• Dit is niet persé een zeurtopic, just in case you were wondering.

    Nou, ik heb twee vriendinnen, die aan het begin van het jaar mot hadden, en die zijn dus geen vriendinnen meer... Laten wij hen even V en M noemen.
    Nou V heeft het nogal moeilijk, omdat ze is blijven zitten, mensen uit haar klas doen niet aardig, ouders doen moeilijk, the usual. Een paar maanden geleden, na de Carnavalsvakantie, vertelde ze opeens dat ze gevraagd was door een jongen, om gezellig naar The Hunger Games te gaan. Ik vond het natuurlijk hardstikke leuk voor haar, wan een beetje voorspoed gunde ik haar wel. Een week of twee later komt ze opeens met het smsje dat die gast (laten we hem S noemen) haar verkering heeft gevraagd. Nou, ik helemaal blij voor haar, want ik had haar tussendoor nog gesproken en ze vond hem wel leuk ^^

    Later die week gingen wij naar Parijs en toen begon het: ik hoorde opeens dat dat hele verkeringgedoetje een 1 aprilgrap was. Hij had haar blijkbaar voor de grap gevraagd. Mààr dat hoorde ik van M en een aantal andere vriendinnen van me. Ik ging dus een beetje met een vreemd gevoel naar Parijs en ik heb later aan V gevraagd wat er nou precies aan de hand was. Wat bleek: S wilde niet dat iedereen het meteen wist, dus had hij maar gezegd dat het een 1 aprilgrap was. Dit vond ik een beetje raar, maar ik zei er maar verder niks over.

    In de meivakantie ging ik met Koninginnedag bij V helpen en leek toen nog koek en ei tussen haar en S. Mààr toen ging ik shoppen met M en een aantal andere mensjes, kom ik er ineens achter dat op Koninginnenacht die S met M heeft gezoend en dat hij zelfs bij haar is blijven slapen (niks gebeurd, gewoon blijven slapen). Niemand wist dus dat V en S nog iets hadden behalve ik en nog een ander meisje dat ook bij die shopdag was. Iedereen vond het wel grappig, maar ik zat daar echt van, whut?

    Nou, ik heb dus aan V verteld dat S dus vreemd is gegaan, omdat ik er gewoon serieus niks van snapte. Komt V later opeens aan dat het verhaal van M niet waar is! Nog meer verwarring bij mij dus.
    Uiteindelijk had ik gisteren ook nog een feestje van M, en daar was die S dus ook. Kwam ik er ineens achter dat hij daar zat en een aantal andere mensen ook. Beginnen ze allemaal te zeggen van: 'O, jij bent die van V.' En hij helemaal van: 'Ja, ik snap er helemaal niks van wat dat wijf denkt, blablablabla.'
    En toen snapte ik er helemaal niks meer van...

    Ik denk nu steeds meer dat V zit te liegen, maar ik weet het gewoon echt niet meer.
    Ik zou graag willen weten wat jullie hiervan vinden en wat ik zou kunnen doen.

    Edit:
    Oké, ik heb vandaag met een vriendin van me gepraat omdat zij er blijkbaar meer van wist.

    S is dus blijkbaar de leugenaar. Hij heeft tegen V gezegd dat M liegt en hij zegt tegen iedereen dat er geen zak van klopt van wat V zegt.
    Blijkbaar heeft hij nu óók nog eens gezoend met nog een andere vriendin van me, E. En nu heeft hij ook nog eens met E afgesproken om naar een feestje te gaan waar V èn M zijn.
    Jes, this is gonna be a bitchfight, no doubt about that. :W

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 23:46 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Da fuq ik snap het niet o.o (kan ook omdat ik maar net 20 minuten wakker ben)

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 12:00 ]


    Shoganai i ne~

    ... Dafuq


    quidquid excusatio prandium pro

    ...Vaag


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dafuq did I just read?


    The universal language of art.

    What did I just read?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Waaauw, verwarrend. Ik begrijp er ook weinig meer van. Mensen... *wanhoopt*

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 12:08 ]


    Bad decisions make good stories.

    Oke... raar... Liegen is echt heel slecht, vraag het eens aan haar. Maar ik snap er echt geen drol meer van...

    Ik snap het 8D.
    Maar als je het mij vraagt is die S gewoon een lul, M een bitch en V een leugenaar.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Ik snap het 8D.
    Maar als je het mij vraagt is die S gewoon een lul, M een bitch en V een leugenaar.

    Nou, ik moet wel even zeggen dat M er niet trots op was dat ze met S heeft gezoend, hoor. Maar ik weet het gewoon echt niet meer... *Diepe zucht*


    Deep inside, I've never felt alive

    Als ik het zo hoor, zou ik eerder denken dat S zit te liegen, V misschien ook.
    Best wel nog ingewikkeld.
    Vraag het eens aan V? Of aan S, als je daarmee goed overeenkomt?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Uhm dit is een erg verwarrend situatie als ik het zo bekijk. (nerd)
    Ik denk dat V & S (Haha Verenigde Staten) wat hebben met elkaar maar zich daar niet openlijk over willen blootgeven. Dat ze daarom zo raar doen en dat dat verhaal van M waar is. THIHI ik snap der niks van:Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wow, dat is echt een verwarrende situatie.. Ik snap het zelf ook niet |:


    26 - 02 - '16

    Nu ben ik wel benieuwd wie V en 'S zijn. Ken ik ze? ^^


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Northstar schreef:
    Nu ben ik wel benieuwd wie V en 'S zijn. Ken ik ze? ^^

    Misschien.


    Deep inside, I've never felt alive

    Momentum schreef:
    Wow, dat is echt een verwarrende situatie.. Ik snap het zelf ook niet |:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien