• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!





    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.



    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

    Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

    - Topic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 23:50 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ben er weer. Moest kamer opruimen, douceh, vissenbak schoonmaken, naar school, en kast opruimen ^-^]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Percy - District 3
    Ik red het tot de deur van eht trainingcentrum en haal opgelucht adem. Ik kijk rond me, maar zie alleen een onbekende jongen staan. Geen Elaine in zicht, en ik heb geen idee waar ik naar toe moet.
    Dus stap ik als een idioot op de onbekende jongen af.
    'Hey,' zeg ik oggemakkelijk.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 15:08 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist District 12
    "Daar moet je wel mee uitkijken," waarschuw ik hem en schrik gewoon van mezelf dat ik nu bijna serieus ben.
    "Ik had vorig jaar ook Beroeps en die waren zo arrogant en zo overtuigd dat ze gingen winnen omdat ze zo goed getraind hadden, dat dat hun dood werd." Ik dacht spijtig terug aan het moment waarop ze allebei tegelijk vermoord werden. Ik had mezelf teruggetrokken op mijn kamer en was er een paar dagen niet meer uitgekomen. Fayan de Stuiterbal was toen Fayan de Depressieve. Maar dat ging snel weer over, zoals al het negatieve in mijn leven.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elaine
    Ik heb me omgekleed in de ongevere zelfde outif als gister, maar dan met andere kleuren. Naast Deliah stap ik het trainingsgebouw in. Ze heeft me nog een hele ochten uitgekafferd over Percy, en ik ben blij als we op onze etage aankomen. Een zwartharig meisje met een sobere blik in haar ogen loopt me tegemoet en stelt zichzelf voor als mijn mentor. ''Keayleigh.'' Zucht ze.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    "Ja, beroeps vermoorden meestal zichzelf doordat ze niet goed oppassen. Maar als je 2 doet, dan heb je 90 procent kans op beroeps". Nog een rede waarom ik 12 of 11 wou doen. Geen beroeps.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    [*zwaait* hoi Leave ^^ Welcome back]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aralys - Styliste District 1
    Mijn mondhoeken krullen omhoog, en ik kan een giechel niet voorkomen. Direct daarna sla ik een hand voor mijn mond, alsof ik het idiote lachje ermee terug kon dringen.
    "Dat is inderdaad wel waar", zei ik, tamelijk overbodig. Ik richtte me snel weer op mijn bord eten, maar kwam er toen achter dat ik de laatste hap net een paar seconden geleden in mijn mond gestopt had. Fijn.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [hihi. Call me Britt ;3. Haaaj (A)]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Maeleena - Styliste
    Okay, als ik nu lach, praat ze zeker nooi meer met me. Gemakkelijk hou ik mijn lippen in een rechte lijn.
    'Wie weet die ik dat nog wel eens,' zeg ik bedachtzaam. 'ik bind ehm vast en kan hem als model gebruiken!'
    Dat was nog neit eens zo'n slecht idee, ik glimlach naar Aralys. 'Het is fijn om een mede-vrouwelijke Styliste hier te hebben,' vertrouw ik haar toe.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [haii Britt ^^
    @Fauvism: ik heb eindelijk Percy op je tribuut afgestuurd (joehoe) ik had je eerdere bericht niet gezien.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist District 12
    Ik knikte weer en verbaasde me erover dat mijn hoofd er zo langzamerhand niet afviel.
    "Ik hoop voor je dat de jouwe anders zijn," zei ik oprecht.
    Aan de andere kant van de tafel hoorde ik iemand giechelen en ik draaide geïnteresseerd mijn hoofd en liet mijn mond verbaasd en verrast open zakken toen ik zag dat het de verlegen Aralys was die lachte.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ben over dertig minuutjes weer back :D]


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    [okay *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Okeuh, tot straks dan 8DD]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [*Wacht vrolijk op Aralys en Felan* *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.