• Allereerst een waarschuwing. Je kunt dit verhaal beter niet lezen als je net gegeten hebt of je absoluut niet tegen verhalen over bloed kunt.


    Bas Boontjes is een jongen van zestien jaar die goed zijn best doet op school en nooit onvoldoendes haalt. Omdat hij zo gefocust is op zijn schoolwerk, heeft hij meestal niet door wat er in zijn directe omgeving gebeurd. Meisjes ziet hij niet staan en leuke dingen zijn voor hem niet interessant.
    Toch is er één ding wat hem geregeld bezighoudt; zijn vader. Jack heeft zijn moeder, Rosalie, in de steek gelaten toen zij zwanger was. Hierna heeft zij zich nooit meer aan een andere man gewaagd. Bas wil graag contact met zijn vader en doet alles om hem te leren kennen, hoewel hij normaal erg verlegen is, gaat hij hierin tot het uiterste. Helaas is zijn vader hier niet zo kapot van en doet hij alles om Bas bij hem uit de buurt te houden.
    Bas is de perfecte leerling, maar dit veranderd abrupt als hij een schokkende ontdekking doet.


    Het bloed vloeit rijkelijk in de schoolkelder.

    Hoofdstuk 1 & 2 online.

    Zo verschrikkelijk gory vind ik het nou ook weer niet.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Bas Boontjes 0.o
    Ik kijk zo meteen wel eens.


    comfort in c h a o s

    Ik kan ook niet direct beginnen met het 'gore' gedeelte. Geloof me, dat komt nog wel.

    Erg leuk! Ik wacht op het derde hoofdstuk! ;D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik vind het verschrikkelijk irritant dat mijn credits niet bijgeschreven worden. Nu moet ik het hebben van de mensen die hier op het forum komen, maar je krijgt zo nooit zoveel reacties als wanneer je verhaal in the spotlight staat. :(

    Hoofdstuk 3 online!