• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Ik heb zin om nog een verhaal te lezen, maar ik weet dat ik dan morgen zo moe ga zijn. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Keates schreef:
    (...)

    Whut? O.o

    OTOFT: uuugh just let me sleep tonight. Pleaaasee, just one night of sleep. That's all I'm asking. Stupid ill body. D:


    We keken een film en mijn vader mompelde bitch op een moment dat de hoofdpersoon, een vrouw, met een man flirtte die werkte op een plek waar ze wat informatie moest opzoeken. Kort door de bocht word ik daar niet zo blij van, want die opmerking sloeg helemaal nergens op en hoe vreselijk stom het blijkbaar ook is, ik verwacht om een of andere reden nog steeds beter van mijn eigen vader dan dat.

    En aw, ik hoop echt dat je vannacht wat goede slaap krijgt. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb niets tegen cantussen, maar alsjeblieft niet vlak onder mijn raam. Ik moet schrijven slapen ._.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Square schreef:
    (...)

    We keken een film en mijn vader mompelde bitch op een moment dat de hoofdpersoon, een vrouw, met een man flirtte die werkte op een plek waar ze wat informatie moest opzoeken. Kort door de bocht word ik daar niet zo blij van, want die opmerking sloeg helemaal nergens op en hoe vreselijk stom het blijkbaar ook is, ik verwacht om een of andere reden nog steeds beter van mijn eigen vader dan dat.

    En aw, ik hoop echt dat je vannacht wat goede slaap krijgt. D:


    Naja als die vrouw een man heeft kan ik het me opzich wel voorstellen dat je pa het een soort van vreemdgaan vindt zijn? Hoewel ik het persoonlijk ook best een overdreven reactie van hem vindt. Oh well, nobody is perfect I guess? :p

    Dankje, ik hoop het ook. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    God, if you really exist; you fucking suck.


    Mhm?

    Heel 't huis wakker geschreeuwd. Goed bezig.


    •

    Ik haat mezelf.

    goeeeeeeeiemorgen zeg, hallo spierpijn. :'D nu lijkt in bed blijven wel heel aanlokkelijk...


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Allergische reactie is killing me. Fuck you magnesium olie. Nu mis ik alweer een schooldag. Gelukkig is het maar een modellen les.

    Ik wil langer slapen +.+ en geen presentatie doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hoera, een zware antibiotica kuur.

    Ik vind mezelf nu echt enorm stoer. :Y)


    Caution first, always.

    Ja joh, lichaam. Geef me vandaag maar last van zwaar hoesten. Serieus, kan ik je niet inruilen voor een mooier gezond lichaam? (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nee, wij willen dit niet D: Dont keep on pushing.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zenuwen, houdt op D: het is niet eens voor een cijfer


    To the stars who listen — and the dreams that are answered