• Hallo allemaal,

    Ik wil graag een nieuw verhaal starten, ditmaal een meespeelverhaal. Het verschil met een RPG (zoals dat hier meestal gedaan wordt in ieder geval), is dat de samenhang van het verhaal centraal staat. Het gaat om het verhaal als geheel en niet om de belevenis van de individuen. Ze dienen met elkaar te maken te hebben en op elkaar in te spelen. Er zal niet in de ik-vorm geschreven worden omdat je dan geen lopend verhaal krijgt.

    Het idee:
    Een groep jongeren komt vast te zitten op een onbewoond eiland in de tropen. Alsof dat niet rampzalig genoeg is, ontdekken ze dat er iets mis is met het eiland. Er leven dieren die allang uitgestorven moeten zijn en de mensen die er wonen, lijken uit een ander tijdperk te komen. Hoe gaan de jongeren, ieder met hun eigen, misschien wel puberale karakter daarmee om? Was echt niemand voorbereid op deze ‘crash’ of hebben enkele mensen een smerig plannetje gesmeed?

    Inschrijflijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Familiebanden:
    Karakterbeschrijving:
    Opleiding:
    Muzieksmaak:
    Foto of uiterlijke beschrijving:

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.
    - Alle jongeren zijn tussen de 16 en 25 jaar en zijn avontuurlijk genoeg om mee te gaan op een jongerentrip.

    Ik hoop dat er animo voor is! Als je het moeilijk vindt om in de hij/zij-vorm of de verleden tijd te schrijven is dat begrijpelijk en ik help je er graag mee om je schrijfkunsten op dat vlak te verbeteren. (:

    Peronages:
    Abigail den Marschkramer – 18 [Delano]
    Alex Keynes – 22 [Marjanne]
    Audrey-Rose D’Ablaing – 19 [Kim]
    Daniel Harlem – 27 [Maartje]
    Deborah Ann Dyer “Skin” – 24 [Alicia]
    Dolly – 20 [Marjanne]
    Eden Steenwijk – 19 [Natas]
    Emma Eleanor Swan – 22 [Stefanie]
    Ezelle 'Ez' Ophelia Stornoway – 20 [Marthe]
    Hielke Marskramer – 19 [Maartje]
    Hugo Nieber – 20 [Natas]
    Jack Alexander Hunter – 22 [Marthe]
    Jade Alastair – 19 [Lisa]
    Killian Jones – 24 [Stefanie]
    Kirito Barrow – 21 [Delano]
    Laurens Oliver – 16 [Ellen]
    Lillium Martell – 18 [Jilly]
    Maeghan Rodriquez – 18 [Lisa]
    Maeve Riordan – 19 [Stefanie]
    Mitchell Hathaway – 22 [Lisa]
    Neil Flynn Cooper – 23 [Lisa]
    Nicole – 20 [Marjanne]
    Piper Davis – 21 [Alicia]
    Rebekah Mikaelson [Maartje]
    Sentis Oliver – 16 [Ellen]
    Slade – 20 [Natas]
    Søren Hjulmand – 23 [Alicia]
    Syn(yster) Gates – 24 [Natas]

    Ik wil nog even benadrukken dat ik verder niets heb tegen verhalen in de ik-vorm etc. maar ik houd er gewoon niet van. Post hier alsjeblieft gewoon je lijstjes als het idee je leuk lijkt, want met discussiëren over de voorkeur van een auteur bereik je niet zo veel en ik houd het graag zo leuk mogelijk. (:

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 9:07 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh well, ik doe mee. ^^

    Is het goed als ik in het weekend een jongen en een meisje maak? (:


    help

    Wat mij betreft wel.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    @Elvithien: Dankjewel, heb eerst wat research gedaan naar de ziektes, maar nu weet ik er een heleboel meer over ^^

    AWOLNATION schreef:
    Meh. Ik wou ook nog iemand maken met een ziekte of aandoening, dus je moet niet denken dat ii je na-aap, hoor! Ik weet ook nog niet zeker of het ik het doe.
    Ik vind Maeve wel heel gaaf!


    hehe ik had wel verwacht dat ik niet de enigste ging zijn, Awolnation. Ben benieuwd wat jij er van gaat maken dan (als je het door laat komen dan) ;D
    Yep ik vind Maeve ook leuk, vooral der haar vind ik super.

    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    @Mysterieus,
    Wat heeft ze voor ziekte? google werkt niet mee :P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Naam: Rebekah Mikaelson
    Leeftijd: 19
    Familiebanden: Heeft 3 oudere broers en nog een jonger zusje Meredith, net als 2 van haar drie broers en haar vader. Haar moeder, haar oudste broer en zusje hebben er geen last van. Ze woont niet meer thuis maar in een flat met wat huisgenoten in New York, Edward M Morgan Pl. Daar zit ze op de
    Karakterbeschrijving: Rebekah is een hard werkende meid die in het liefst in het New York City Ballet, ze heeft daardoor sinds haar jeugd geen sociaal leven gehad omdat ze alleen maar ballet deed. Ze is een doorzetter, zeurt niet en doet alles om haar doel te halen. Rebekah zal niet snel iets opgeven omdat opgeven geen optie is als je een doel hebt te behalen. Rebekah is wel een harde meid, ze is opgegroeid met alleen maar jongens (haar zusje is 10) dus was in haar jeugd alleen met haar broers als sociaal contact. Rebekah is slecht in vrienden maken en voelt zich sneller op haar plek tussen jongens. Zoenen of iets zal ze niet met ze doen, het zijn vrienden. Ze is gelovig en zal niet snel met een jongen zoenen alleen als ze zeker is dat hij een partner voor haar zou kunnen zijn. Ze is niet preuts, want in de balletwereld kun je dat gewoon niet zijn. Ze is in zichzelf en zal niet snel contact zoeken met mensen. Haar koptelefoon is haar tweede god, op haar Iphone staat al haar ballet/dans muziek en met haar koptelefoon kan ze overal haar muziek beluisteren en dansen.
    Rebekah haar twee oudste broers zijn fytologen (plantkundigen), haar andere broer is hovenier, haar zusje wil later masseuse worden. Haar moeder is masseuse en werkt nog met alternatieve geneesmiddelen (kruiden) Rebekah is hiermee opgegroeid. Haar vader is chiropractor en heeft samen met zijn vrouw een bedrijf aan huis in Castlebury, Connecticut. Haar familie is erg geliefd bij de kerk en zijn er ook elke zondag aanwezig, ook Rebekah.
    Opleiding: aan The Julliard School in New York, doet ze de klassieke dansopleiding, ze zit in haar 2e jaar.
    Muzieksmaak: Alles waar ze op kan dansen en haar emoties hierdoor kan uiten.
    Foto of uiterlijke beschrijving:



    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 19:49 ]

    Vinden jullie het goed als ik onze echte namen in de beginpost zet? Dat scheelt veel veranderen. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tolkien schreef:
    Oh well, ik doe mee. ^^

    Is het goed als ik in het weekend een jongen en een meisje maak? (:


    help

    Maartje. Heet je personage nou Hielke of Luke? Want bij 'naam' staat Hielke en in de rest van zijn beschrijving staat Luke :'P


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Tolkien schreef:
    (...)


    Dat bepaal je zelf. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Naam: Slade
    Leeftijd: 20
    Familiebanden: Slade en Dolly wonen samen met hun ouders en opa in een villawijk, in een woning die hun vader geërfd heeft. Ze kunnen het goed met hun ouders vinden, die beiden behoorlijk vrijpostig zijn. Opa is bij hen ingetrokken nadat oma vreemdging. Hoewel hij een echte mopperkont is, zijn ze dol op hem. Ze worden door hun buren een beetje als de familie Flodder gezien.
    Karakterbeschrijving: Slade volgt op het moment geen opleiding, maar geniet van de rijkdom van zijn ouders en sleutelt aan de auto die hij - samen met zijn zus - voor zijn achttiende verjaardag heeft gekregen.
    Karaktereigenschappen: Slade heeft een hele vrije opvoeding gehad. YOLO omschrijft wel aardig zijn denkbeeld, hij wil alles gedaan en geprobeerd hebben. Hij is een echte flapuit en recht door zee. Hij heeft een hekel aan autoriteiten en arrogante mensen (hoewel hij zichzelf ook geweldig vindt) en zet populaire mensen graag voor gek. Hij vindt het leuk om anderen op de zenuwen te werken en kan daarbij heel ver gaan. Hij schept er plezier in te strippen voor huppels en andermans ondergoed te stelen na het douchen als hij diegene niet mag. Hij heeft vrij lage humor dus.
    Slade is over het algemeen wel aardig tegen iedereen, al kan lang niet iedereen zijn aanwezigheid waarderen. Hij is een beetje maf en bemoeit zich daarnaast ook met elk gesprek. Het kan hem niet schelen hoe anderen over hem denken. Hij houdt van zichzelf en is van mening dat het dan niet langer boeit wat anderen van je denken.
    Slade drinkt graag een biertje en wordt dan snel handtastelijk. Hij brengt meisjes snel in verlegenheid door close met hen te worden na wat alcohol (hoewel ook wel zonder alcohol), maar hij is niet snel verliefd. Hij houdt echter wel van flirten, maar beperkt zich daarbij niet tot één meisje. Het is niet dat hij dat bewust doet, maar het zit gewoon in zijn aard.
    Slade houdt van zingen en zou graag in een band spelen, maar in het boerengehucht waar hij vandaan komt is niemand die zijn interesse deelt en zijn vrienden wonen te ver weg om frequent mee te reperteren. Hij speelt verder ook gitaar, viool en keytar. Behalve muziek winkelt hij graag, doet hij wel eens aan extreem strijken en zet hij dieren op.
    Opleiding: Slade volgt op het moment geen opleiding, maar geniet van de rijkdom van zijn ouders en sleutelt aan de auto die hij - samen met zijn zus - voor zijn achttiende verjaardag heeft gekregen.
    Muzieksmaak: hij luistert uitsluitend naar hairbands/glammetal, zoals Slade (waar hij naar vernoemd is), Skid Row, Poison, Enuff Z'nuff, Poison, Guns 'n Roses, Def Leppard, Slaughter, Quiet Riot, Van Halen, W.A.S.P en Steel Panther.
    Foto of uiterlijke beschrijving:
    Slade heeft een vrij uitgesproken smaak qua kledingstijl; strakke broeken, gekleurde leggings, tijgerprint, spijker- en leren jacks zonder iets eronder, naveltruitjes. Zie onderstaande foto:


    [ bericht aangepast op 24 maart 2014 - 23:32 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    AWOLNATION schreef:
    Maartje. Heet je personage nou Hielke of Luke? Want bij 'naam' staat Hielke en in de rest van zijn beschrijving staat Luke :'P


    Ow haah sorry Alicia, Heilke x) Heb het zegmaar later aangepast, eerst heten hij Luke

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 17:47 ]

    Oh Slade is leuk!

    Mijn naam mag erin ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    AWOLNATION schreef:
    Mijn naam mag erin ^^


    Ik heb ze er allemaal in gezet, dus als iemand het niet fijn vindt dan moet ie 't even zeggen, dan haal ik het weer weg. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kan ik ook nog meedoen? Lijstje bijna af :D


    Never run faster than your guardian angel can fly