• Mijn zusje is niet lief.
    Eerst wil ze een ketting van me jatten, waar ik het of course niet mee eens was.
    Dan wil ze mijn kamer niet uitgaan en gaat ze iemand sms'n in mijn kamer terwijl ik ook mijn privacy wil. Als ze dan eindelijk mijn kamer uitgaat, slaat ze me en bijt ze me en nu bloed ik. Het doet ook pijn...
    Hoe onaardig kun je doen...
    En dit doet ze dan zo'n beetje elke dag. Mijn ouders hebben al is met haar gepraat... Alleen nu doet ze het weer. Ik ga vanavond nog maar is een keer met mijn ouders praten.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Whuuuut :O Als ik zon zusje had, dan hing er een vuist in haar gezicht :S
    Succes kimmy!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Her the same but than with a little brother


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    die heeft aandachtstekort
    mischien helpt het als je eens wat met haar ging doen? spelletjes ofzo, of mischien buiten wat leuks doen. heeft zij haar portie aandacht weer gehad en laat ze je met rust ;P


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DarkSavior schreef:
    Whuuuut :O Als ik zon zusje had, dan hing er een vuist in haar gezicht
    Succes kimmy!

    Ja, maar Mitchell, ik ben niet tot nauwelijks gewelddadig. En op de een of andere manier kan ik met mensen opschieten die ouder zijn, die jonger zijn, maar niet met mijn eigen zusje...
    En waarom kimmy? Dan voel ik me klein -ben ik absoluut niet-

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 9:22 ]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Jennieee schreef:
    die heeft aandachtstekort
    mischien helpt het als je eens wat met haar ging doen? spelletjes ofzo, of mischien buiten wat leuks doen. heeft zij haar portie aandacht weer gehad en laat ze je met rust ;P

    Nee, het is geen aandachtstekort. Zeer zeker niet. Zelfs een normaal spelletje, zoals Monoply, kan ik niet met haar spelen zonder dat ze boos wordt, naar het zwembad gaan, ze wordt minstens 1 keer boos.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    Ja, maar Mitchell, ik ben niet tot nauwelijks gewelddadig. En op de een of andere manier kan ik met mensen opschieten die ouder zijn, die jonger zijn, maar niet met mijn eigen zusje...
    En waarom kimmy? Dan voel ik me klein -ben ik absoluut niet-

    Meeh ik ken het maar dan met mijn broertjes. Die zijn zoooo irritant D:
    En kimmy, omdat ik iemand ken die ook kim heet en die noem ik altijd kimmy :P


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Meeh ik ken het maar dan met mijn broertjes. Die zijn zoooo irritant D:
    En kimmy, omdat ik iemand ken die ook kim heet en die noem ik altijd kimmy :P

    Niet lief.
    Ja, mijn zusje is ook irritant. En ik heb ook vaak het gevoel dat zij wordt voorgetrokken. Boodschappen opruimen, doet ze alleen als ik er een keer niet ben en ik moet altijd helpen. Zij mocht eerder oorbellen. En zo kan ik nog wel even doorgaan


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Herkenbaar.
    Nu is dat iets beter, maar vroeger was mijn broer ook zo. (nerd)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Niet lief.
    Ja, mijn zusje is ook irritant. En ik heb ook vaak het gevoel dat zij wordt voorgetrokken. Boodschappen opruimen, doet ze alleen als ik er een keer niet ben en ik moet altijd helpen. Zij mocht eerder oorbellen. En zo kan ik nog wel even doorgaan

    Tja daar kun je niks aan doen, misschien proberen ze zo haar gedrag te ontwijken ofzo. Ik heb geen idee


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oke, in jouw geval wist ik het wel. -wrijft in vuisten-
    Het doel heiligt de middelen (nerd).


    No growth of the heart is ever a waste

    Ach mijn broertje doet aan kickboksen. Dus ik ben meestal ook de lul.


    To infinity and beyond •

    Zusjes zijn gemeen !!!
    (ik heb er ook 3)
    maar af en toe bedoelen ze het nietverkeerd.
    maar wij lijden er onder.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik zou zo ontzettend kwaad worden als ik een broertje of zusje zou hebben dat me bijt. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Jennieee schreef:
    die heeft aandachtstekort
    mischien helpt het als je eens wat met haar ging doen? spelletjes ofzo, of mischien buiten wat leuks doen. heeft zij haar portie aandacht weer gehad en laat ze je met rust ;P


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    broertjes en zusjes zijn over het algemeen gemeen. >.>


    Only those who listen can hear