ik tenminste iets kan doen.
    "De verliezer... Wacht, je hebt hier vast modder, toch?" vraag ik.
    Nee, echt? Hoe kom ik erbij?! Waarom zouden ze geen modder op het platteland hebben?!
    "De verliezer laat zijn gezicht ondertekenen met modder en moet daar twaalf uur mee rondlopen." zeg ik grijnzend, aangezien ik het al voor me zie. Lijkt me best leuk, aangezien we hier denk ik geen schmink of make-up hebben. Niet dat ik make-up gebruik hoor! Maar het had ook gekund met lippenstift. Toch is modder leuker.
    Oké, als ze nu zou verliezen stond ze toch een beetje voor schut, maar daar kon ze hopelijk wel tegen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Agate Mia Jones

    Ik beign te lachen. ''Een gratis moddermasker!'' lach ik. Ik herriner mij opeens dta ik vroeger zo vaak in de modder ben gevallen, en meestal zat het dan ook op mijn gezicht. ''Berreid je maar vast voor Louis! Want ik ga zo 100% zeker van jou winnen!'' lach ik verder. ''Maar we hebben nu die bal nodig,'' Natuurlijk hebben we een bal nodig. Hoe wil je voetballen zonder?! want anders gaat dit nooit verder komen dan dit.'' 'Vroeger speelde ik wel eens voetbal met mijn broertje, maar dat was toen wij hier net waren. Ik hield eigenlijk wel van voetbal.


    Do what people say you can't.

    Louis William Tomlinson.

    Ik knik instemmend en grijns. "Handig toch?"
    Ik pak Agate's pols weer vast en trek haar weer achter me aan. Ze kwam best wel over als mijn hondje... Nou ja, als ze het niet leuk vond zei ze het wel. Dat hoop ik tenminste.
    "Ik bereid me niet voor, want je gaat ook niet winnen." zeg ik plagend.
    Ik loop weer terug de schuur in en laat Agate daar even los. "Wil nog iemand meedoen met voetbal?! Ik waarschuw wel alvast dat je een schoonheidsbehandeling moet ondergaan als je verliest!" schreeuw ik daar, hopelijk deden er dan nog meer mensen mee.
    Ik kon wel extra hard lachen als mensen dadelijk aan de modder vastzitten en denken dat het een 'schoonheidsbehandeling' moet worden.
    "Waar ligt die bal nou?" vraag ik jammerend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Agate Mia Jones
    ''En als je nu niet komt, kan je straks Louis nog zien falen!'' roep ik er nog na. Ik kijk hem lachen aan. ''Nee grapje,je kan ook nog meedoen!'' Daarna luister nog naar zijn gejammer. ''Die bal, die je zoekt, ligt daar in de hoek.'' Ik wijs naar de bal die in de hoek ligt. ''Of ben je een beetje blind?'' grijns ik.


    Do what people say you can't.

    (iemand die Harry wil komen bezoeken in zijn bed? =D)


    We need to start feeling our heart <3

    (Is there someone who wants to do something with Bell?)


    Happy Birthday my Potter!

    (Ello :3 Wa thebik allemaal gemist?)


    We've lived in the shadows for far too long.