• Ga hier verder (:


    Bestaat God of niet?

    Keep it nice, of Nynk geet jullie billenban.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 20:01 ]


    Your make-up is terrible

    KOWEED schreef:
    (...)

    Verdiep je eens in de koran,
    daar zul je antwoorden vinden.
    Ik snap wel dat je in bijbel ergens vast loopt en dat er nog open vragen liggen.
    Is er een Nederlandse Koran?


    Life is hard and then we die

    Ieder heeft zijn eigen geloof..

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 20:59 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    KOWEED schreef:
    ik moet dit gewoon kwijt,
    maar ik heb echt zin om iedereen ff wakker te schudden.
    Want ik weet dat jullie spijt zullen krijgen, op dag des oordeels.
    Hoe kun je nou geloven in niks,
    dat je zomaar vanuit een fcking aap naar een mens bent geworden, seireusss.
    OPEN JE OGEN
    een dier is een dier
    een mens is een mens.
    die hebben helemaal niksssssss met elkaar te maken.

    waarom zijn we gestopt met evoleren dan?
    waarom ben ik niet eens shi dinosaurus geworden ofzo?
    we moeten doorevoleren?
    opeens zijn we mensen, staan we rechtop en we gaan niet meer verder.


    Ik heb net nog gezegd dat we bezig zijn door te evolueren, er zijn nog zoveel verbeterpunten.


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik ben helaas niet meer te overtuigen dat God bestaat, zonder dat er hard bewijs voor komt. Zoals ik al zei; opvoeding heeft mij geleerd te geloven wat je ziet, en niet te geloven wat je wordt aangepraat of verteld. Als iemand een ervaring heeft gehad en beweert God te hebben gezien, dan is dat voor mij nog geen bewijs dat Hij bestaat.




    Wat wil je dan? Dat god ff op de bezoek komt ofzo?
    Hy heeft je al genoeg gegeven
    Hy heeft profeten gestuurd om jouw zo wijsheid te brengen, die hebben weer aan volke proberen uit te leggen dat er een god bestaat.
    Daarna zijn gods woorden vertaald in de Koran.
    Kijk om je heen en je vindt bewijs genoeg,
    niemand kan een levend orgasme nabootsen.
    Hoeveel bewijs moet je hebben

    KOWEED schreef:
    ik moet dit gewoon kwijt,
    maar ik heb echt zin om iedereen ff wakker te schudden.
    Want ik weet dat jullie spijt zullen krijgen, op dag des oordeels.
    Hoe kun je nou geloven in niks,
    dat je zomaar vanuit een fcking aap naar een mens bent geworden, seireusss.
    OPEN JE OGEN
    een dier is een dier
    een mens is een mens.
    die hebben helemaal niksssssss met elkaar te maken.

    waarom zijn we gestopt met evoleren dan?
    waarom ben ik niet eens shi dinosaurus geworden ofzo?
    we moeten doorevoleren?
    opeens zijn we mensen, staan we rechtop en we gaan niet meer verder.

    1. Let op je bloeddruk.
    2. Als mensen in ''niks'' geloven, geloven ze ook niet in ''de dag des oordeels''. (Ik wel trouwens, want ik ben Christelijk opgevoed) -iedereen schrikt- (krul)
    Waar was ik gebleven... Oja, dan geloven ze dus niet in de ''dag des oordeels'' oftewel zullen ze altijd in niets blijven geloven.


    *insert philosophical cringe expression here*

    KOWEED schreef:
    ik moet dit gewoon kwijt,
    maar ik heb echt zin om iedereen ff wakker te schudden.
    Want ik weet dat jullie spijt zullen krijgen, op dag des oordeels.
    Hoe kun je nou geloven in niks,
    dat je zomaar vanuit een fcking aap naar een mens bent geworden, seireusss.
    OPEN JE OGEN
    een dier is een dier
    een mens is een mens.
    die hebben helemaal niksssssss met elkaar te maken.

    waarom zijn we gestopt met evoleren dan?
    waarom ben ik niet eens shi dinosaurus geworden ofzo?
    we moeten doorevoleren?
    opeens zijn we mensen, staan we rechtop en we gaan niet meer verder.


    We gaan zeker wel verder, alleen dat gaat zo langzaam dat we het niet merken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wat er trouwens ook in de documantaire wordt verteld, en ik zal het maar gewoon zo vertellen aangezien iedereen lekker doorgaat met 'welles' 'nietes' zonder de feiten te bekijken, is dat het aanbidden van de zon en van 'God' verdacht veel met elkaar te maken hebben. Alles draait om de zon, er is geen leven zonder de zon dus alles komt voort uit de zon, etcetera. Vul ditzelfde maar in met god.
    Ik adviseer iedereen om die documantaire te kijken, of in elk geval een stukje ervan. Als je dan nog niet gelooft dat er gewoon feitelijke bewijzen tegen de basis van het Christendom zijn, vind ik dat knap.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    KOWEED schreef:
    (...)



    Wat wil je dan? Dat god ff op de bezoek komt ofzo?
    Hy heeft je al genoeg gegeven
    Hy heeft profeten gestuurd om jouw zo wijsheid te brengen, die hebben weer aan volke proberen uit te leggen dat er een god bestaat.
    Daarna zijn gods woorden vertaald in de Koran.
    Kijk om je heen en je vindt bewijs genoeg,
    niemand kan een levend orgasme nabootsen.
    Hoeveel bewijs moet je hebben


    Wie zegt niet dat die profeten een of andere crackpijp hebben gerookt of psychisch niet in orde zijn? Niemand. Als ik nu even kom vertellen over God gelooft ook niet iedereen me. Hoe weet je dat diegene door God is gestuurd? Niet volgens mij.


    Your make-up is terrible

    KOWEED schreef:
    (...)



    Wat wil je dan? Dat god ff op de bezoek komt ofzo?
    Hy heeft je al genoeg gegeven
    Hy heeft profeten gestuurd om jouw zo wijsheid te brengen, die hebben weer aan volke proberen uit te leggen dat er een god bestaat.
    Daarna zijn gods woorden vertaald in de Koran.
    Kijk om je heen en je vindt bewijs genoeg,
    niemand kan een levend orgasme nabootsen.
    Hoeveel bewijs moet je hebben
    Als Hij op bezoek komt, dan heb ik genoeg bewijs ja. Tot die tijd is er voor mij geen bewijs. Profeten zeggen mij niets, dit kan ook gewoon een individuele spirituele ervaring zijn geweest.


    Life is hard and then we die

    KOWEED schreef:
    (...)



    Wat wil je dan? Dat god ff op de bezoek komt ofzo?
    Hy heeft je al genoeg gegeven
    Hy heeft profeten gestuurd om jouw zo wijsheid te brengen, die hebben weer aan volke proberen uit te leggen dat er een god bestaat.
    Daarna zijn gods woorden vertaald in de Koran.
    Kijk om je heen en je vindt bewijs genoeg,
    niemand kan een levend orgasme nabootsen.
    Hoeveel bewijs moet je hebben

    'Sla je madre dood'? Is moord niet verboden door God?
    Wist je trouwens dat strenge Christenen geloven dat vrouwen geen orgasme mogen hebben, maar dan geen verklaring weten voor het bestaan van een vrouwelijke clitoris? (IIEEWWWLLL zei zij clitoris!! -Niet zeuren, het is een lichaamsdeel) Een levend orgasme is zowiezo niet na te bootsen, want een orgasme is een gevoel. Tenzij je organisme bedoelt?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Mensen hebben iets nodig om in te geloven, houvast. Ik vind dat god niet bestaat. Maar mensen willen van wel, zodat ze ergens houvast aan hebben, ergens in kunnen geloven, en ergens op kunnen rekenen. Wetenschappelijk is het ook onmogelijk dat die bestaat, en waarom bestaan er dan zoooveeel godsdiensten, iedereen heeft zo zijn eigen perfecte god verzonnen. :] En sommige mensen gaan zover daarin, dat ze hun eigen leugens gaan geloven, en dan weet je wel wat er gebeurt.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Is er een Nederlandse Koran?

    Er zijn volgens mij wel vertalingen te vinden, ja.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bullshit schreef:
    (...)
    'Sla je madre dood'? Is moord niet verboden door God?
    Wist je trouwens dat strenge Christenen geloven dat vrouwen geen orgasme mogen hebben, maar dan geen verklaring weten voor het bestaan van een vrouwelijke clitoris? (IIEEWWWLLL zei zij clitoris!! -Niet zeuren, het is een lichaamsdeel) Een levend orgasme is zowiezo niet na te bootsen, want een orgasme is een gevoel. Tenzij je organisme bedoelt?


    Ik denk toch dat ze organisme bedoeld. En daar heb je een groot punt lololol.


    Your make-up is terrible

    Rickjuh schreef:
    Mensen hebben iets nodig om in te geloven, houvast. Ik vind dat god niet bestaat. Maar mensen willen van wel, zodat ze ergens houvast aan hebben, ergens in kunnen geloven, en ergens op kunnen rekenen. Wetenschappelijk is het ook onmogelijk dat die bestaat, en waarom bestaan er dan zoooveeel godsdiensten, iedereen heeft zo zijn eigen perfecte god verzonnen. :] En sommige mensen gaan zover daarin, dat ze hun eigen leugens gaan geloven, en dan weet je wel wat er gebeurt.
    Yeash. (:


    Life is hard and then we die

    KOWEED schreef:
    ik moet dit gewoon kwijt,
    maar ik heb echt zin om iedereen ff wakker te schudden.
    Want ik weet dat jullie spijt zullen krijgen, op dag des oordeels.
    Hoe kun je nou geloven in niks,
    dat je zomaar vanuit een fcking aap naar een mens bent geworden, seireusss.
    OPEN JE OGEN
    een dier is een dier
    een mens is een mens.
    die hebben helemaal niksssssss met elkaar te maken.

    waarom zijn we gestopt met evoleren dan?
    waarom ben ik niet eens shi dinosaurus geworden ofzo?
    we moeten doorevoleren?
    opeens zijn we mensen, staan we rechtop en we gaan niet meer verder.


    Breaking News: we zijn niet gestopt met evolueren, hoogstens omdat we vanwege christelijke moraal ook de zwakkere in leven aan het houden zijn, dus er is geen survival of the fittest meer in de menselijke gemeenschap.

    En als je echt wil weten hoe we van een aap naar een mens zijn gegaan.
    Een groep apen bedacht eens dat het handiger was om op de grond te lopen, maar daar waren ze soms te klein, dus gingen ze op twee poten lopen om groter te lijken, en de handen vrij te hebben om dingen te dragen. Dit is dus verder geevolueerd door de mens.

    Waarom je geen dinosaurus bent? Omdat die al uitgestorven waren obviously. Een dinosaurus is een reptiel, en wij zijn duidelijk uit zoogdieren gekomen, en om van een zoogdier een reptiel te maken moet er een langere tijd overheen voor evolutie dan er is verstreken sinds ze dood zijn.

    En wat is volgens jou het verschil tussen een dier en een mens? Ik ben wel nieuwsschierig, aangezien al veel filosofen hier geen antwoord op hebben kunnen geven.