• Ga hier verder (:


    Bestaat God of niet?

    Keep it nice, of Nynk geet jullie billenban.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 20:01 ]


    Your make-up is terrible

    ik heb geen idee, hoewel ik wel ben gedoopt -katholiek [á]


    They fell in love, didn't they?

    Cassiopeia schreef:
    (...)

    Omdat je nooit een regenboog krijgt zonder regen. Voor alles heeft zijn doeleinden. Stel je voor: als alles zo positief was, geen graadje slechter, geen misdaad, verdriet. Hoe lang denk je dat mensen dat volhouden? God heeft verstand gegeven, maar het is aan jóú de taak om het goed te begrijpen. Moordenaars hebben sowieso het niet goed gebruikt.

    Edit; de mijne was de laatste


    Ja, maar daar heb je geen God voor nodig, de mensheid kan zichzelf zo ook wel zelf vernietigen.


    Your make-up is terrible

    Dat zie ik wel als ik doodga. x']


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    snuggle schreef:
    ik heb geen idee, hoewel ik wel ben gedoopt -katholiek [á]

    Zelfde hierzo.(krul)


    effort never betrays you

    Ik denk wel dat God bestaat, maar niet dat het degene is die is beschreven in de bijbel/koran etc. Volgens mij wordt je niet beoordeeld bij je dood; jij geloofde wel in mij dus kom jij maar in de hemel.

    Maar ergens geloof ik ook in reincarnatie.


    it's so empty living behind these castle walls

    Er is iemand geweest die heeft verzonnen dat er iemand bestaat die de wereld heeft gecreërd. Ghehe, 'er is geen bewijs dat hij er niet is!' zeggen ze dan. Nja, er is ook geen bewijs dat hij wel bestaat, dus ik stem voor Nee.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Aan de ene kant heb ik zoiets van, nee, 1 'persoon' (of whatever Hij is) kan niet zoveel scheppen, maar aan de andere (die miniscule 0,000002 % die heeft dan wel weer het gevoel van ja.. het zou kunnen? Maar ik vind het eerlijk gezegt allemaal bullshit. Niemand kan van water wijn maken zonder spul toe te voegen en niemand kan zomaar iemand genezen zonder medicijnen.

    Ik geloof erin,
    Ben moslim en ben daar fier op!(flower)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 20:03 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Nee, denk het niet.
    Een God is gewoon zo ongelooflijk onlogisch. o-o


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik geloof er niet in, het is een creatie van de mens die iets moest hebben om dingen die ze niet begrepen ergens aan toe te schrijven, een naam te geven, iets dat mensen al zo lang doen.


    Your make-up is terrible

    Ik geloof wel dat er iéts is na de dood, want ik kan me het niet voorstellen dat er gewoon 0,0 leven in je zit. Maar er zal geen hemel zijn met engeltjes, en ook geen hel met vuur en duivels.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Ja, maar daar heb je geen God voor nodig, de mensheid kan zichzelf zo ook wel zelf vernietigen.


    Ja, maar de mensheid heeft altijd wel iets nodig. God vernietigt mensen niet, zelfs de moordenaars niet. Tenminste, niet in hun leven. De mensheid vernietigt zichzelf, ja, omdat het vaak dwaasheid zijn. Als God je ziet springen in een vijver, terwijl je van jezelf weet dat je niet kan zwemmen, heb je enig gevoel dat die je gaat redden?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Stupidbrains schreef:
    Ik geloof erin,
    Ben moslim en ben daar fier op!(flower)
    Ben jij heel streng opgevoed of modern? Dat je doeken moet dragen, uitgehuwelijkt worden enzo. Of is dat uithuwelijken nou wel heeel erg traditioneel?


    it's so empty living behind these castle walls

    Cassiopeia schreef:
    (...)

    Ja, maar de mensheid heeft altijd wel iets nodig. God vernietigt mensen niet, zelfs de moordenaars niet. Tenminste, niet in hun leven. De mensheid vernietigt zichzelf, ja, omdat het vaak dwaasheid zijn. Als God je ziet springen in een vijver, terwijl je van jezelf weet dat je niet kan zwemmen, heb je enig gevoel dat die je gaat redden?

    Nee.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben Chriten en ben daar trots op:Y)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'