• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Omdat duidelijkheid meer goed doet dan je zelf denkt, denk ik. You okay? <3


    Nee. Ik ben depressief en doe aan automutilatie. Er is weinig okay.



    Edit; sorry, ik moet niet zo geïrriteerd reageren. Het is heel lief dat je het vraagt <3

    [ bericht aangepast op 30 okt 2015 - 17:54 ]

    Ik ben niet jaloers. Dit is immers mijn eigen schuld.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Trees schreef:
    (...)

    Nee. Ik ben depressief en doe aan automutilatie. Er is weinig okay.



    Edit; sorry, ik moet niet zo geïrriteerd reageren. Het is heel lief dat je het vraagt <3


    *hug*

    Ik ben een aantal jaar geleden ook gediagnosticeerd met depressie, als je erover wilt praten, stuur een berichtje!


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    *hug*

    Ik ben een aantal jaar geleden ook gediagnosticeerd met depressie, als je erover wilt praten, stuur een berichtje!


    Fanks <3

    Ik ben twee uur thuis deze week en ik weet direct weer waarom ik zoveel liever in Gent zit. Ik haat je echt zo hard. Je hebt het enige waarvoor ik nog naar huis kom van me afgepakt. Fuck you, echt waar. En dan zegt papa natuurlijk dat ik mij moet excuseren. Hij heeft er weer eens niks van gehoord en denkt weer dat ik degene ben die onbeleefd was. No way dat ik me ga excuseren, terwijl ik helemaal niks gezegd heb. Ze moeten niet denken dat ze mij vanavond nog gaan zien.
    De enige die me nu kan troosten is net diegene die ik vanavond niet ga zien door haar schuld. FUCK YOU.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    O gawd, allemaal plannen voor vanavond en ze gaan niet door. Eenmaal raden wie er dus niet verkleed gaat en bij wie de wonden make up niet lukte en wie er geen gekleurd haar in alle kleurtjes van de regenbokg krijgt. Alle moeite voor niets en niemand die dr wat van merkt dat ik wel wat geprobeerd heb. Ze zullen alleen een persoon zien die geen moeite gedaan lijkt te hebben voor het uiterlijke vertoon maar gelukkig wel koekjes mee heeft.
    Pff, this sucks. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Klootzak. Ik hoop dat je zo misselijk wordt van je scumbag gedrag dat je stikt in je kots. Echt waar sterf


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Thanks people, weet ik ook weer op welke plek ik sta...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Hehehe.
    Mensen denken dat ik stom en achterlijk ben ofzo, maar ondertussen weet ik wel dingen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Volgens mij is dat stomme evenement kapot. Hij blijft op 12 mensen staan, ook al komt er iemand bij en ik kan niet uitvogelen wie er dan weg is.


    Your make-up is terrible

    Keates schreef:
    O gawd, allemaal plannen voor vanavond en ze gaan niet door. Eenmaal raden wie er dus niet verkleed gaat en bij wie de wonden make up niet lukte en wie er geen gekleurd haar in alle kleurtjes van de regenbokg krijgt. Alle moeite voor niets en niemand die dr wat van merkt dat ik wel wat geprobeerd heb. Ze zullen alleen een persoon zien die geen moeite gedaan lijkt te hebben voor het uiterlijke vertoon maar gelukkig wel koekjes mee heeft.
    Pff, this sucks. :c


    Awww. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom luister ik dit omg.


    Caution first, always.

    Het. Ziet. Er. Niet. Uit! D:
    Waarom laat ik mama nog mijn haar doen? Ik lijk op Hermione in dr eerste jaar! Alleen met de meest misselijkmakende kleuren ooit. Uuuuugh en ik moet vertrekken. Waarom heb ik geen Hogwarts of trollenpak? Dan kon het nog. Maar dit is echt driedubbel prut. D':


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Keates schreef:
    Het. Ziet. Er. Niet. Uit! D:
    Waarom laat ik mama nog mijn haar doen? Ik lijk op Hermione in dr eerste jaar! Alleen met de meest misselijkmakende kleuren ooit. Uuuuugh en ik moet vertrekken. Waarom heb ik geen Hogwarts of trollenpak? Dan kon het nog. Maar dit is echt driedubbel prut. D':


    Hermione is awesome, ook in haar eerste jaar. En hé, rare dingen horen bij Halloween, dus vreemde kleuren in je haar zijn juist toepasselijk. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom heb ik nooit eerder door gehad hoe irritant je eigen bent?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered