• Jaa, waar houden jullie precies van? Of vinden jullie eigenlijk alles wel leuk?

    Ik ben ook een nieuw verhaal begonnen, kijkje nemen word gewaardeerd (:

    http://www.quizlet.nl/stories/153692/i-follow-you--logan-lerman/

    [ bericht aangepast op 4 nov 2015 - 21:54 ]

    Ik zou alles lezen op deze planeet, zolang ik vind dat er ergens iets prikkelend aan is. (:
    Kan de intrige zijn, of de stijl, gewoonweg alles...


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Als het me meteen trekt, dan ben ik wel bereidt om 't verder te lezen. Van liefde naar horror. Maar als ik echt een genre moest kiezen, zou ik die van crime scene/detectiveshit lezen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Subtiele horror (:


    Mhm?

    Ik vind vooral de forensische wereld enorm interessant om te lezen. Ook de medische shizzle, trouwens, wegens mijn medische achtergrond. Maar als ik dan moest kiezen, zou ik voor Stieg Larsson, Hjorth Rosenfelth en Jo Nesbo gaan. Momenteel ben ik bezig in Sterf voor mij van Karen Rose, over vermissingen die later moorden blijken te zijn. Heel mooi. Zelf schrijf ik nu ook over vermissingen op Quizlet, en in het echt over een huurmoordenaar...


    • Soms wordt het idee om van een hoge flat omlaag te flikkeren wel erg verleidelijk •

    Vocati schreef:
    Ik vind vooral de forensische wereld enorm interessant om te lezen. Ook de medische shizzle, trouwens, wegens mijn medische achtergrond. Maar als ik dan moest kiezen, zou ik voor Stieg Larsson, Hjorth Rosenfelth en Jo Nesbo gaan. Momenteel ben ik bezig in Sterf voor mij van Karen Rose, over vermissingen die later moorden blijken te zijn. Heel mooi. Zelf schrijf ik nu ook over vermissingen op Quizlet, en in het echt over een huurmoordenaar...


    Oh dat klinkt best interessant! Ik neem binnenkort wel kijkje :)

    Maar als je, je story wilt promoten, kun je 't beste een topic aanmaken in 't kopje 'story promoten'.


    Don't walk. Run, you sheep, run.