• oke, titel heel vaag, sorry.
    ik schrijf nu een story met iemand, en dit idee schoot me opeens te binnen.

    is het niet handig om extra knop of iets dergelijks toe te voegen waardoor je een story ook nog kan 'koppelen' met een ander profiel? zo kun je samen bij de story, en heb je geen gedoe van wachtwoorden, etc. de ander krijgt dan een melding, en kan dan op accepteren of weigeren klikken ofzoiets.

    het is maar een idee, ik denk wel dat het iets kan toevoegen..

    edit;

    yay, ik had niet verwacht dat zoveel mensen het een goed idee vonden. ;d

    en ja, je kan een nieuw account aanmaken. heel gemakkelijk inderdaad voor als je maar 1 story met een ander persoon schrijft.
    Maar als je zoals sommigen 10 verschillende stories met 10 verschillende mensen schrijft en daar allemaal een account voor aanmaakt, haal je alles door de war met wachtwoorden en die dingen. en het is ook zo dat als je na bijvoorbeeld 4 hoofdstukken stopt, weer een nieuw account voor niets is aangemaakt.

    het lijkt me ook een goed idee om inderdaad te kunnen loskoppelen als je ruzie krijgt. dat je dan de keuze hebt om óf je storie helemaal te verwijderen, of dat je de storie op één van de accounts laat staan

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 18:05 ]


    Never say Never

    Hm ja, maar dan moeten ze wel zien hoe je de 2 accounts dan aan elkaar koppelt, zodat er geen misverstanden komen.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Animale schreef:
    Hm ja, maar dan moeten ze wel zien hoe je de 2 accounts dan aan elkaar koppelt, zodat er geen misverstanden komen.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik vind dat eigenlijk wel een goed idee. ;o

    Slim, maar als je ruzie of whatever krijgt ..? Loskoppelen?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Je kunt toch ook gewoon een nieuw account aanmaken? Dat is veel makkelijker en altijd mogelijk.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Je kunt toch ook gewoon een nieuw account aanmaken? Dat is veel makkelijker en altijd mogelijk.

    Courtesan schreef:
    Je kunt toch ook gewoon een nieuw account aanmaken? Dat is veel makkelijker en altijd mogelijk.


    Maar het is leuker als je het beide op je normale account hebt, dan dat er een extra account is waarop iedereen dan moet doorklikken enzeu.

    Dus ik zeg; dat is een goed idee :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik vind het een goed idee (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Flabergasted schreef:
    Ik vind het een goed idee (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Dat is best een goed idee, maar indd als er ruzie komt..?

    Courtesan schreef:
    Je kunt toch ook gewoon een nieuw account aanmaken? Dat is veel makkelijker en altijd mogelijk.


    Ja maar dan krijg je juist vet veel accounts waar er na een tijdje niks mee gedaan wordt. Of als een verhaal na 4hoofdstukken stopt, heb je ook weer een account wat er voor niks is. En zo'n idee met het koppelen van een account is best handig lijkt me. Dus ik vind het een goed idee!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Courtesan schreef:
    Je kunt toch ook gewoon een nieuw account aanmaken? Dat is veel makkelijker en altijd mogelijk.


    nou, dat is dus ook een beetje waarom ik dit idee heb 'bedacht'. ik schreef op een ander account heel veel verschillende stories, met allemaal verschillende mensen. En als je daar allemaal een account voor moet aanmaken, haal je op een gegeven moment al die wachtwoorden etc door elkaar.


    Never say Never

    Goooed ideeee ((:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    I like it! (:


    live the life you love

    Voor ;"D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.