• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 21:06 ]

    Zij raakt haar bril kwijt en jij moet hem betalen? Dat slaat nergens op.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wacht.. je zou een paard en een iPod touch krijgen?! O_O


    ars moriendi

    Nou, wat een goede vriendin. (uhumuhum)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Zij raakt de bril kwijt bij jou thuis? En dan mag jij betalen en wil ze je niet meer zien? wtf?

    Waarom moet jij het betalen?
    Dat snap ik even niet.
    Maar een paard en een Ipod Touch voor je verjaardag, dat zijn echt grote dingen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    StJimmy schreef:
    Zij raakt haar bril kwijt en jij moet hem betalen? Dat slaat nergens op.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nightcrawler schreef:
    Zij raakt de bril kwijt bij jou thuis? En dan mag jij betalen en wil ze je niet meer zien? wtf?


    Happy Birthday my Potter!

    Oke ik zou die bril dus gewoon echt niet betalen (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nightcrawler schreef:
    Zij raakt de bril kwijt bij jou thuis? En dan mag jij betalen en wil ze je niet meer zien? wtf?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Nightcrawler schreef:
    Zij raakt de bril kwijt bij jou thuis? En dan mag jij betalen en wil ze je niet meer zien? wtf?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nightcrawler schreef:
    Zij raakt de bril kwijt bij jou thuis? En dan mag jij betalen en wil ze je niet meer zien? wtf?


    Ik heb hier echt geen woorden voor. Waarom zou jij er in hemelsnaam verantwoordelijk voor zijn dat zij haar bril kwijt raakt?

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 17:08 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Oké, ik snap niet dat die bril zomaar kwijt kan zijn, maar goed.
    En vooral dat ze jouw vriendin niet meer wilt zijn. Dat gaat er zo hard over. ;o


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nightcrawler schreef:
    Zij raakt de bril kwijt bij jou thuis? En dan mag jij betalen en wil ze je niet meer zien? wtf?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Dat is kut. Maar witte iPod touch bestaat niet. Wel met witte hoesjes. (bloos)


    To love is to destroy.

    FinnickOdair schreef:
    Waarom moet jij het betalen?
    Dat snap ik even niet.
    Maar een paard en een Ipod Touch voor je verjaardag, dat zijn echt grote dingen.


    Firm believer of all that is magic