• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!





    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.



    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

    Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

    - Topic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 23:50 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maeleena - Styliste
    De spelmaker keek ons kritisch aan, en gaf ons beiden een enveloppe.
    'Jullie hebbe meerdere districten dit jaar,' zei hij. 'Vanwege een Stylisten terkort. Hopelijk werken jullie goed onder druk.'
    Met een verveelde uitdrukking liep hij weg. Extyra district?! nog meer tributen om aan te kleden? Ik wist neit of ik blij was of niet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Percy - District 3
    Ik knikte en maakte de touwtjes vast emt trillende handen. god wat zag ze er prachtig uit. ondertussen had ik mijn eigen outfit ookal aan, een wit pak dat goed bij elaine's outfit paste.
    'Zo goed?' vroeg ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist District 12
    Mijn mond zakte open en toen flipte ik.
    "Maar... maar... maar! Kleren! Veel! Heel veel! En... en... en! Waaromkrijgenwedatnupastehorenennietveeleerder?" ratelde ik. Ik greep met mij hand een pluk van mijn roze haar af en dacht aan alle miljoenen dingen die ik nu nog moest doen. En de tributen waren er al. Niet gillen, Fayan!
    Ik pakte de envelop aan en las hem door, met mijn hand nog altijd in mijn haar.
    Ik had District 3 erbij gekregen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Heb ik nu antwoord gegeven op iedereen?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Met gemaakte kalmte loop ik door naar het trainingscentrum en loop op goed geluk naar een onderdeel waar nog niemand staat. 'Hey,' zegt een jongen, een van de andere tributen. 'Hoi,' antwoord ik, en dan kan ik mezelf wel slaan. Ik wil hier geen vrienden maken! Met een zucht besef ik dat het al te laat is. 'Van welk district kom jij?' vraag ik. 'Vijf, en jij?' 'Negen. Vijf is toch DNA gedoe?' Hij knikt en grijnst. 'Misschien maak ik wel een extra arm aan je vast,' grapt hij.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Maeleena
    Feyan stond inmiddels te flippen, dus drukte ik op nummer 12 voor hem, waar zijn werkruimte was.
    Ik zou latermijn eigen enveloppe wel bekijken. Ik dacht aan Aralys, die nu ook wel ind e stres zal schieten.
    'kalmeer, stuiterbal,' zei ik rustig. 'We hebben werk te doen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    Ik glimlachte. ''Jaa, super.'' Ik draaide me om, en bekeek Percy met een scheefgehouden hoofd. Samen zagen we er eigenlijk west knuffelbaar uit. Ik wilde genieten van iedere minuut die ik niet in de Arena doorbracht, en glimlachte dan ook iedere seconde die ik met Percy doorbracht. ''Als er één ding is wat je nog kon doen voor je de Arena in gaat. Wat zou dat zijn?'' Het was een oprechte vraag, waar ikzelf ook aan dacht. Ik zou het niet weten, mijn familie terugzien voor de laatste keer zou te pijnlijk zijn. Wat bleef er dan over?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fayan - Stylist District 12
    "Oké, oké, oké. Je hebt gelijk. We hebben werk te doen. Heel veel. Heel erg veel en hoe ga ik dat ooit-... STOP. Adem in. En adem uit."
    Ik was nu bijna boven bij District 12, daar ging ik spullen halen, kijken of er al Tributen waren, kennismaken en dan weer naar District 3, om kennis te maken met die tributen. Waar ik nog geen outfits voor had.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cathal - District 5
    Hopelijk zou ze mijn grapje goed opnemen. ik glimlachte naar haar, en begon verder te vragen.
    'Wat doen ze in district 9?' Ik ahd nooit goed opgelet bij topografie.

    Percy - District 3
    Haar vraag verraste me, en het duurde ook even voordat ik een antwoord gaf.
    'Wat tidj doorbrengen zonder al die gestresde mensne om ons heen,' grapte ik. 'Ik weet het niet,' ging ik verder. 'Er is neits thuis waar ik echt naar terug zou willen gaan.'
    Ik vertelde haar maar niet dat ik mijn tijd met haar wou doorbrengen. Het moest een act zijn, onze liefde. Hoewel het alles behalve nep voelde.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik haat jullie *grapje, blijft typen*]

    Maeleena
    ik glimalchte vaag en liet Fayan uti de lift.
    'Veel geluk,'vertelde ik hem, terwijl ik snel naar mijn eigen tributen ging.

    [zo, en nu gaat Maeleena even weg, want ik typ me kapot. XD]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Pascal
    Zoals gewoonlijk moest ik sponsors gaan zoeken voor mijn Tributen. Heel veel mensen wilde die 2 wel sponseren ook al hadden ze hem nog niet gezien met de grote opening.Het meisje had meer sponsors dan de jongen. Dat kwam vaker voor in district 2.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [*zwaai* Dag Maeleena. Ik zal de stuiterbal voor je opladen en dan straks als je terug komt... it will explode (wbw)]

    Fayan - Stylist District 12
    Ik zoog nog een hap lucht naar binnen en liep toen eerst mijn kamer in, om heel even tot rust te komen maar merkte dat al snel dat het juist averechts werkte. Ik tot rust komen? Ik kwam nooit tot rust. Zelfs in mijn dromen had ik het nog hartstikke druk.
    Daarna liep ik naar de gezamenlijke ruimte van District 12, waar stylist, voorbereidingsteam, tributen, mentor en begeleider samenkwamen.

    [Zijn er Tributen van District 12 online trouwens?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elaine
    Ik knikte. ''Ooh.'' Antwoordde ik zacht. ''Ik zou ook niet terug willen naar mijn leven bij die vervloekte fabrieken.'' Murmelde ik zacht, en ergens was ik er al uit van wat ik zou gaan doen. Maar het was niet de bedoeling het te vertellen, want dat zou ons hele plan in de war schoppen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Percy
    Ik glimlachte een beetje. 'Nah,'zei ik. 'je gaat de spelen willen, daat ben ik zeker van.

    [okay, lekker kort, maar ik meot zo eten.
    en dat weet ik niet Caine, maar die van 3 wel (elaine en Percy

    Ik zie jullie wel in// 30/40 minutes ofzo.
    Typ neit te veel zonder mij! :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Lalala, ik verander jouw stukje even. Nu moet je LACHEN tussendoor ;o]
    Cassie - District 9
    Ik schoot in de lach. 'Doe maar op mijn voorhoofd dan!' Hij lachte ook en vroeg toen wat district 9 deed. 'Voedsel. Vooral akkers enzo, want 11 doet de boomgaarden, 10 vee en 4 doet visserij,' vertelde ik. Hij knikte en glimlachte. Hij staat op het punt om nog iets te zeggen als ik word weggeroepen. Mijn styliste is klaar voor me. Oh-oh... Ik zwaai naar Cathal en loop de zaal uit.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.