• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Dit liedje past perfect bij mij op het moment.


    Tijd voor koffie.

    Ik heb dus twee opties: A) ik ga ongeveer nu slapen, rond een normale tijd, zoals ik al de hele week probeer, of B) ik kijk nog acht afleveringen van Friends en ga rond vier uur slapen, zoals ik al de hele week in werkelijkheid doe. Misschien moet ik gewoon een muntje opgooien.

    Edit: Blijkbaar was er een optie C) niet stoppen na acht afleveringen en doorgaan tot na vijf uur. Wtf denk ik dat ik aan het doen ben, oh mij nGoD. (Aan de andere kant, Chandler en Monica zijn eindelijk samen en Phoebe is een letterlijke engel, hoooly)

    [ bericht aangepast op 30 okt 2015 - 5:14 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sommige mensen moeten echt altijd anderen nadoen.. Zoek je eigen dingen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik dacht dat ik wakker was, maar zo'n tarrotlegging vergt altijd meer energie dan ik verwacht, haha.


    Your make-up is terrible

    oooohh boy meer dan alleen handjes vasthouden waar ben ik nu weer in beland.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ugh. Vandaag weer een laaaange dag op stage. Natuurlijk ook weer 3 keer dezelfde liedjes aanhoren op die radiozender. Buh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb een frigging muggenbult op mijn frigging hand.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Geloof me, ik heb alles al geprobeerd. Wat ik nu gebruik, is alleen op recept te verkrijgen. Lijkt mijn huid alleen maar aan te willen vallen.


    Wat gebruik je?


    i put the fun in funeral

    Patholoog schreef:
    Ik heb een frigging muggenbult op mijn frigging hand.


    Het verbaasd me iedere keer dat er nog muggen leven nu het winter word. Ik zit er echt op te wachten dat die beesten uitsterven (cat)

    Wanneer je als eerste weg gaat omdat je klaar bent met je toets en iedereen je aankijkt like whut. Ja eh, ik was meteen begonnen en ik lees nu eenmaal vrij veel, dus het zou eerder raar zijn als ik als laatst klaar zou zijn. Daarnaast was deze toets vrij makkelijk tbh. Like, multiplechoise much

    [ bericht aangepast op 30 okt 2015 - 10:15 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wij worden hier geestelijk kapot gemaakt. Ik trek dit echt niet meer langer.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Waarom vind ik het zo awkward om te eten op stage. Ik doe het wel, maar heel snel zodat mensen het niet zien :'D
    En ik loop nog wel stage in een keuken, lol.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2015 - 10:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yass zo'n zin in morgen.


    Your make-up is terrible

    Surefire schreef:
    (...)

    Wat gebruik je?


    Er staat 'acid a vit' op de verpakking. Klinkt best wel eng, eigenlijk. Ik moet eigenlijk ook uit de zon blijven ermee, maar dat doe ik sowieso wel. Ik moet de dokter binnenkort bellen, want het is een ramp


    Rest in Peace, Son of Gondor

    AAAAAAH, vak E wtf ik ben zo blij.


    Because I love him, do I need another reason?