• Ga hier verder (:


    Bestaat God of niet?

    Keep it nice, of Nynk geet jullie billenban.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 20:01 ]


    Your make-up is terrible

    shadowsalyer schreef:
    (...)

    Breaking News: we zijn niet gestopt met evolueren, hoogstens omdat we vanwege christelijke moraal ook de zwakkere in leven aan het houden zijn, dus er is geen survival of the fittest meer in de menselijke gemeenschap.

    En als je echt wil weten hoe we van een aap naar een mens zijn gegaan.
    Een groep apen bedacht eens dat het handiger was om op de grond te lopen, maar daar waren ze soms te klein, dus gingen ze op twee poten lopen om groter te lijken, en de handen vrij te hebben om dingen te dragen. Dit is dus verder geevolueerd door de mens.

    Waarom je geen dinosaurus bent? Omdat die al uitgestorven waren obviously. Een dinosaurus is een reptiel, en wij zijn duidelijk uit zoogdieren gekomen, en om van een zoogdier een reptiel te maken moet er een langere tijd overheen voor evolutie dan er is verstreken sinds ze dood zijn.

    En wat is volgens jou het verschil tussen een dier en een mens? Ik ben wel nieuwsschierig, aangezien al veel filosofen hier geen antwoord op hebben kunnen geven.


    Yeah, go Fedor haha. Precies wat ik dacht maar niet kan verwoorden (krul)


    Your make-up is terrible

    Bullshit schreef:
    (...)
    'Sla je madre dood'? Is moord niet verboden door God?
    Wist je trouwens dat strenge Christenen geloven dat vrouwen geen orgasme mogen hebben, maar dan geen verklaring weten voor het bestaan van een vrouwelijke clitoris? (IIEEWWWLLL zei zij clitoris!! -Niet zeuren, het is een lichaamsdeel) Een levend orgasme is zowiezo niet na te bootsen, want een orgasme is een gevoel. Tenzij je organisme bedoelt?



    whahahahahhahhahahaahahahahaha, ik lig hier plat.
    omgg, hahah wat stom,ik bedoelde indd organisme.:P

    KOWEED schreef:
    (...)


    whahahahahhahhahahaahahahahaha, ik lig hier plat.
    omgg, hahah wat stom,ik bedoelde indd organisme.:P
    Lol, ik dacht al XD


    Life is hard and then we die

    Het evolueren gaat nu nog door, alleen het duurt miljoenen jaren voordat je misschien ook maar iets ziet veranderen. Er is wel degelijk bewijs van het evolueren. Kijk naar de oude mens zijn schedel. Waar komen we anders vandaan? Uit de lucht? Nee, het begon bij een vis, die het land op ging, die zich aanpaste, poten kreeg enz.. verzin het zelf maar verder. :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Ik denk toch dat ze organisme bedoeld. En daar heb je een groot punt lololol.

    In dat geval vind ik het één van de mooiste spelfouten ooit :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Rickjuh schreef:
    Het evolueren gaat nu nog door, alleen het duurt miljoenen jaren voordat je misschien ook maar iets ziet veranderen. Er is wel degelijk bewijs van het evolueren. Kijk naar de oude mens zijn schedel. Waar komen we anders vandaan? Uit de lucht? Nee, het begon bij een vis, die het land op ging, die zich aanpaste, poten kreeg enz.. verzin het zelf maar verder. :]



    Lol, wat dacht je van de appendix en het staartbeentje?


    Your make-up is terrible

    Ik geloof wel (:


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    NikkiPedia schreef:
    (...)


    Lol, wat dacht je van de appendix en het staartbeentje?


    Jups ;)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    KOWEED schreef:
    (...)


    whahahahahhahhahahaahahahahaha, ik lig hier plat.
    omgg, hahah wat stom,ik bedoelde indd organisme.:P

    Ik wil niet weten waar jij met je hoofd zit :8
    Anyway, evolutie vindt wel degelijk plaats. Dit is zelfs terug te vinden in het Christendom: Een hele tijd geleden was het Christendom gewoon een feit. Je werd Christelijk geboren, en je stierf als een Christen. En als je niet als een Christen stierf, was het aan de brandstapel.
    Tegenwoordig.. Nouja kijk om je heen, dan hoef ik het niet meer uit te leggen. Mensen zijn intelligenter geworden. Hebben dingen uitgevonden, en de insdustrie en de samenleving is veranders, waardoor ze hun afhankelijkheid hebben kunnen verplaatsen van het Christendom. En ook dit is in honderden jaren gebeurd.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    NikkiPedia schreef:
    (...)


    Lol, wat dacht je van de appendix en het staartbeentje?

    En niet te vergeten de hersens. (krul)

    (@ Iedereen die wil gaan discussiëren over een onderwerp dat niet discussieerbaar is)


    *insert philosophical cringe expression here*

    KOWEED schreef:
    ik moet dit gewoon kwijt,
    maar ik heb echt zin om iedereen ff wakker te schudden.
    Want ik weet dat jullie spijt zullen krijgen, op dag des oordeels.
    Hoe kun je nou geloven in niks,
    dat je zomaar vanuit een fcking aap naar een mens bent geworden, seireusss.
    OPEN JE OGEN
    een dier is een dier
    een mens is een mens.
    die hebben helemaal niksssssss met elkaar te maken.

    waarom zijn we gestopt met evoleren dan?
    waarom ben ik niet eens shi dinosaurus geworden ofzo?
    we moeten doorevoleren?
    opeens zijn we mensen, staan we rechtop en we gaan niet meer verder.

    1: We zijn niet gestopt met evolueren. We evolueren nu. Right now. Op dit moment.
    2: Kijk, als mensen niet geloven dan geloven ze niet. En jij kan ze niet dwingen om te geloven.


    No growth of the heart is ever a waste

    NikkiPedia schreef:
    (...)


    Lol, wat dacht je van de appendix en het staartbeentje?

    Dat vond ik echt de slechtste evolutie ooit. Ik wil een staart.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    shadowsalyer schreef:
    (...)

    Breaking News: we zijn niet gestopt met evolueren, hoogstens omdat we vanwege christelijke moraal ook de zwakkere in leven aan het houden zijn, dus er is geen survival of the fittest meer in de menselijke gemeenschap.

    En als je echt wil weten hoe we van een aap naar een mens zijn gegaan.
    Een groep apen bedacht eens dat het handiger was om op de grond te lopen, maar daar waren ze soms te klein, dus gingen ze op twee poten lopen om groter te lijken, en de handen vrij te hebben om dingen te dragen. Dit is dus verder geevolueerd door de mens.

    Waarom je geen dinosaurus bent? Omdat die al uitgestorven waren obviously. Een dinosaurus is een reptiel, en wij zijn duidelijk uit zoogdieren gekomen, en om van een zoogdier een reptiel te maken moet er een langere tijd overheen voor evolutie dan er is verstreken sinds ze dood zijn.

    En wat is volgens jou het verschil tussen een dier en een mens? Ik ben wel nieuwsschierig, aangezien al veel filosofen hier geen antwoord op hebben kunnen geven.


    Ja, dat is dus iets wat jij gelooft.
    Als jij vindt dat je een aap bent geweest in een vorig leven ofzo, dan vind ik dat best. Maar ik zeker niet.
    Een mens is een mens
    Een dier is een dier.
    Wat hebben die 2 met elkaar te maken,
    2 hele verschillende wezens.
    Maar ze hebben wel 1 ding gemeen: ze geloven in een god
    tenminste, sommige mensen dan 'D

    Bullshit schreef:
    (...)
    Dat vond ik echt de slechtste evolutie ooit. Ik wil een staart.


    Inderdaad. Maar we hebben hem niet meer nodig voor onze evenwicht omdat we nu een evenwichtsorgaan tussen onze oren hebben zitten.


    Your make-up is terrible

    KOWEED schreef:
    (...)

    Ja, dat is dus iets wat jij gelooft.
    Als jij vindt dat je een aap bent geweest in een vorig leven ofzo, dan vind ik dat best. Maar ik zeker niet.
    Een mens is een mens
    Een dier is een dier.
    Wat hebben die 2 met elkaar te maken,
    2 hele verschillende wezens.
    Maar ze hebben wel 1 ding gemeen: ze geloven in een god
    tenminste, sommige mensen dan 'D
    Wat is dan het verschil tussen een dier en een mens?


    Life is hard and then we die