• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Antibiotica ga alsjeblieft snel je werk doen. Ik word hier zo moedeloos van..

    Trees schreef:
    (...)

    <3
    Ik was gewoon sacherijnig op al die mensen die zo onaardig zijn tegen anderen, het ging niet enkel om mij :3

    // Kan je eigenlijk met havo naar een Engelse universiteit? Voor Engels moeten we een opleiding zoeken die ons aanspreekt en een soort aanmeldingsbrief schrijven maar ik kan alleen maar opleidingen aan 'University of ...' vinden :') Waarom weet ik dit niet?


    Meeste hogere scholen die gelijk zouden staan hbo's heten ook university geloof ik. Ze accepteren je aan de hand van de cijfers die je voor je a levels hebt gehaald. Niet echt goed te vergelijken dus.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Rosencrantz schreef:
    (...)

    Meeste hogere scholen die gelijk zouden staan hbo's heten ook university geloof ik. Ze accepteren je aan de hand van de cijfers die je voor je a levels hebt gehaald. Niet echt goed te vergelijken dus.


    Dan heeft mijn docent Engels maar te accepteren dat ik University for Creative Writing kies :') Dank je wel voor je hulp!

    Tuurlijk, ga lekker schijnheilig tegen haar lopen doen en tegen mij zeiken. Sure.


    Tijd voor koffie.

    Dat gevoel van leegte nadat je tentamens over zijn... :/


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Leave me alone for fuck's sake.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Goed om te weten dat je zo in elkaar zit.


    Tijd voor koffie.

    Ik voel me schuldig dat ik dit zo grappig vind ;x


    Your make-up is terrible

    1. Not everything is about you.
    2. Do you really think now's the time to bother me?


    kindness is never a burden.

    Needles schreef:
    Ik voel me schuldig dat ik dit zo grappig vind ;x

    Nu ben ik nieuwsgierig? I've got an question to ask, btw.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Needles schreef:
    Ik voel me schuldig dat ik dit zo grappig vind ;x


    Care to share? :Y)


    OTOFT: Zo. De koekjes voor het halloweenfeest morgen zijn gebakken. Mama heeft een awesome idee om me te schminken morgen. Nu moet ik alleen fit genoeg zijn om daadwerkelijk naar het feest te kunnen. Lichaam, laat me alsjeblieft niet in de steek. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Facilier schreef:
    (...)
    Nu ben ik nieuwsgierig? I've got an question to ask, btw.


    Ask away!

    En dan vooral de namen die gegeven worden in de verhalen


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Ask away!

    En dan vooral de namen die gegeven worden in de verhalen

    Haha, wtf. Ik word er eerder onpasselijk van, eerlijk gezegd.

    Maar eh, ik denk dat t beter is om je daarover een pb te sturen, want het is eigenlijk privé.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    (...)
    Haha, wtf. Ik word er eerder onpasselijk van, eerlijk gezegd.

    Maar eh, ik denk dat t beter is om je daarover een pb te sturen, want het is eigenlijk privé.


    Dat mag wel, hoor. ;3


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Dat mag wel, hoor. ;3

    Haha, ik heb t je net gestuurd c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.