• Altijd als ik een topic open, maak ik me wel weer eens zorgen over. Sorry daarvoor!

    Ik ben heel erg bang om later de ziekte kanker te krijgen. Het komt erg veel voor en daarom ben ik er bang voor. Door die enge verhalen die je hoort word ik nog banger! Heeft iemand tips om me gerust te stellen?

    Tips om je gerust te stellen? neen. Maar leven in angst is geen leven. Probeer gezond te leven, zo verminder je de kans op kanker, dat is al wat je kan doen.


    The soul needs autumn.

    Tja, het komt heel vaak voor, en verkeersongelukken komen nog wel vaker voor. Betekent dat dat je maar de hele dag binnen moet gaan zitten? Nee natuurlijk niet. Probeer het uit je hoofd te zetten, want het leven is al kort en je moet ervan proberen te genieten.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Heel veel mensen krijgen te maken met kanker, maar heel veel ook niet. Zolang je niet duidelijke gezondheidsklachten negeert en regelmatig een zelfborstonderzoek doet, zou je er op tijd bij moeten zijn. De wetenschap is ondertussen zover dat je van een (groot) deel van de kankers kunt genezen als je er op tijd bij bent.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het is echt niet iets waar je je zo druk om moet maken. Het is een vreselijke ziekte, maar het mag niet je leven bepalen. De medische wereld gaat zo snel vooruit, er komen steeds beter medicijnen, soorten therapie en noem maar op. Je bent jong, geniet van je leven en sta (nog) niet stil bij dit soort dingen!


    everything, in time