• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Shit, nou mag ik weer een uur niet eten...

    HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA. Ik mis mijn rode haar nu al.


    Caution first, always.

    Iedereen; gtfo mijn leermethodes! Als ik iets wil noteren zonder bijvoorbeeld erboven te zetten, laat me. Als ik liever niet erbij noteer dat het een foute ding is, terwijl er duidelijk het juist onder staat, LAAT ME! Als iedereen nu eens zich niet bemoeit met mijn notities, dat zou fijn zijn.
    Oh en "professor": als iedereen zegt dat de werkzittingen niet terug kwamen in het examen, DAN IS DAT NIET ZO! Dan moet u als prof -die niet eens het examen vorig jaar heeft afgenomen- niet zeggen dat het wel zo was. Zoek een leven tussen de kleuters, maar laat ons met rust.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    . . . Ideeën pikken gaan sommigen hier goed af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    'Ben ik te jong voor haar?'
    'Absoluut niet.'
    'Maar wat maakt dan dat ik niet goed genoeg voor haar ben en (...) wel?'
    '*ontwijkend antwoord*'


    Geef gewoon antwoord alsjeblieft! Eerlijkheid is voor mij het aller-aller belangrijkste dat er bestaat en ik word er alleen maar verdrietig van als je niet eerlijk durft te zijn.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 18:44 ]

    Yush ;3
    Proud of my dad. <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Binnen 5 minuten is mijn username weer veranderd :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet niet waarom, maar ik ben echt als de dood voor aanstekers en lucifers en basically gewoon voor vuur. Iedere keer dat ik er zelfs maar een in mijn handen heb, ben ik bang dat ik mijn vingers ga verbranden. Hoe moet ik ooit van mijn leven een sigaret of kaars of wat dan ook aansteken


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    CENSORED schreef:
    Ik weet niet waarom, maar ik ben echt als de dood voor aanstekers en lucifers en basically gewoon voor vuur. Iedere keer dat ik er zelfs maar een in mijn handen heb, ben ik bang dat ik mijn vingers ga verbranden. Hoe moet ik ooit van mijn leven een sigaret of kaars of wat dan ook aansteken

    My life.


    Pretty is just a pretty word.

    Penoza schreef:
    Yush ;3
    Proud of my dad. <3



    Een WK Rummikub, oh mijn God. Dat is geweldig, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Penoza schreef:
    Binnen 5 minuten is mijn username weer veranderd :W


    So you said more than five minutes ago. :Y)


    OTOFT: NCISssssssss _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Keates schreef:
    (...)

    So you said more than five minutes ago. :Y)


    OTOFT: NCISssssssss _O_


    Shh, ik was afgeleid xdd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    (...)

    Een WK Rummikub, oh mijn God. Dat is geweldig, haha. :'D


    Haha, hij is in 1997 ook al wereldkampioen geweest in Londen :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Shh, ik was afgeleid xdd


    Hehe. :Y) I like it. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jonty schreef:
    (...)

    Haha, hij is in 1997 ook al wereldkampioen geweest in Londen :Y)


    Ik vind het zo grappig dat ze daar een WK voor hebben. Gefeliciteerd in ieder geval.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt