• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Trees schreef:
    'Ben ik te jong voor haar?'
    'Absoluut niet.'
    'Maar wat maakt dan dat ik niet goed genoeg voor haar ben en (...) wel?'
    '*ontwijkend antwoord*'


    Geef gewoon antwoord alsjeblieft! Eerlijkheid is voor mij het aller-aller belangrijkste dat er bestaat en ik word er alleen maar verdrietig van als je niet eerlijk durft te zijn.

    What's going on? Are you ok? :c


    Caution first, always.

    Ik hou van mijn profiel ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Yush ;3
    Proud of my dad. <3



    Dat is awesome. :'D

    Ik heb zo'n honger, maar ben te lui om zelf mijn sandwiches klaar te maken. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Had ik nou maar chips gekocht...


    Your make-up is terrible

    And suddenly, I felt nothing.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Just once.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 20:55 ]

    Over twee weken, Jip. Als je over twee weken klaar bent met je SE-week en je het gevoel hebt dat je alle toetsen goed hebt gedaan, dan mag je dat idee uitvoeren van triple chocolate chip cookies van de Albert Heijn, met vijf bolletjes Ben&Jerry ijs en slagroom on top. Dan mag je losgaan, maar je moet het wel eerst verdienen. Zo. Eens kijken of dat me verantwoordelijker met voedsel om zal leren gaan. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zo blij dat je nog een dag langer bij ons kan blijven ipv dat je vanavond al weg zou gaan. :D


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    I'm so relieved it's okay now. I can finally relax.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Pfsh freaking schijnheil


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh god.


    kindness is never a burden.

    In dezelfde coupé als een ex van me act normal act normal


    i put the fun in funeral

    102 dalmatiërs kijkeeeeen! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben dus niet de enige die vind dat je er slecht uit ziet. Stop alsjeblieft met die drugs :x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Love this too much.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.