• Ja echt. Het komt allemaal tegelijk. Eerst maakt me ex het uit op een kut manier, dan gaat me ex ook nog eens mee naar feest, waar ik me heel erg op verheugde, sinds een paar dagen zit ie mijn hyves vol te spammen mij af te zeiken me vrienden af te zeiken en alleen maar ruzie te zoeken, dan zegt een hele goeie vriend van mij ineens dat ie de vriendschap wilt verbreken omdat hij wat voor mij voelt, maar ik niks voor hem, en ik zit sinds gister ook nog eens in een kut klas.. Echt serieus, ik kan er even niet meer tegen ;s


    Wat fijn, er is vandaag weer wat bij gekomen. Ik vertelde tegen me ouders dat ik terug wilde naar m'n oude opleiding, maar ze verplichtte me om bij deze te blijven. En ik heb hetzelfde karakter als me pa, snel boos worden, dus ik flipte, me pa ook en me ma verdedigd me pa. En dat pakte echt niet goed uit. Het was echt een heftige ruzie. En ik wilde dus proberen om terug naar me opleiding te gaan, maar ze zeiden dat ik grote problemen kreeg als ik dat ging doen.. Ik kan nergens heen als ze me t huis uit zetten :(

    [ bericht aangepast op 27 okt 2010 - 20:18 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Aw, dat is echt shit ):
    *hug*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hoeveel shit kan een mens hebben o.o
    Heel veel sterkte meid!
    Je komt er wel bovenop (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Cliché; na regen komt zonneschijn.

    -knuffel-


    Life is hard and then we die

    Sterke! Ik weet dat iedereen het zegt maar het is wel waar dat er na elke piep dag een mooiere komt! En ik weet dat op een dag het beter zal gaan! Dat weet ik gewoon!

    *geeft knuffel*


    Concentreer je op de mensen van wie je houdt, niet die je haat!

    Ik snap hoe je je voelt, heb er ook last van op het moment. Maar bedenk je dit maar: Everyone wants happyness without pain, but you can't have a rainbow without rain. Dus ja hoe kut t ook is, het komt vanzelf goed!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oké dit is gewoon echt wel kut voor je.
    Maar dat vind ik wel zielig als het net uit is en dan iemands leven te verpesten.
    Nee echt waar zoiemand die verdient nieteens jou aandacht!

    ATL schreef:
    Ik snap hoe je je voelt, heb er ook last van op het moment. Maar bedenk je dit maar: Everyone wants happyness without pain, but you can't have a rainbow without rain. Dus ja hoe kut t ook is, het komt vanzelf goed!

    Die tekst heb ik heel lang op mijn Q profiel gehad (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Richt je op de toekomst, als het verleden niet zo great is. Verwen jezelf, maak plezier, ga eens goed shoppen, weetikveel. De Quizletters staan achter je. (flower)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ahw dat is echt kut :/ Maar je weet wat ze zeggen; Na regen komt zonneschijn (:


    I rather love then fight.

    Heel veel sterkte! Ik weet niet hoe je je voelt, maar ik weet wel dat elke gebeurtenis in je leven een reden heeft. Je komt hier sterker uit dan dat je erin bent gekomen. (;


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ahw, dat is echt zo kut voor je. Alles komt in een keer op je af! ik snap dat je er helemaal doorheen zit. Maar elk mens komt er sterker weer uit! (:


    Everything is worse without music.

    Jeetje, hoeveel shit iemand wel niet kan hebben :(

    Sterkte...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.