• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!





    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.



    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

    Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

    - Topic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 23:50 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aguamenti schreef:
    [Bij mijn laaste zin klopte ik aan bij een deur en zei iemand Binnen*hint hint hint *]


    [Ja lieverd, we dachten dat ej achetr Fayan staat. We hebben je er al bij betrokken :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    ''Elaine.'' Antwoordde ik op zijn vraag. Ik kom mijn ogen maar niet afhouden van die verkrachte suikerspin op mijn hoofd. Was dat echt de mode in het Capitool? Ik kon nog net de neiging te gaan kotsen onderdrukken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    [Ja lieverd, we dachten dat ej achetr Fayan staat. We hebben je er al bij betrokken :'D]

    [*heeft iets gemist * T-T]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Alyda Alma
    Bedachtzaam keek ze vanuit haar ooghoeken naar de mannen die een aantal wapens richting de trainingsruimte brachten, onwillekeurig bleef haar blik hangen bij de pijlen die ze zag. Pijl en boog, haar enige kans om te overleven in de arena. Hoewel, had het wel nut? Als ze terug zou komen, zou ze haar ouders en twee oudere broers alleen maar een luxe leven bieden, één zonder zorgen terwijl zij moest leven met de angsten en nachtmerrie's.
    Een bittere glimlach trok rond haar volle lippen. Alsof ze haar gezin ging belonen voor de "fantastische" jaren die ze samen hadden beleefd. Geen greintje liefde, zorg of tederheid had ze kunnen vinden bij hen. Niemand had een traan gelaten toen ze werd opgeroepen als tribuut.


    -

    [Hehe, ik heb zelfs al naar je gezwaaid en hoi gezegd :'DD]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [XD Sorry! Ik dacht dat je op etage 3 rond liep, dus dat je achetr Fayans tond, want elaine riep"binnen!" naar Fayan. Dus nam ik aan dat jij er bij stond, en Percy zag je staan]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jill

    Na het avondeten was Jack al eerder weggegaan. Ik zat lui op de bank de boetes te bekijken. Jack had me al een kleine samenvatting gegeven maar ik wou het graag nog een keer zien. Ik vond het schattig hoe district 3 de liefde al had verklaard. Het voelde raar dat de spelen me nu al zo veranderd hadden. Ik was veel vriendelijker geworden dan ik normaal eigelijk was, misschien kwam het door de angst die voelde. Lang kon ik er niet over nadenken want Evan kwam de kamer binnengestormd, ik moest Jack gaan zoeken voor hem. Hij had zijn maten nodig.
    Verveeld stond ik op om hem te gaan zoeken, iets beters had ik toch niet te doen.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Reachell
    'Hai'Zei ik wat verlegen.
    'Ik ben Reachell Tribuut van District 11 . We zijn onze mannelijke Tribuut Ryan kwijt.Hij is niet komen op dagen bij de slylist . We zoeken hem al meer dan een uur.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Percy
    Ik kee naar elaine. 'Ik heb hem niet gezien,' antwoorde ik. 'Wanneer heb je hem het laatst gezien dan?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Zijn er nog stylist-loze districten? If yes; Aralys biedt zich aan ^^]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Reachell
    'Hij ging weg bij het ontbijt.' Antwoord ik terug.
    'Ik en Jasper hebben bijna het hele gebouw door zocht boven.'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [ik weet eht niet.. Maeleena heeft 7 en 5, Feyan heeft 12 en 3..]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alyda Alma
    Cathal was ook alweer gevlucht, waarschijnlijk net zo blij voor de aankomende stylisten als zijzelf. Ergens voelde ze een lichte irritatie tegenover de jongen, die was opgegroeid in de rijkere delen van District 5. Ze betwijfelde zelfs of hij wel iets wist over de echte wereld, over hoe deze zieke samenleving in elkaar zat geknutseld en zwak bijeen werd gehouden door onze geweldige president Snow.


    -

    Fauvism schreef:
    [Zijn er nog stylist-loze districten? If yes; Aralys biedt zich aan ^^]

    [District 5 denk ik o.o]


    -

    Jill

    Ik stapte de lift in die eerst naar verdieping 3 ging. Ik had geen idee waarom want niemand wou instappen en ik stond alleen in de lift. Ik hoorde allemaal stemmen vanuit de gang komen, maar ik had geen zin om te luisteren, dus drukte ik op het bovenste knopje. Wat geen twaalf was, maar dertien.
    De lift stopte op het dak, dat er prachtig uitzag. Er was een mooi uitzicht, en een hoekje was helemaal ingericht met planten. Ik zag een jongen die ik niet kende bij de planten staan. En in de verte kon ik nog een vage gestalte zien, Jack. Ik liep naar hem toe, en ging net als hem over de reling hangen. "Heey", zei ik zacht. Hij schrok op uit zijn gedachte en zag me staan. "Heey", zei hij terug.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.