• Ga hier verder (:


    Bestaat God of niet?

    Keep it nice, of Nynk geet jullie billenban.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 20:01 ]


    Your make-up is terrible

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    En niet te vergeten de hersens. (krul)

    (@ Iedereen die wil gaan discussiëren over een onderwerp dat niet discussieerbaar is)

    Alles wat niet met feiten te bewijzen is als 'ja' of 'nee', klaar, is in principe discusseerbaar. Sterker nog, geloof is één van de meest discusseerbare onderwerpen


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Sniper schreef:
    (...)
    1: We zijn niet gestopt met evolueren. We evolueren nu. Right now. Op dit moment.
    2: Kijk, als mensen niet geloven dan geloven ze niet. En jij kan ze niet dwingen om te geloven.



    Oke dus volgens jou , waren we een aap, nu een mens, en we zijn nu aant evolueren in......?

    -bytheway, dit doet me denken aan pokemon qq-

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Inderdaad. Maar we hebben hem niet meer nodig voor onze evenwicht omdat we nu een evenwichtsorgaan tussen onze oren hebben zitten.

    Dat zullen ze bij mij wel zijn vergeten erin te evolueren dan :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    KOWEED schreef:
    (...)


    Oke dus volgens jou , waren we een aap, nu een mens, en we zijn nu aant evolueren in......?

    -bytheway, dit doet me denken aan pokemon qq-
    Dat weten we niet. Dat wisten de apen toen toch ook niet? Het begrip 'mens' hebben we aan onszelf gegeven.


    Life is hard and then we die

    KOWEED schreef:
    (...)

    Ja, dat is dus iets wat jij gelooft.
    Als jij vindt dat je een aap bent geweest in een vorig leven ofzo, dan vind ik dat best. Maar ik zeker niet.
    Een mens is een mens
    Een dier is een dier.
    Wat hebben die 2 met elkaar te maken,
    2 hele verschillende wezens.
    Maar ze hebben wel 1 ding gemeen: ze geloven in een god
    tenminste, sommige mensen dan 'D


    Je geloof is niet iets wetenschappelijks.
    Mensen zijn wel degelijk dieren. Waar kom jij anders vandaan? Beviel die vogel ineens van een mens? Je moet je openstellen voor andere ideen/meningen. Niet vastkleven aan wat je verteld is. :)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    KOWEED schreef:
    (...)


    Oke dus volgens jou , waren we een aap, nu een mens, en we zijn nu aant evolueren in......?

    -bytheway, dit doet me denken aan pokemon qq-

    Well if we only knew..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Wat is dan het verschil tussen een dier en een mens?


    Ze zijn apart geschapen door God.
    Je ziet duidelijk verschil in een dier en een mens.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Je geloof is niet iets wetenschappelijks.
    Mensen zijn wel degelijk dieren. Waar kom jij anders vandaan? Beviel die vogel ineens van een mens? Je moet je openstellen voor andere ideen/meningen. Niet vastkleven aan wat je verteld is. :)
    Naja, van mij mag je best vastkleven aan iets, dat doe ik ook, en dat is omdat het voor mij bewezen is. En voor haar is dit bewezen. Zij staat niet open voor andere meningen, ik ook niet. Klaar. :P


    Life is hard and then we die

    KOWEED schreef:
    (...)


    Oke dus volgens jou , waren we een aap, nu een mens, en we zijn nu aant evolueren in......?

    -bytheway, dit doet me denken aan pokemon qq-

    Kernbomontwerpende idioten die een wereld willen creëren waar het recht van de sterkste geldt.


    *insert philosophical cringe expression here*

    KOWEED schreef:
    (...)

    Ze zijn apart geschapen door God.
    Je ziet duidelijk verschil in een dier en een mens.
    Maar wat IS dat verschil dan? Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn/Fedor's vraag.


    Life is hard and then we die

    Bullshit schreef:
    (...)
    Well if we only knew..


    vragen die dus ook nog open blijven

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Kernbomontwerpende idioten die een wereld willen creëren waar het recht van de sterkste geldt.
    Dat recht is er altijd al geweest.


    Life is hard and then we die

    Ik las dat ze de koran las, die staat bekend om die dingen. Zelfs dat vrouwen minder rechten hebben, belachelijk.. Elke dag zie je die moslims met hoofddoekjes, en volgens de koran moet dat tegen verleiding van de man zijn, maar als je kijk naar die moslims met hoofddoekjes, die zitten vol make-up! Blosjes op wangen, gladde huid, mascara enz.. Waarom?


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    snuggle schreef:
    ik heb geen idee, hoewel ik wel ben gedoopt -katholiek [á]


    Zoiets ja, we zien wel.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Derde klas, eerste hoofdstuk aardrijkskunde van BuiteNLand. Dan krijg je een hele hoop gezeik over het Krijt en het Jura en weetikveel allemaal. Als je dat hebt gehad dan geloof je in geen enkele god meer.

    Besides, die Lijkwade van Turijn is ook al 20 jaar geleden nep verklaard. Dus waarom zou de rest wel echt zijn? Net zoiets als de Paus, iedereen die gelovig is moet nederig leven, maar hij? Hij heeft z'n eigen paleisje. Plus hij doet niet aan anticonceptie, waardoor in Afrika 3/4 van de bevolking met HIV/AIDS rondloopt. Geen god zou dat toegestaan hebben.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."