• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.
    Nummer 8; Blub.
    Nummer 9; Blub.
    Nummer 10; Blub.
    11 & 12 komen vast nog x'D

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen - Het waren er meer maar bon ;p
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - JamieGoede vampier: Elif - Gawyn - Lew - Odile - Yue
    Slechte vampier: Faith - Savoy
    Vampierjagers: Ask (Damiën) - Chase (James)

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Glad I could help!


    No growth of the heart is ever a waste

    Aawh, ik vind het sneu dat ze Dewi missen :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    -Quinten-
    Als ik merk dat ze naar beneden zijn gelopen, kijk ik voorzichtig om het hoekje. Ik zie ze bewaker die ons daarstraks aan het zoeken was nog langzaam naar binnen lopen. Ik draai me weer langs het hoekje en hou me zo rustig mogelijk. Hij blijft even staan zo te horen, maar loopt toch snel weer naar binnen. 'Die leider zal pissig zijn dat hij ons niet heeft gevonden.' denk ik. Ik kijk nog even of ik genoeg water bij heb en maak me de eerste keer nat, in de hoop dat ik zo minder opval. Na nog heel even gewacht te hebben loop ik zacht naar binnen. Het is niet erg licht in het gebouw. Wat ik nog van de weg kan herrineren doe ik nu weer. Bij elk geluid dat ik hoor sta ik stil. Ik loop in de richting van de kelder, eigenlijk is het nou niet mijn grootste wens om terug die kelder in te gaan, maarja wat moet dat moet. Ik weet ook niet hoe de rest gaat reageren als ik terug ben. Ik let extra goed op dingen die mogelijk kunnen helpen. Er is nog niet veel nuttigs te vinden. Na een tijdje doorgelopen te hebben zie ik een kleine gang, ik geloof dat niemand er door gaat. Ik volg de gang, met alle spinnenwebben en al. Een kleine trap aan het eind leid naar boven. Die opgelopen kom ik in een klein vertrek met een deur. Ik luister een keer aan de deur maar er is niemand te bekennen. Zacht maak ik de deur open en snuif de frisse lucht weer op. Het is een nooduitgang die uitkomt bij een winkelstraat. 'Yes, al een ding gevonden,' denk ik snel. Ik loop weer terug en kom weer bij de gang waar de deur van de van de kamer is. Ik loop er snel naartoe en bekijk het slot. 'Met een stevig keuken mes en wat techniek is hij van binnen open te krijgen. Nu nog een keuken zoeken' denk ik. Na een tijdje gezocht te hebben vind ik er een. Gelukkig is er niemand en kan ik een mes jatten. Ik prop hem in mijn tas en loop snel naar buiten. Zonder om te kijken loop ik de gang op en bots tegen de bewaker die naar me op zoek is, op. 'Zo zo, en waar komt deze klier vandaan. Ik breng je naar de anderen en ga het fijn eventjes tegen Fjodor vertellen. Wel balen dat ik je niks mag doen omdat hij je levend wil hebben.' zegt hij geniepig en grijpt me bij mijn rugzak. Ik probeer wat tegen te stribbelen maar bedenk me dat dit is wat ik wil. Na een tijdje meegesleurd te zijn, zijn we weer bij de kamer. Ik bekijk het slot nog eens terwijl die 'bewaker' het open maakt. Hij gooit me naar binnen en ik beland op mijn knieën voor de bank waar Odile en Lewis zijn. Mijn rugzak geeft door het gewicht nog een klap op mijn rug. Ik hoor de deur weer in het slot gaan en we zijn weer alleen met de groep.


    na lang denken heb ik een plan...

    Ik zet Savoy even in een aparte kamer, aangezien hij zich mentaal voor moet bereiden op het gevecht :3 (O my god, ik heb zin in die scene :0)
    En omdat het voor mij awkward is als Yue en Savoy samen moeten luisteren hoe Lew en Odile het gezellig maken :x

    Yue
    Meteen als we de kamer weer in komen laat Odile zich op de bank zakken. Ze ziet er uit alsof alle moed haar in de schoenen is gezonken. Lew gaat naast haar zitten en ik besluit wijselijk ze maar even met rust te laten. In de keuken vind ik een pak koekjes en zo onopvallend mogelijk glip ik langs de bank naar een van de slaapkamers. Er staan twee kasten, waarvan een leeg en een gevuld met handdoeken en wat boeken. Ik hurk neer bij het kleine plankje met boeken en laat mijn ogen over de titels glijden. Terwijl ik aan het plastic van de verpakking pruts vind ik een boek dat er niet al te saai uit ziet, een psychologische thriller met de toepasselijke titel "Gevangen", en met mijn nieuwe aanwinst laat ik me op het bed vallen. Net als ik de verpakking van de koekjes open heb gekregen en de eerste woorden van het boek lees hoor ik de deur open en weer dicht gaan. Ik spits mijn oren en hoor een doffe plof, alsof er iets de kamer is ingevallen. Nieuwsgierig sta ik op van het bed, als mijn neus me al vertelt wat er aan de hand is. Quinten is terug.

    Savoy
    Als we weer terug zijn bij de kelder wil ik gewoonte getrouw achter de rest aan lopen, maar met een hardhandige por in mijn zij wordt me verteld dat ik ergens anders heen moet. Terwijl ik de bewaker die naast me loopt negeer denk ik aan wat me morgen te wachten staat. Ik heb veel gehoord over de gevechten die vampieren clans houden. Schokkende, maar ook boeiende verhalen. Het zal de eerste keer zijn dat ik er een mee doe, en tegelijkertijd de eerste keer dat ik er een zal zien. Bang ben ik eigenlijk niet, maar toch kriebelen er iets van zenuwen in mijn buik. Is het gek? Na al die jaren samengeleefd te hebben met vampiers die me liever dood dan leven zagen ben ik aan de pijn wel gewend geraakt, maar toch is een gevecht in een kooi anders. Je wordt opgesloten voor het plezier van anderen, die naar je kijken alsof je een vermakelijke actiefilm bent. Ik voel ineens een raar besef van hoe diep ik in de klote zit over me heen komen en slik terwijl ik door de deur die de bewaker voor me openhoudt loop. Dat is het. Voor Fjodor en zijn schoothondjes is het niet meer dan vermaak. Ik klem mijn tanden op elkaar terwijl ik de bewaker de deur op slot hoor draaien. Ineens is het besluit al genomen in mijn hoofd, zonder dat ik er goed over na heb gedacht: Ik zal niet meewerken aan hun vermaak. Nooit.

    Haha, was eigenlijk van plan om d'r gewoon te laten slapen :'D Maar Savoy's afzondering past wel beter bij de situatie.
    Kan hier niet verder..
    Vraagt zich heel stiekem af of 't niet beter zou zijn om er gewoon een passend einde aan te breien als mensen 't te druk hebben om te schrijven of geen zin/inspiratie hebben, in plaats van 't dood te laten bloeden.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 18:59 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Haha, was eigenlijk van plan om d'r gewoon te laten slapen :'D Maar Savoy's afzondering past wel beter bij de situatie.
    Kan hier niet verder..
    Vraagt zich heel stiekem af of 't niet beter zou zijn om er gewoon een passend einde aan te breien als mensen 't te druk hebben om te schrijven of geen zin/inspiratie hebben, in plaats van 't dood te laten bloeden.

    nou ik heb wel inspiratie en tijd, en je kan reageren op Quinten die voor je voeten is gevallen als je dat bedoeld??

    Neeee, nog geen einde D:
    Dit is een geweldige RPG, we moeten hem juist levend houden :3
    Ik zat namelijk al helemaal te hopen op Odile en Lew als leraren op een of ander internaat, dat lijkt me grappig :'] En dat zou ook makkelijk zijn om in te springen omdat er dan andere leraren/leerlingen nodig zijn :0
    Een andere verhaallijn lijkt me ook vet, omdat de personages uit deze RPG gewoon te leuk zijn om heb te laten sterven 0-0
    Oh, en wat is er trouwens met Aimeé gebeurd? Komt die nog terug?

    Vluuv schreef:
    Neeee, nog geen einde D:
    Dit is een geweldige RPG, we moeten hem juist levend houden :3
    Ik zat namelijk al helemaal te hopen op Odile en Lew als leraren op een of ander internaat, dat lijkt me grappig :'] En dat zou ook makkelijk zijn om in te springen omdat er dan andere leraren/leerlingen nodig zijn :0
    Een andere verhaallijn lijkt me ook vet, omdat de personages uit deze RPG gewoon te leuk zijn om heb te laten sterven 0-0
    Oh, en wat is er trouwens met Aimeé gebeurd? Komt die nog terug?
    +
    ik heb geen idee, omdat ze niet meer reageerde is Quint terug gekomen. ik denk dat ze samen met Dewi is gevlucht en niet meer terug komt

    I'm ever so sorry, guys c: Ik had een project in Brussel voor vier dagen dus ik had geen internet c:
    Ik reageer morgen of vanavond c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    I'm ever so sorry, guys c: Ik had een project in Brussel voor vier dagen dus ik had geen internet c:
    Ik reageer morgen of vanavond c:

    is niet erg, was het leuk??

    Lykos schreef:
    (...)
    is niet erg, was het leuk??

    Erg confronterend aangezien we vrijwilligerswerk hebben gedaan c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Erg confronterend aangezien we vrijwilligerswerk hebben gedaan c:

    haha, kan toch ook leuk zijn?

    Lykos schreef:
    (...)
    haha, kan toch ook leuk zijn?

    Vooral erg verrijkend. Leuk is niet echt het woord.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Vooral erg verrijkend. Leuk is niet echt het woord.

    oke, verrijkend is ook goed. ow je kan trouwens op Quint reageren als je wilt. hij is voor je voeten neer gegooid..

    Ik weet 't, maar ik ga morgen of vanavond eerst op Odile reageren c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.