• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!

Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.

[*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

- Topic 1

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 23:50 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Sheeeeez, sorry voor mijn sloomheid met reageren.]

Aralys - Styliste District 1
    "Wel goed", antwoord ik naar waarheid. Even vraag ik me af of ik ook over mijn 'dilemma' over de kleuren moet vertellen, maar dat besluit ik maar niet te doen: ik ken Maeleena nog maar amper en straks komt het vreemd over, als ik dat allemaal vertel. Om mezelf een houding te geven neem ik een hap van mijn eten en werp even een blik op het gesprek dat Fayan-de-stuiterbal heeft met een stylist die ik niet ken.

Felan - Tribuut District 12
    Ik schrik even terug van de vele flitsende camera's, maar probeer dan toch zo zelfverzekerd mogelijk naar buiten te lopen. Overal om me heen zijn flitsen, maar ik kijk strak vooruit en probeer er niet op te letten. Als ik eenmaal uit de "vuurlinie" ben zie ik Primrose praten met een meisje dat ik niet ken. Ze is gestoord; ik wil mijn medetributen helemaal niet leren kennen. Het zorgt er alleen maar voor dat er banden tussen ons groeien en dan verloopt alles alleen nog maar moeilijker. Snel loop ik ze voorbij, en volg een onbekende jongen naar het trainingscentrum.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[Is niet erg ^^]

Maeleena - Styliste
    Ze werpt een blik op Evan en Fayan, en gaat verder emt eten. ik knik en glimlach vaagjes.
    'Blij dat Fayan's hypere gedrag nu op Evan is gericht, zeker?' vraag ik. Je kan zien dat Evan ook hoopt dat Fayan rustiger word. Ja, alsof dat zou gebeuren.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[LOL, rustig blijven, dan wordt hij dat ook; klink echt net alsof Fayan een wesp is en je heel stil moet blijven zitten omdat ie je anders prikt :'DD]

Fayan - Stylist District 12
    "Háh, dan hadden we beter omgeruild kunnen worden, zijn we allebei weer blij. En sorry dat ik je niet herinner van vorig jaar." Ik was ook zo'n idioot.
    Ik speurde de tafel af en maakte met iedereen oogcontact, zodat ik voor de verandering wél eens zou onthouden met wie ik sprak. Wist ik de namen nog? Ja, Maeleena en Aralys, maar van de rest? Geen idee. En er leek ook niemand bij te zitten die net als ik altijd overenthousiast en goedgehumeurd was.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[*Ziet nu een heel hypere, roze wesp voor zich* :'D]

[*Is net gestoken door een hyper, roze wesp* XD]

Evan

"Geeft niet, ik onthoud ook niet iedereen. Heb jij al op tv gekeken wie je tributen worden? Ikzelf niet ik kan het niet uithouden met al die eeuwigdurende speeches". En dat is de waarheid. Ik word dadelijk gewoon verasst.

"No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

[Lolololololol nu kan ik nooit meer naar wespen kijken zonder aan Fayan te denken :'DDD]

[Ik ben doodsbang voor wespen... als ik er de volgende keer een zie moet ik waarschijnlijk lachen. _O_]

Ik knik heftig.
    "Ik ook. Het is altijd zo somber en zielig om naar te kijken als ze naar voren geroepen worden en die speech... ugh, vreselijk saai. Als ik die nou mocht doen, liet ik iedereen dansen!" En daarom was het maar beter dat ik de speech niet deed. Dansen tijdens de boete? Eh... nee, Fayan. Nee.

Aralys - Styliste District 1
    Ik knik verlegen - hè, dit klinkt weer zo gemeen tegenover Fayan. Straks gaat Maeleena tegen Fayan zeggen dat ik blij ben dat zijn hyperactieve gedrag niet meer tegenover mij is gericht en- niet zo stressen, het komt wel goed, spreek ik mezelf vermanend toe.

[Gadver, waar is die inspiratie gebleven...?]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Evan

"Dansen!?", ik barst in lachen uit. "Lekker gezellig als iedereen te horen krijgt wie er dit jaar naar de spelen moeten". Ondanks zijn hyperheid is Fayan een aardige gast, met gevoel voor humor.

Maeleena - Styliste
    'Snap ik best,' antwoord ik. 'Hij is aardig en een geweldige stylist, maar soms wil je hem gewoon vast binden aan een stoel met plakband op zijn mond.' Ik glimlachte vaagjes en hoopte dat Aralys later ind e spelen wat opener zou worden, als de enige andere vrouwelijke styliste was ik stiekem wel blij dat ze er bij was.

[dood? :'D Ik heb ook neit veel inspiratie vandaag]

"Ik weet het, ik weet het." Ik schud grijnzend mijn hoofd. "En daarom ben ik dus stylist en doe ik niet aan slecht nieuws." Ik hoopte dat mijn tributen ook een beetje gezellig waren. Vorig jaar, toen ik District 1 had, waren die twee helemaal niet zenuwachtig of bang, want ze hadden goed getraind en waren ervan overtuigd dat ze gingen winnen. Ik kon me goed voorstellen dat mijn tributen van dit jaar niet zo waren, maar ik was zo vreselijk slecht in het troosten en gerust stellen van mensen. Ik zei altijd de verkeerde dingen.

Jack

Onze kamer is echt prachtig, met allerlei luxe dingen. Onze mentor Pascal is er ook al. Hij is diep in gedachten verzonken, en hij schrijft af en toe iets op een briefje. Ik zie een tv staan, en ik ren er meteen naartoe. Ik heb pas achttien keer in mijn hele leven tv gekeken. En dat was om de hongerspelen te volgen. De boetes van gister worden uitgezonden en ik bekijk wie de andere tributen zijn. Blijkbaar is het meisje waar Jill mee stond te praten. Primrose uit district 12.

[ik zie nu pas eht stukej van Felan. *facepalm, gaat schrijven*]

"Voordeel van district 2 ik hoef hun geen slecht nieuws te brengen. Ze zijn meestal al lang getraind", zeg ik. Het is vreselijk om te moeten zien hoe je tributen sterven.