• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!





    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.



    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

    Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

    - Topic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 23:50 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maeleena - Styliste
    Ik kijk de tafel rond en zie Aralys -haar gehele naar onthou ik nooit- aam de hoek zitten. Ik twijfel of ik een gesprek moet starten als Fayan binnenstuiterd en begint te eten. Ook Evan ploft neer in een stoel naast me.
    Heey,' zegt hij nog net voordat hij aanvalt. Ik knik hem toe en eet verder.
    'Alles goed?' vraag ik aan iedereen in het algemeen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Evan

    "Kan niet beter, alleen wat sociale probleempjes", glimlach ik. Terwijl ik kijk naar de andere. "Sorry dat ik me gisteravond niet heb voorgesteld. Ik ben Evan"


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Fayan - Stylist District 12
    Ik antwoordde Maeleena dat het met mij perfect ging, zoals altijd en vroeg hoe het met haar ging, toen de man die gisteravond alweer zo snel weg was zich voorstelde als Evan.
    Ik stak op mijn gebruikelijke manier mijn hand uit en stelde mezelf voor.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik nam de hand van de man tegenover me aan. "Evan", zei ik beleefd ook al wist hij mijn naam al. "Sorry dat ik zo snel wegging gisteravond, mijn hoofd zat vol ideeën die er echt uit moesten".


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Primrose
    Ik realiseer me pas dat we in het Capitool zijn, als de trein stopt met rijden. Fijn vast niemand wil met me praten, en dan vooral omdat ik een gek mens ben dat verliefd is op haar medde-tribuut.
    "Wat heb je er weer een puinhoop van gemaakt, Prim." Mompel ik
    De laatste keer dat ik mijn bijnaam-die mijn zus heeft verzonnen- hoorde was toen mijn vader dood ging hij zei: "Zorg goed voor jezelf, Prim." alsof hij wist dsat die mijn ging ontploffen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist District 12
    "Ah, zo'n creatieve bom! Zeg daar geen sorry voor, daar hebben we hier allemaal wel eens last van, neem ik aan!" lachte ik.
    "Welk District doe jij?" vroeg ik nieuwsgierig.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Maeleena - Styliste
    Terwijl de jongen doorbabbelen eet ik de rest van mijn lunch op en kijk ik richting Aralys. Ik vraag me af of ze zich ook in het gesprek wil mengen, dus doe een poging.
    'Hoe is het verder gegaan met je ontwerpen?' vraag ik haar beleefd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Evan

    Ik glimlach een beetje ongemakkelijk terwijl hij doorpraat. "Ik doe district 2", antwoord ik als hij vraagt welk district ik doe. "En jij?", vraag ik.

    Jill

    Ik ren de trein uit, om zo veel mogelijk camera's te ontwijken. Ze staan overal! Ik blijf ergens even stilstaan om uit te rusten, als ik zie dat de camera's zich richten op een ander meisje dat verlegen de trein uitstapt. Ik loop er naar toe om haar te ontmoeten. "Hai", zeg ik vriendelijk.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Primrose
    Ik stap uit de trein aangezien we al in het Capitool zijn. IK zie een meid staan en loop naar haar toe. Ik doe geen moeite om de camera's te ontwijken en glimlach soms.
    "Primr...Prim, district 12."Stel ik mezelf voor
    "En jij?" Vraag ik

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 14:30 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Jack

    Ik loop langzaam de trein uit, en zie dat alle camera's zijn gericht op twee meisjes, waaronder Jill. Snel, nu de camera's zijn afgeleid, ren ik het gebouw in op zoek naar de tweede verdieping.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    [Ik heb echt medelijden met iedereen die in een straal van 3 kilometer bij Fayan in de buurt is 8D]

    Fayan - Stylist District 12
    "Oh, lucky you! District 2 leek me zó leuk om te doen, maar ik kreeg District 12." Ik nam een hap van mijn lunch, dat nog veel te heet was en ik trok even een pijnlijk gezicht, nam snel een slok van mijn drinken en merkte dat ik mijn tong verbrand had.
    Toch draaide ik me weer naar Evan alsof er niets gebeurd was en vervolgde mijn spervuur van vragen.
    "Ik heb je hier nog niet eerder gezien, ben je nieuw?" Of misschien zat hij vorig jaar wel de hele tijd in zijn kamer, bezig met de ontwerpen. Of misschien lette ik gewoon niet goed op, en dat was héél goed mogelijk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Oh my god, Fayan, calm the fuck down XD He's epic]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jill

    Het verlegen meisje verandert in een meisje dat staat te glimlachen naar de camera's. Ze komt uit district 12, een eind weg van het Capitool. "Jill, district 2".


    [Ik hou van de confrontatie die waarschijnlijk volgt als Primrose erachter komt dat Jill district 2 is... :D]


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Percy - District 3
    Uiteindelijk word ik uit bed gesleept door onze mentor, we zijn bijna bij het Capitool. Ik kleed me snel aan in simpele, nette kleding, en haar een hand door mijn haar. Zo moet het er maar mee door, bedenk ik me.
    als ik door eht raam gluur zie ik tientallen camera's, en twee meisjes die staan te praten. elaine is waarschijnlijk al binnen, dat hoop ik tenminste. Ik loop snel de trein uit, op weg naar eht trainingcentrum.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Evan

    Wat een rustige jongeman leek veranderde in een stuiterbal. Stuiterbal, precies het goede woord. "Ik had juist liever district 12 gehad", glimlach ik. Gewoon rustig blijven, dan wordt hij dat hopelijk ook. "En vorig jaar was mijn eerste jaar".


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.