• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Hhhhhh, ik wil het weten. :")


    Caution first, always.

    Je houdt ook nooit rekening met een ander, hè? (cat)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Boem — m'n scriptie gehaald. Dit had ik echt even nodig.


    ugh, screw this


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    - Stop met die referenties die ik niet snap, ik voel me echt buitengesloten >,< -
    Houd je kop stomme aansteller.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2015 - 20:12 ]

    Ik moet echt weg van die fatlogic mensen. Ik raak nog eens echt gefrustreerd dat anderen zo denken, maar het zijn mijn zaken niet.


    Your make-up is terrible

    Muh, waarom is het zo stil?


    Mhm?

    101 dalmatians op net5 kijken! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Caster schreef:
    Boem — m'n scriptie gehaald. Dit had ik echt even nodig.


    Yeaah! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Keates schreef:
    101 dalmatians op net5 kijken! _O_

    <3.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoe oud ben ik ook alweer? Ik heb handjes vastgehouden en daar werd ik helemaal gelukkig van. :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik kan er echt niet tegen de het grootste deel van de RPG-starters tegenwoordig niet meer naar de inhoud van rollen kijken waardoor er hordes Mary-Sue of compleet onlogische personages gewoon goedgekeurd worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wow, en dan te bedenken dat ik nog getwijfeld had of ik überhaupt naar dat klassenetentje zou gaan. Nu heb ik eindelijk uitgelegd dat ik ben blijven zitten omdat ik school verloederde door mijn ex-suicidale status, waar iedereen vet lief en bergripbol over was, maar ben ik er ook achter dat blijkbaar nog best een groot deel van deze nieuwe vriendengroep waarschijnlijk niet echt helemaal hetero is en heeft een van die meisjes me zelfs nog in vertrouwen genomen over haar dwangneurose zodat ik me niet het enige therapeutkind zou voelen en akjsdkahsk, ik houd zo van deze kinders. <3 Echt belachelijk hoe welkom ik me voel, zelfs na slechts twee maandjes.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Je weet wel wat ik wilde horen mam, maar je weigert het te zeggen. Jij staat op mijn eerste plaats en ik zoek bevestiging dat jij het zelfde voelt,maar dat is dus blijkbaar niet zo.

    Samen film kijken is leuk, zelfs als je niet letterlijk naast elkaar zit. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •