• Ga hier verder (:


    Bestaat God of niet?

    Keep it nice, of Nynk geet jullie billenban.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 20:01 ]


    Your make-up is terrible

    Sniper schreef:
    (...)
    Er zijn genoeg mensen die ik letterlijk op het forum heb zien schrijven dat ze god en alles wat ermee te maken heeft bullshit vinden, dus ik neem het zekere voor het onzekere.


    Ja dat snap ik. Ik zeg niet dat het bullshit is, ik geloof er alleen niet in. Ik volg ook bijbelstudie omdat ik weet dat er in de bijbel een kern van waarheid zit en het eigenlijk gewoon een stuk overdreven geschiedenis is. Van het meeste dan haha. God is en verzinsel, voor sommigen bestaat hij wel degelijk.


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Maar, het gebeurt al minder :)

    Ik denk sowieso dat 't in Nederland niet veel gebeurt, maar in landen als Iran etc. is de cultuur natuurlijk heel anders en worden vrouwen gewoon onderdrukt. Maar zoals ik al zei, dat ligt aan de cultuur.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cassiopeia schreef:
    (...)

    Ik ben meer "modern". Ja, zelfs met nederlandse jongens. M'n moeder vind dat zelfs beter

    Serieus? Hypermodern dan bij jou, -Hahahaaa-


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Villain schreef:
    (...)
    Ik denk sowieso dat 't in Nederland niet veel gebeurt, maar in landen als Iran etc. is de cultuur natuurlijk heel anders en worden vrouwen gewoon onderdrukt. Maar zoals ik al zei, dat ligt aan de cultuur.


    De collega van mijn moeder is uitgehuwelijkt, op haar zestiende. Getrouwd met haar achterneef in Turkije (Geen moslims maar Christenen) en daarna naar Nederland gekomen. Ze moest toestemming van hem vragen toen ze Gymnasium deed en een trip naar het buitenland ging maken met haar school. Zo ver weg is het niet echt.


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    De collega van mijn moeder is uitgehuwelijkt, op haar zestiende. Getrouwd met haar achterneef in Turkije (Geen moslims maar Christenen) en daarna naar Nederland gekomen. Ze moest toestemming van hem vragen toen ze Gymnasium deed en een trip naar het buitenland ging maken met haar school. Zo ver weg is het niet echt.

    Ik weet wel dát het gebeurt, en ook hier.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Villain schreef:
    (...)
    Ik denk sowieso dat 't in Nederland niet veel gebeurt, maar in landen als Iran etc. is de cultuur natuurlijk heel anders en worden vrouwen gewoon onderdrukt. Maar zoals ik al zei, dat ligt aan de cultuur.


    Ja, klopt. Sommige mensen hebben een andere interpretatie van de Koran.
    Ze nemen dingen letterlijk, zoals in de Koran staat als iemand steelt hak z'n hand af en in sommige landen gebeurt dat ook. Maar zo is het niet bedoeld. -denk ik- De echte betekenis is dat je NIET mag stelen en dat het strafbaar is.


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Stupidbrains schreef:
    (...)

    Ja, klopt. Sommige mensen hebben een andere interpretatie van de Koran.
    Ze nemen dingen letterlijk, zoals in de Koran staat als iemand steelt hak z'n hand af en in sommige landen gebeurt dat ook. Maar zo is het niet bedoeld. -denk ik- De echte betekenis is dat je NIET mag stelen en dat het strafbaar is.


    Ja dat is ook zo.


    Your make-up is terrible

    Stupidbrains schreef:
    (...)

    Ja, klopt. Sommige mensen hebben een andere interpretatie van de Koran.
    Ze nemen dingen letterlijk, zoals in de Koran staat als iemand steelt hak z'n hand af en in sommige landen gebeurt dat ook. Maar zo is het niet bedoeld. -denk ik- De echte betekenis is dat je NIET mag stelen en dat het strafbaar is.

    Net zo goed staan er dingen in de bijbel waar ik vraagtekens bij zet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Stupidbrains schreef:
    (...)

    Ja, klopt. Sommige mensen hebben een andere interpretatie van de Koran.
    Ze nemen dingen letterlijk, zoals in de Koran staat als iemand steelt hak z'n hand af en in sommige landen gebeurt dat ook. Maar zo is het niet bedoeld. -denk ik- De echte betekenis is dat je NIET mag stelen en dat het strafbaar is.
    Inderdaad, maar ik heb gezien dat ze dat wel vaker doen. Wat ik ook wel eens heb gelezen, is dat ze ergens de BH's wilden verbieden omdat dat 'teleurstellend voor de man was.' En dat stond dan zogenaamd ook in de Koran? Nou, ik heb me nog nooit zo gefrustreerd gevoeld. Wie bedenkt die onzin? Wat heeft God te zeggen over BH's?


    Life is hard and then we die

    ja God bestaat

    PUKKELxDING schreef:
    God is verzonnen door de mens vroeger, omdat ze natuurverschijnselen niet begrepen en ze wilden het kunnen verklaren. Tegenwoordig is God meer een verzinsel, omdat, de reden waarom God is verzonnen, is verklaard. Maar je weet het nooit zeker, want je kunt alleen bewijzen dat Hij bestaat, en niet dat Hij niet bestaat. En zolang als dat er dus niets bewezen is, ga ik niet zeggen dat Hij niet bestaat.

    Agree_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ben blij dat er mensen zijn die niet zo negatief tegenover de Islam staan. (flower)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 20:25 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Inderdaad, maar ik heb gezien dat ze dat wel vaker doen. Wat ik ook wel eens heb gelezen, is dat ze ergens de BH's wilden verbieden omdat dat 'teleurstellend voor de man was.' En dat stond dan zogenaamd ook in de Koran? Nou, ik heb me nog nooit zo gefrustreerd gevoeld. Wie bedenkt die onzin? Wat heeft God te zeggen over BH's?

    hahah ik heb god ook nooit horen praten :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Stupidbrains schreef:
    (...)
    Serieus? Hypermodern dan bij jou, -Hahahaaa-



    Jaah. Mijn moeder was vroeger orthodox christen en heeft zich bekeerd tot de Islam.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Stupidbrains schreef:
    Ben blij dat er mensen zijn die niet zo negatief tegenover de Islam staan. (flower)
    Het is ook niet de Islam die zorgt voor onderdrukking, het zijn de mensen die de Islam te letterlijk nemen of allemaal regeltjes erbij gaan verzinnen. En als dat de verkeerde is, tja, dan kan dat zomaar heel veel invloed hebben.


    Life is hard and then we die