Nope, recente ontwikkeling na wekenlang "JIP JE MOET CARMILLA KIJKEN JE ZULT HET GEWELDIG VINDEN" van mijn nieuwe klasgenootjes en ik vond het zo schattig dat ze me zo wilden betrekken in hun serieleven dat ik het maar gewoon ging kijken, maar ik heb nu net seizoen twee uit en mijn enthousiasme is van "yay lesbische vampiers" naar "godverdomme laura kan je nog irritanter praten, niet zo dramatisch, kom op nou, dit is My Immortal niet" gegaan en ik vind het eigenlijk best jammer. :c Ik had het heel graag leuk willen vinden voor die kids, maar het enige wat ik nog een beetje leuk vind is Lafontaines bestaan en ik weet niet of ik het nepenthousiasme kan opbrengen als ze erom vragen of dat ik weer een van mijn "sorry guys het is niet helemaal mijn ding"-confessies moet doen, want de laatste keer dat ik dat deed, viel het niet zo goed. ("Je kijkt geen Doctor Who meer ????? WAAROM" "Omdat ik Clara niet kon uitstaan en Steven Moffat ook niet echt." "WE CAN'T BE FRIENDS ANYMORE *dramatische fake death*", deze kids zijn die hard tumblrfans in het wild.) struggles. ach ja. nu heb ik tenminste een goede reden om ze te dwingen om Hannibal te kijken.