• Ga hier verder (:


    Bestaat God of niet?

    Keep it nice, of Nynk geet jullie billenban.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 20:01 ]


    Your make-up is terrible

    Rosyln schreef:
    (...)
    Haha aah Annick, jij bent echt zo'n hippie type! Love and peace is what you stand for!_O_
    (A) Me loves love ^^


    Life is hard and then we die

    NikkiPedia schreef:
    Ik denk dat mensen voortkomen uit de evolutie en dat we nog lang niet klaar zijn met evolueren. Waarom denk je dat een mens een staartbeentje heeft? Niet omdat we nu nog een staart hebben maar wel eentje gehad hebben. Of je appendix, het wormvormigaanhangsel dat aan je blinde darm hangt en we niet (meer) gebruiken en vaak word verwijderd als het ontstoken raakt? Omdat we nog niet klaar zijn met evolueren. Al die gekke kronkels in ons hoofd, alles! We worden tegenwoordig al langer, ouder. We evolueren lekker door.
    Jep, jep, dat denk ik ook :)


    Life is hard and then we die

    Villain schreef:
    (...)
    Idk, als je gedwongen wordt door je familie, dan vind ik niet dat je dat opzoekt? - Als je 't zo bedoelt.

    Nee, ze bedoelt dat de media juist iemand uitzoeken die wordt uitgehuwelijkt, tegen haar wil, en dat laten ze soort van uitvergroten en maken het erger dan het is.
    Hoewel ik het alsnog erg vind als er één persoon hier op aarde onvrijwillig word uitgehuwelijkt.(cat)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Sniper schreef:
    Ik geloof ja, hoewel mijn posts als reactie op degene die de bijbel quotte daar een beetje tegenstrijdig mee zijn. Maar in onze geloofsgemeenschap is altijd gezegd dat discussies hierover nergens toe leiden. En dat is waar. Niemand heeft bewezen dat god bestaat, noch dat hij niet bestaat.
    Ik weet zelf dat god bestaat en heb daar voor mezelf bewijs voor, maar dat zet ik hier niet neer omdat mensen dan flink mijn geloofwaardigheid in twijfel trekken.



    Ik niet, ik neem alles serieus. Ik overweeg alles.


    Your make-up is terrible

    Cassiopeia schreef:
    (...)


    Ik moet geen hoofddoek dragen en mag kiezen met wie ik trouw.^^

    Haha :']
    Veel Nederlanders vinden het nog steeds vreemd als een moslimvrouw haar mond open doet en zegt wat er mis is in deze maatschappij en wat er verbeterd moet worden. En ik zou dat waarschijnlijk ook vinden als ik zelf geen voorbeelden van vrije moslimvrouwen ken. Vrouwen die net zo open en bloot de straat op gaan als ik en die hun zegje zeggen. Het werd eens tijd dat iemand die vrouwen eens gaat interviewen in plaats van altijd de hoofddoekjes opzoeken. Dan krijgen mensen eens een ander beeld te zien. Het zou hoog tijd worden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Villain schreef:
    (...)
    Idk, als je gedwongen wordt door je familie, dan vind ik niet dat je dat opzoekt? - Als je 't zo bedoelt.
    Nee, ik bedoel dat de media daarnaar opzoek gaat :P


    Life is hard and then we die

    Ik geloof niet in God, maar geloof wel dat hij voor anderen bestaat en dat die anderen daar hoop en kracht uit putten. Voor mij geldt dit niet (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    NikkiPedia schreef:
    (...)


    Ik niet, ik neem alles serieus. Ik overweeg alles.

    Er zijn genoeg mensen die ik letterlijk op het forum heb zien schrijven dat ze god en alles wat ermee te maken heeft bullshit vinden, dus ik neem het zekere voor het onzekere.


    No growth of the heart is ever a waste

    Villain schreef:
    (...)
    Ik hoor anders vaak genoeg verhalen op tv van vrouwen die niks te zeggen hebben :'D En gedwongen worden om te trouwen met een bepaald persoon.


    Daar zijn ze nog heel traditioneel bezig hoor.
    Denk eigenlijk niet dat het mag een gedwongen huwelijk toch gebeurt het nog vaak... Nah, wat doe je eraan?


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Rosyln schreef:
    (...)
    Nee, ze bedoelt dat de media juist iemand uitzoeken die wordt uitgehuwelijkt, tegen haar wil, en dat laten ze soort van uitvergroten en maken het erger dan het is.
    Hoewel ik het alsnog erg vind als er één persoon hier op aarde onvrijwillig word uitgehuwelijkt.(cat)

    Hehe, ik wilde eerst daarover iets typen, maar toen dacht ik, 'Ah, ze bedoelt vast iets anders.' Maar, OK. Da's wel waar dat de media 't opzoekt, maar dat betekent nog wel dat het gebeurt. En inderdaad, één iemand is al erg.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Iedereen zegt wel altijd dat evolueren, maar waarom veranderen er nu dan geen apen in mensen meer??
    Dat zou ik wel eens willen weten.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Washington schreef:
    (...)Dus ook met een nederlandse jongen ofzo? Komt uithuwelijken eigenlijk vaak voor?


    Ik ben meer "modern". Ja, zelfs met nederlandse jongens. M'n moeder vind dat zelfs beter


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Stupidbrains schreef:
    (...)

    Daar zijn ze nog heel traditioneel bezig hoor.
    Denk eigenlijk niet dat het mag een gedwongen huwelijk toch gebeurt het nog vaak... Nah, wat doe je eraan?
    Ze zijn niet anders gewend denk ik.. en daardoor weten ze ook niet dat het anders kan.


    Life is hard and then we die

    Villain schreef:
    (...)
    Hehe, ik wilde eerst daarover iets typen, maar toen dacht ik, 'Ah, ze bedoelt vast iets anders.' Maar, OK. Da's wel waar dat de media 't opzoekt, maar dat betekent nog wel dat het gebeurt. En inderdaad, één iemand is al erg.
    Maar, het gebeurt al minder :)


    Life is hard and then we die

    Sniper schreef:
    (...)
    Haha :']
    Veel Nederlanders vinden het nog steeds vreemd als een moslimvrouw haar mond open doet en zegt wat er mis is in deze maatschappij en wat er verbeterd moet worden. En ik zou dat waarschijnlijk ook vinden als ik zelf geen voorbeelden van vrije moslimvrouwen ken. Vrouwen die net zo open en bloot de straat op gaan als ik en die hun zegje zeggen. Het werd eens tijd dat iemand die vrouwen eens gaat interviewen in plaats van altijd de hoofddoekjes opzoeken. Dan krijgen mensen eens een ander beeld te zien. Het zou hoog tijd worden.


    Dan mag je gelijk mij interviewen.^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.