• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Er staat 'acid a vit' op de verpakking. Klinkt best wel eng, eigenlijk. Ik moet eigenlijk ook uit de zon blijven ermee, maar dat doe ik sowieso wel. Ik moet de dokter binnenkort bellen, want het is een ramp


    Nooit van gehoord, maar als ik zo eens lees op het internet, klinkt het inderdaad als behoorlijk agressief spul. Vervelend.


    i put the fun in funeral

    Ik moet geen boek over depressies gaan lezen tijdens de les, straks gaan mensen nog gedachten hebben, al is het maar voor mijn omgeving en mijn PWS dat ik het lees x:

    Surefire schreef:
    (...)

    Nooit van gehoord, maar als ik zo eens lees op het internet, klinkt het inderdaad als behoorlijk agressief spul. Vervelend.


    Ja, nogal. Nou ja, ik heb dinsdag een afspraak met de dokter. (het enige wat eng gaat worden aan mijn halloween, is mijn gezicht)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Concentratie, kom tot mij alsjeblieft +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik hou totaal niet van bakken, maar toch ben ik best trots op het resultaat. Ben benieuwd wat ze er vanavond bij het boogschieten van zullen vinden. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom heeft zij het recht om mij kapot te maken? Waarom ziet niemand dat ik mede dankzij haar, er onderdoor aan het gaan ben? Jullie zeggen dat ik het niet moet opkroppen, maar wanneer ik duidelijk aangeef dat het echt niet meer zo kan, wordt er niks aan gedaan en ben ik de aanstelster. Vertel mij dan ook niet dat ik eerlijk moet zijn, want jullie helpen me toch niet.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    De eerste twee toetsen zijn waarschijnlijk wel binnen hehe. Wat een geluk dat er zoveel kenmerkende aspecten worden gevraagd en het me de laatste tijd gewoon beter lukt om dingen in mijn kop te rammen c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mehhh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik voel me zo gevangen. Allemaal mijn eigen schuld.

    // Over 5 minuten weer 2 uur lang niet mogen eten. Nog ff lekker schransen. ^^

    [ bericht aangepast op 30 okt 2015 - 13:23 ]

    Hoe hard ik ook probeer, ik heb echt het gevoel dat we dit niet zullen redden als je met je ex gaat zitten flirten. Go fuck yourself you fucking fucktard fuck


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    HHhhhhhh, toch maar weer niet. Ik heb wel 21893 goede redenen, maar het blijft een beetje jammer.


    Caution first, always.

    Ik moet zo nodig D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom doet Paypal het niet bij mij?

    Het is zo moooooi.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zonder make-up ben ik nergens heb ik 't gevoel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.