• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Ik wil het liefst heel hard wegrennen van deze doktersafspraak... (cat)

    I'm so goddamn worthless

    Facilier schreef:
    Zonder make-up ben ik nergens heb ik 't gevoel.


    Ben je wel. Je bent prachtig (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Facilier schreef:
    Zonder make-up ben ik nergens heb ik 't gevoel.


    Saaaaame. Gelukkig vind ik make-up gewoon leuk om te doen.


    Your make-up is terrible

    Waarom wordt Achter gesloten deuren zo veel in Purmerend opgenomen. Er is echt niets speciaals aan deze stad hoor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Ben je wel. Je bent prachtig (:

    Haha, nou dan heb je me niet zonder make-up gezien :'D

    Needles schreef:
    (...)

    Saaaaame. Gelukkig vind ik make-up gewoon leuk om te doen.

    En yesh. De laatste tijd heb ik dat ook, dat ik het gewoon leuk vind om te make-uppen, maar dan heb ik 't op en dan zegt mn vader altijd dat ik eruit zie als een heks, een hoer of gewoon dat 't er niet uitziet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En toch blijf ik dat fandom zo irritant vinden. Rottumblr :")


    Caution first, always.

    Facilier schreef:
    Zonder make-up ben ik nergens heb ik 't gevoel.


    Ik ken dat gevoel.
    Mijn huid is nog nooit zo slecht geweest als nu. It's puberty all over again


    i put the fun in funeral

    Fucking hell. Just stfu. Luister dan ook naar je eigen so called "advice".


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moet huiswerk maken, maar heb er echt geen puf voor. Fuck school, mijn gezondheid gaat voor. Jammer dan dat ik de toets niet mag maken als ik de opdracht niet inlever..

    [ bericht aangepast op 30 okt 2015 - 17:29 ]

    Dear mind,
    waarom ben ik opgelucht met een diagnose de bewijst dat ik mentaal ziek ben?

    Trees schreef:
    Dear mind,
    waarom ben ik opgelucht met een diagnose de bewijst dat ik mentaal ziek ben?

    Omdat je eindelijk weet wat je hebt. Je wilt niet weten hoe blij ik was toen ik te horen kreeg dat ik PDD-NOS heb. ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trees schreef:
    Dear mind,
    waarom ben ik opgelucht met een diagnose de bewijst dat ik mentaal ziek ben?


    I know the feeling. Maar het is gewoon fijn om te weten wat er is, in plaats van slechts in het duister te kunnen tasten.


    - wanneer leert hij nu eens met zn poten van me af te blijven --' Laat me met rust als ik bezig ben ugh.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2015 - 17:34 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jonty schreef:
    (...)
    Omdat je eindelijk weet wat je hebt. Je wilt niet weten hoe blij ik was toen ik te horen kreeg dat ik PDD-NOS heb. ;'D


    Dat klopt deels inderdaad, maar toch... Wtf brein, eigenlijk zou ik nu moeten gaan huilen of antisocial mezelf in mijn kamer oplsluiten of zoiets.

    Trees schreef:
    Dear mind,
    waarom ben ik opgelucht met een diagnose de bewijst dat ik mentaal ziek ben?

    Omdat duidelijkheid meer goed doet dan je zelf denkt, denk ik. You okay? <3

    [ bericht aangepast op 30 okt 2015 - 17:44 ]


    Caution first, always.