• Mijn leven is best wel, behoorlijk saai. Er gebeurd nooit zoveel bijzonders. Maar door verschillende boeken te lezen, films & series te kijken heb ik gewoon best een grote fantasie gekregen. Dan zit ik wel eens te denken van wat als..

    Wat als er echt vampieren en weerwolven leefden zoals in the Vampire Diaries, wat zou ik dan zijn? Zou ik bij de badguys of de goodguys horen?
    Wat als er een moord was gepleegd op één van mijn vriendinnen zoals in PPL, hoe zou mijn leven er dan uitzien? Zouden we de moordenaar kunnen vinden & wie zou dit zijn?

    Dus mijn vraag is aan jullie om al je fantasie naar boven te halen & je in te beelden dat je een totaal ander leven zou hebben. Hoe zou dit eruit zien? Zou je bijvoobeeld naar Hogwarts gaan (etc.)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 19:28 ]

    Daar heb ik wel heel vaak over na gedacht, hoe dat er allemaal zou uit zien. =)

    Ik zou dan de avatar zijn en de wereld beschermen. :P

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 19:29 ]

    Hell yeah I would go to Hogwarts. En ik zou er ook voor zorgen dat Ollie en Perce samenkomen :3
    Verder zou ik Fred weer tot leven wekken en dan met hem trouwen; I want to be a Weasley


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    I'd rule the world :Y) (cat)

    Dan zou ik EXO-K's manager zijn.
    Of ergens in Johnny's Entertainment werken (cat)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb 8 jaar lang handboogsport gedaan (met pijl en boog) en ik schiet ook op -piepschuim- dieren. Toen de Hunger Games uitkwam, dacht ik serieus dat ik net als Katniss was. I wish I was..


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    PercyWood zei op 10 juli 2012 - 19:29:

    Hell yeah I would go to Hogwarts. En ik zou er ook voor zorgen dat Ollie en Perce samenkomen :3
    Verder zou ik Fred weer tot leven wekken en dan met hem trouwen; I want to be a Weasley


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Dan heb ik nog heel veel plaatsen die ik moet bezoeken, hahaha. Panem, Hogwarts, Coldwater, South Park, Jigsaws werkplaats... Ga zo maar door.


    Searching heavens for another earth

    Ik zou dan de dochter van Bobby Singer zijn en samen met Dean en Sam jagen. En Dean zou verliefd op mij worden, haha.

    /ohgosh, I wish fantasy is reality.


    If we had not a soul, music would have created it.

    o ja, met hunger games, PLL en abduction


    -

    Ik zou vuurkrachten hebben en het hele heelal besturen.


    26 - 02 - '16

    Mysterions schreef:
    Dan heb ik nog heel veel plaatsen die ik moet bezoeken, hahaha. Panem, Hogwarts, Coldwater, South Park, Jigsaws werkplaats... Ga zo maar door. + I wish that my fantasy is real..

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 18:39 ]


    That is a perfect copy of reality.