• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    De warmte maakt me ziek. D:


    -

    Natuurlijk heeft mijn vader chips gekocht vanuit zijn werk. Toen ik zei dat ik chips wilde, zei hij niet dat het er was, want ik en mijn moeder hebben het niet gekocht dus wist ik ook niet dat het er was. Je wilt het allemaal voor jezelf, zeker. D: Gemenerd.


    Your make-up is terrible

    Pfff — twaalf uur lang werken achter elkaar is no fun.


    Natuurlijk, dan reageer je toch niet. Kinderachtig. :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I don't want you to be sad, so I'll do crazy until you smile, then hug you and make you even more happy. And I will only stop if you tell me that you're satisfied with my help.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 22:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik krijg de verf niet meer van mijn handen. Tot zover "makkelijk afneembaar". Liars. :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Feared schreef:
    Ik krijg de verf niet meer van mijn handen. Tot zover "makkelijk afneembaar". Liars. :')

    Hadden ze het niet over de dop? :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:

    Hadden ze het niet over de dop? :Y)


    Not possible. Het is zo'n verfblik én het staat bij een plaatje van de verf zelf. Ik ben gewoon voorgelogen. :Y)


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wth, waarom krijg ik een "nee" bij zelfvertrouwen voor kunst? Ik krijg nooit een nee!! (Okay, op organisatie na misschien)

    Grappig dat ik er zo over klaag though, want eigenlijk heb ik inderdaad weinig zelfvertrouwen. Maar hee andere docenten zien dat niet en dit doet ze gewoon omdat die ene opdracht niet goed was.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 22:44 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mijn pijngrens is echt bereikt nu...

    Incoming binge.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 22:51 ]


    Your make-up is terrible

    Deze crème heeft mijn huid gewoon een heel stuk droger gemaakt en helemaal niets verbeterd. Mijn huid is weer zijn goede oude maanlandschap en ik zie er verschrikkelijk uit. Ik denk niet dat ik hier ooit vanaf ga komen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Deze crème heeft mijn huid gewoon een heel stuk droger gemaakt en helemaal niets verbeterd. Mijn huid is weer zijn goede oude maanlandschap en ik zie er verschrikkelijk uit. Ik denk niet dat ik hier ooit vanaf ga komen.


    Als je last hebt van je huid, probeer eens minder gluten te eten. Soms helpt het.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Als je last hebt van je huid, probeer eens minder gluten te eten. Soms helpt het.


    Geloof me, ik heb alles al geprobeerd. Wat ik nu gebruik, is alleen op recept te verkrijgen. Lijkt mijn huid alleen maar aan te willen vallen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ugh. Het verhaal draait niet alleen om jouw personage. Ik zeg niet dat die van mij constant in de spotlight moet staan, maar mijn personage is geen bijfiguur, hoor. (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."