• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Stupid tears.


    Jaloezie en onzekerheid, bah. Ik voel me echt even heel erg kut nu.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Die nieuwe aflevering van The Flash was echt gaaf :3

    Welcome back Firestorm. Alhoewel het nooit hetzelfde zou zijn zonder Ronnie :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben het zo zat, de afgelopen dagen is er genoeg gebeurd en dit kan er ook nog wel bij.
    Gisteren tijdens mijn eerste stagedag al zo gespannen als een elastiekje en elke keer als er iets onverwachts gebeurde schrok ik of ging er wel wat fout. Gelukkig ging het vandaag wel beter.. Totdat ik thuis kwam en er een brief van mijn werk was binnengekomen; geen contractverlenging. Als klap op de vuurpijl gaat mijn pony morgen weg en dan ik ben er dan waarschijnlijk niet en ik wil er zo graag bij zijn als ze hem wegbrengen. Wedden dat ik door morgen en overmorgen zo kapot ben dat het zaterdag ook nog mis gaat tijdens rijles?
    Bah, wat een rotweek.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Penoza schreef:
    Die nieuwe aflevering van The Flash was echt gaaf :3
    Welcome back Firestorm. Alhoewel het nooit hetzelfde zou zijn zonder Ronnie :c


    Oh damn ik moet nog steeds kijken +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Autch, it hurts ):

    Meh. I miss you D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Another sleepless night.
    Nee hoor, ga gerust door met je feestje op een woensdagavond. Het is niet zo dat er mensen zijn die morgen moeten werken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Feyre schreef:
    (...)

    Oh damn ik moet nog steeds kijken +.+


    Doe, doe, doe, doe!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Under a pale blue sky.
    You never felt so cold.
    Another sleepless night.
    How could you ever let go.
    How do you recognize a dirty face of gold.
    Behind that crooked line where you never knew you'd go.

    Headed for the open door.
    Tell me what you're waiting for.
    Look across the great devine.
    Soon they're gonna hear the sound, the sound, the sound when we come running.
    Never go where we belong.
    Echoes in the dead of dawn.
    Soon they're gonna hear the sound, the sound, the sound when we come running.

    Sorry, had het in mijn hoofd en het moest er effe uit, anders kan ik niet slapen. Gelukkig had ik geen zin om het hele lied te typen, lol.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2015 - 23:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    (...)

    Doe, doe, doe, doe!


    I can't D: Ik moet zo slapen dus het wordt pas morgenavond D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bitch? Bitch. Die man laat haar door papieren snuffelen als ze met haar ogen knippert en dat maakt haar volgens jou een bitch?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Bitch? Bitch. Die man laat haar door papieren snuffelen als ze met haar ogen knippert en dat maakt haar volgens jou een bitch?


    Whut? O.o

    OTOFT: uuugh just let me sleep tonight. Pleaaasee, just one night of sleep. That's all I'm asking. Stupid ill body. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Is dat nou zo moeilijk? Just don't disturb me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dreaming about being someone I can't be...


    Rest in Peace, Son of Gondor