• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    'Brave' stemmetje in mijn hoofd: Je bent moe en moet morgen vroeg op. Wees verstandig en ga slapen.
    'Slecht' stemmetje in mijn hoofd: je kan nog wel een hoofdstukje in dat geweldige boek lezen. Het is pas half tien...

    Ik luister nu toch maar naar het brave stemmetje...


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Wiarda schreef:
    nieuwe vrienden die me een webserie over lesbische vampiers aanraden vol enthousiasme en liefde klinkt zo goed op papier maar GOD wat is die hoofdpersoon een onuitstaanbaar zeikwijf holyshit kan het niet gewoon 100% J.P. & LaFontaine worden en 0% Laura


    Haha, ik ben het helemaal met je eens. Hoewel ik Carmilla nog erger vind dan Laura.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Square schreef:
    (...)

    Ik dacht dat jij Carmilla allang kende?? :o



    Nope, recente ontwikkeling na wekenlang "JIP JE MOET CARMILLA KIJKEN JE ZULT HET GEWELDIG VINDEN" van mijn nieuwe klasgenootjes en ik vond het zo schattig dat ze me zo wilden betrekken in hun serieleven dat ik het maar gewoon ging kijken, maar ik heb nu net seizoen twee uit en mijn enthousiasme is van "yay lesbische vampiers" naar "godverdomme laura kan je nog irritanter praten, niet zo dramatisch, kom op nou, dit is My Immortal niet" gegaan en ik vind het eigenlijk best jammer. :c Ik had het heel graag leuk willen vinden voor die kids, maar het enige wat ik nog een beetje leuk vind is Lafontaines bestaan en ik weet niet of ik het nepenthousiasme kan opbrengen als ze erom vragen of dat ik weer een van mijn "sorry guys het is niet helemaal mijn ding"-confessies moet doen, want de laatste keer dat ik dat deed, viel het niet zo goed. ("Je kijkt geen Doctor Who meer ????? WAAROM" "Omdat ik Clara niet kon uitstaan en Steven Moffat ook niet echt." "WE CAN'T BE FRIENDS ANYMORE *dramatische fake death*", deze kids zijn die hard tumblrfans in het wild.) struggles. ach ja. nu heb ik tenminste een goede reden om ze te dwingen om Hannibal te kijken.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)


    Nope, recente ontwikkeling na wekenlang "JIP JE MOET CARMILLA KIJKEN JE ZULT HET GEWELDIG VINDEN" van mijn nieuwe klasgenootjes en ik vond het zo schattig dat ze me zo wilden betrekken in hun serieleven dat ik het maar gewoon ging kijken, maar ik heb nu net seizoen twee uit en mijn enthousiasme is van "yay lesbische vampiers" naar "godverdomme laura kan je nog irritanter praten, niet zo dramatisch, kom op nou, dit is My Immortal niet" gegaan en ik vind het eigenlijk best jammer. :c Ik had het heel graag leuk willen vinden voor die kids, maar het enige wat ik nog een beetje leuk vind is Lafontaines bestaan en ik weet niet of ik het nepenthousiasme kan opbrengen als ze erom vragen of dat ik weer een van mijn "sorry guys het is niet helemaal mijn ding"-confessies moet doen, want de laatste keer dat ik dat deed, viel het niet zo goed. ("Je kijkt geen Doctor Who meer ????? WAAROM" "Omdat ik Clara niet kon uitstaan en Steven Moffat ook niet echt." "WE CAN'T BE FRIENDS ANYMORE *dramatische fake death*", deze kids zijn die hard tumblrfans in het wild.) struggles. ach ja. nu heb ik tenminste een goede reden om ze te dwingen om Hannibal te kijken.


    Ik heb alleen seizoen één gezien en daarin had ik meer moeite met Carmilla dan met Laura, eigenlijk, maar ik vraag me nu wel af of het het nog waard ik om seizoen twee ook te kijken. Maar hé, zelfs als je de serie niet echt leuk vindt, is het nog wel gaaf om te kunnen zeggen dat je een internetserie over lesbische vampiers hebt gekeken die wordt gesponsord door een tamponverkoper. Wie weet in wat voor gesprekken dat van pas kan komen. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik krijg altijd het gevoel dat ik niet belangrijk ben, en door dit is dat weer verdubbeld.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wanneer je net goed in de Anime zit, en de site besluit niet meer te werken. Fijn.

    "Dan hoop ik maar dat je morgen niet over school inzit, want je bent echt niet gezellig."
    Joepie. Dankjewel, mam. Wat fijn dat jullie er weer voor me zijn als ik me het hele weekend in slaap huil. Niet dat het wat uitmaakt, want jullie hebben toch nog een andere dochter die véél gezelliger is.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Haha, ik denk dat mijn vrienden me echt een vrek vinden, maar dan moeten ze me maar niet laten drinken en roken op hun kosten. Ik heb zoveel gedaan met Halloween en ben maar 4 euro kwijt, wauw. Was wel een gezellige avond. xd


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Algemene reactie van deze avond: ugh


    Sarah = ongewoon sexy

    Holy shit, haha, waarom is Q's verjaardag achtergrond terug? Is dat al een jaar geleden? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Welcome to no shave november. Weer de tijd om baarden te spotten (:.

    // Hoera, Q is 11 jaar oud ^^

    // Waarom begin je tegen me te praten als je dat toch niet wil? Laat me gewoon met rust.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2015 - 0:11 ]

    Can't wait 'till May en dan Riordan z'n boek hehe ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Geweldig :Y)


    -

    Ik haat dat hs trekje van mij. Ik ben er zo klaar mee. Ik wil gewoon normaal onder een groep mensen kunnen zijn zonder mezelf na drie uur alleen in een hokje af te sluiten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Had ik eindeloos uitgekeken naar mijn vijfde Q-jaardag, vergeet ik hem nog steeds. :')


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.