• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!





    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.



    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

    Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

    - Topic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 23:50 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [...RPG'en gaat gewoon niet als je ook je MAW-stencils probeert in te vullen. *gaat snel posten voor de *O* is veranderd in een (no_chears)*]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [RPG'en gaat samen met niks! *O* *moet schrijven, dit is leuker*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan - Tribuut District 12
    Nee, nee en nog eens nee. "Ik wíl jullie allemaal niet leren kennen!" schreeuwt een stem in mijn binnenste. "Dat maakt het straks alleen nog maar weer lastiger..."
    Maar omdat zulke gedachten natuurlijk niet uitgesproken kunnen worden, zeg ik droog "Hey" terug, voor het flitsende oog van een camera.

    Aralys - Styliste District 1
    Deze keer weet ik godzijdank mijn domme lachje in te houden.
    "Dat kan ik me voorstellen", zeg ik, "het stikt hier echt van de mannen." Shit, had ik nu niet moeten zeggen dat ik ook blij was met haar, of iets dergelijks? Dit ging nog iets worden... Ik hoopte maar dat het iets makkelijker was om met mijn tributen te praten, maar die waren tenminste wel jonger dan ik...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Percy - District 3
    Okay, denk ik tegen mezelf. hiet gaat het plan Gepseelde-liefde-voor Panem. Ik glimlach beleeft.
    'Ik ben Percy, district 3. Ik vroeg me af of je mijn mede-tribuut gezien had. Ik kan haar niet meer vinden, en ik heb geen idee waar mijn mentor is...

    Maeleena - Styliste
    'Ja, dat is waar,'zeg ik. Ik merk dat Fayan ozne kant op kijkt en wenk hem. Ik had geen idee hoe ik het gesprek kon voorstellen, misschien datd e stutierbal kon helpen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan - Tribuut District 12
    "Nee", antwoord ik op de vraag van de jongen, die dus blijkbaar Percy heet en afkomstig is uit District 3. "Ik ben trouwens Felan, uit District 12." Waarschijnlijk zal de vriendelijke instelling van de jongen nu veranderen in iets van minachting - ons district stelt immers niets voor - maar dan hoef ik in elk geval ook niet langer met hem te praten, bedenk ik zelfvoldaan.

    Aralys - Styliste District 1
    Een zucht komt over mijn lippen als ik zie dat Maeleena Fayan werkt. Nee, ik heb helemaal geen zin om met hem te praten! Ik geneer me altijd vreselijk als er van die drukke mensen in de buurt zijn.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Oke wat heb ik gemist ? Ik en net terug van winkelen]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Fayan - Stylist District 12
    Ik zie dat Maeleena me wenkt en kijk dan opzij naar Evan, die met zijn gedachten heel ergens anders is. Ik zeg hem dat ik even naar Maeleena en Aralys toe gaan en sta dan op.
    Eerst haal ik nog even een paar goed diep adem, want aan de uitdrukking van Aralys te zien heeft ze totaal geen zin in mij. Of mijn hypere gedrag. Of allebei. Iets rustiger aan doen, dus.
    Ik loop naar ze toe en plof neer op de stoel naast Maeleena.
    "Goedemiddag, dames! Beetje zin in om de tributen te ontmoeten?" probeer ik op een normale toon. Mezelf inhouden. Ik vind het nu al vreselijk.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 15:38 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elaine
    Kaeyleigh besluit Percy te gaan zoeken, en om meteen mijn blijk van liefde maar te uiten ga ik mee. Ondertussen denk ik vooral na over de andere tributen.

    Kaeyleigh
    Elaine mag van mij wel in het centrum gaan zoeken, dan kijk ik buiten. Ik zie de jongen van de Boete, en glimlach maar een beetje flauw. ''Percy uit district 3?'' Probeer ik subtiel, en haal een hand door mijn zwarte haren,


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Percy - District 3
    Ik zucht van opluchting als hij een redelijk vriendelijk antwoord geeft.
    'Leuk je te ontmoeten,' zeg ik. 'heb je een beetje zin in de spelen?' niet dat iemand daar ooit zin in had... Maar ik bedacht dat ik maar beter een gesprek op gang kon houden.
    'Percy van District 3?' vraagt iemand achetr me. ik zwaai naar de vrouw met zwarte haren. 'dat ben ik!' zeg ik vrolijk.

    Maeleena - Styliste
    tot mijn verbazing, en blijkbaar Aralys' opluchting, houd Fayan zich in. ik glimlach vaag.
    'Valt wel mee,' zeg ik. 'Vooral zin om ze te beginnen aankleden.'

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 15:40 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [oh, wacht, even stukje van Percy aanpassen
    Okay, beter. :Y)]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 15:41 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan - Tribuut District 12
    Ik wil net mijn mond openen voor een "Natuurlijk heb ik daar geen zin in"-type antwoord als iemand naar Percy toekomt. Even denk ik dat het een andere tribuut is, maar aan de manier waarop ze tegen hem spreekt moet het wel zijn mentor zijn.
    "Ik ga, ook even mijn mentor zoeken", zeg ik gauw, en voor Percy nog iets kan zeggen loop ik weg.

    Aralys - Styliste District 1
    "Ik ook", zeg ik maar, gewoon om iets te zeggen, want het maakt ook weer zo'n rare indruk als je niets zegt. Nerveus kijk ik van Fayan naar Maeleena en weer terug, om uiteindelijk dan maar op te staan.
    "Ik ga nog even de la... eh, laatste hand leggen aan de kleding. Tot zo", zeg ik gauw, en loop half struikelend weg zonder nog één keer om te kijken.

    [Sorry voor de grote saaiheid van beide posts, maar ik moet nu weg. Cya!]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Keayleigh
    Ik trek een wenkbrauw op. Denkt hij toevallig dat ik een tribuut ben? Naja, het zal wel. Mijn ogen glijden even over Felan. ''Als je klaar bent kom je maag naar de derde etage. Ik ben bij Elaine.'' Ik zucht, en laat hem met die woorden weer met Felan staan. mijn een waterig glimlachje loop ik terug naar de etage van ons district, en wenk Elaine.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Reachell - District 11
    We kwamen als laatste aan in het Capitool. Onze trein had wat problemen onderweg.Toen we trein uit waren er Camera's en de mensen bleven ons maar achter volgen.We werden naar een groot gebouw gebracht en moeten daar naar boven, verdieping 11.Het uitzicht was prachtig.Jammer dat je allen huizen zag.
    Toen we op verdieping 11 waren lieten ze onze kamer zien. Het rare was dat de gene die ons de kamer liet zien niet kon praten.Ik was hun naam weer vergeten.Iemand klopte op de deur.'Binnen' Zei ik.
    'O hai.'Het was Ryan.'Je hebt wel goed die mes weg gegooid.'
    'Bedankt,en misschien is het handig als jij wat meer met messen leert omgaan.Je was echt heel slecht een klein meisje kan dat nog beter.'
    Hij werd zo rood als een Tomaat.'Met welk wapen ben je goed?'Vroeg ik.
    'Geen.'
    'Planten herkennen?'
    'Nope.'
    'Jagen?'
    'Nee, nog nooit gedaan.'
    'Naar water zoeken?'
    'Ook niet.'
    'Overleven?'
    'Nee.'
    Hij was dus echt nergens goed in.Aan hem had je niks.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Fayan - Stylist District 12
    Ik kijk Aralys na en laat dan mijn hoofd met een bonk neerkomen op tafel. Ik ben ervan overtuigd dat ik haar weggejaagd heb. Fayan, je bent een sukkel. Een veel te hypere sukkel. Geen koffie meer voor jou, vandaag.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Percy - District 3
    Felan en de jogne vrouw lopen beiden weg, dus besluit ik haar advies maar op te volgen. Ik stap een van de liften in en druk op nummer 3. Ik struikel de eerste beste kamer in, op zoek naar Elaine.

    Maeleena - Styliste
    Ik kijk richting Fayan als Aralys wegstruikeld. Ik had gehoopt dat ze iets rustiger zou zijn nu Fayan dat ook was, maar blijkbaar niet.
    'Zullen we maar gaan kijken of onze tributen er al zijn?' stel ik voor.

    [Bye Fauvism ^^
    ik ben over 5 mintujes terug mensen
    @Caine: Fayan makes me laugh ^^]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 15:48 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.